search
menu

رستوران آنتیوچیا استانبول

$$
رستوران آنتیوچیا استانبول برای افرادی که به دنبال آدرسی برای ترکیب فرهنگ و زندگی همرا با طعم و لذت هستند، آماده به اشتراک‌گذاری این حس زیبا و دلنشین و ثبت خاطرات جالب است.

رستوران آنتیوچیا استانبول در سال 2008 با هدف حفظ تاریخ و فرهنگ و طعم غذا‌های ترکی که میراث جهانی این کشور است تاسیس شد. تا با این روش مردم را ترغیب به حفظ غذاهای محلی و انتقال به نسل‌های آینده کند. رستوران زیبا و جذاب آنتیوچیا در منطقه بی‌اوغلو واقع شده است. این منطقه یکی از معروفترین مناطق استانبول محسوب می‌شود. جاذبه‌های فوق‌العاده معماری بی‌اوغلو هر ببینده‌ای را مجذوب خود می‌کند. بعد از گردش و تفریح در این منطقه حالا نوبت رفتن به یک رستوران تمیز با قیمت‌های مناسب است، بله رستوران آنتیوچیا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

رستوران آنتیوچیا استانبول با انواع غذاهای با سبک ترکی، غذاهای مدیترانه‌ای و غذاهای خاورمیانه‌ای از جمله نان کافین، انواع کباب‌ها مثل کباب کاغذی و انواع گوشت‌ها در وعده‌های ناهار و شام تا دیر وقت آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران می‌باشد.

جالب است بدانید که اکثر مواد غذایی استفاده شده در رستوران آنتیوچیا استانبول از مواد تازه و ارگانیک می‌باشد که رستوران مستقیم از روستاها تهیه می‌کند و در پخت غذاهای خوشمزه استفاده می‌نماید. لازم به ذکر است که این رستوران برای افرادی با رژیم غذایی خاص از جمله گیاه‌خواران، وگان و همچنین غذاهای بدون گلوتن، تهیه و پخت می‌نماید. اینهمه تنوع در پخت غذا هر کسی را وسوسه می‌کند تا به رستوران آنتوچیا برود و حتما طعم لذیذ غذاها را تست نماید.

بد نیست کمی هم در مورد امکانات رستوران آنتیوچیا استانبول صحبت کنیم. امکانات این رستوران عبارتنداز وای فای رایگان برای برقراری ارتباط اینترنتی با خانوداه و دوستان، گارسن برای ثبت سفارشات شما، امکان رزرو از قبل و میز و صندلی‌های مخصوص که شما می‌توانید آنجا استراحت کنید و غذا میل بفرمایید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است