search
menu

رستوران آسیتانه استانبول

$$$
رستوران آسیتانه استانبول با خدماتی بی‌نظیر و سرویس‌های درجه یک، آماده پذیرایی از مهمانان خود در شهر استانبول است. رستوران آسیتانه که در یکی از بهترین نقاط استانبول واقع شده، غذاهای عثمانی را چنان لذیذ و خوش‌طعم طبخ و سرو می‌کند که طعم دلچسب این غذاها به بهترین خاطره شما از سفر به استانبول تبدیل می‌شوند. قرار گرفتن istanbul asitane restaurant در نزدیکی موزه کاریه باعث شده که اکثر بازدیدکنندگان این موزه، برای رفع خستگی خود و کسب انرژی به بهترین شکل ممکن، سری به این رستوران آسیتانه بزنند و از بین غذاهای حلال، گیاهی و عاری از گلوتن آن، یک گزینه را انتخاب کنند و از تک تک لحظات خود لذت ببرند.

نکته جالب دیگر در مورد میزبانی رستوران آسیتانه استانبول ، فضای مدرن و دل‌انگیز آن است. فضایی که با پذیرایی در محیط روباز و سرپوشیده شکل یافته و اکثر مهمانان این رستوران را حیرت‌زده می‌کند. شکی نیست که خوردن غذای لذیذی مثل کباب در هوای آزاد حیاط رستوارن آسیتانه استانبول می‌تواند تجربه بسیار دلنشینی باشد.

همچنین یکی دیگر از نکات قاب توجه که اکثر مهمانان رستوران آسیتانه در مورد آن مطرح می‌کنند، منوی منحصر به فرد این رستوران است. جالب است بدانید که غذاهای ترکیه‌ای، برجسته‌ترین قسمت این منو هستند. غذاهایی که به باور عده زیادی از گردشگران استانبول، برای چشیدن بهترین طعم ممکن از آنها، حتما باید سری به رستوران آسیتانه استانبول زد. رستوران آسیتانه فعلا امکان سرو صبحانه ندارد اما برای خوردن ناهار و شام می‌توانید روی این رستوران حساب ویژه‌ای باز کنید. ضمنا، امکان سرو غذا تا دیروقت در رستوران آسیتانه فراهم است.

اگر بخواهیم نگاهی به دیگر مزایا و امکانات رستوران آسیتانه استانبول بیندازیم، مطمئنا باید قبل از هر چیز به سراغ سرویس اینترنت بی‌سیم برویم. سرویسی که همزمان با خوردن غذا، فرصت وصل شدن به دنیای مجازی را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی دیگر، سرو نوشیدنی‌های لذیذ و پخش موسیقی گوش‌نواز ترکی در فضای رستوران آسیتانه استانبول هم شرایط را برای سپری کردن لحظات دلنشین کاملا مهیا می‌کند. فراموش نکنید که هر آنچه در مورد رستوران آسیتانه گفتیم، حاشیه‌های این رستوران هستند و مهم‌تر از هر چیز دیگری در رستوران آسیتانه ، طعم شگفت‌انگیز غذاها است. فاکتوری که سبب تمایز رستوران آسیتانه از سایر رستوران‌ها و غذاخوری‌های هم‌جوار و هم‌سطح خود در شهر استانبول شده است.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است