search
menu

رستوران آناتولین استانبول

$$
رستوران آناتولین استانبول که در محله سلطان احمد واقع شده است و تا مسجد بلو تنها ۴۵۰ متر فاصله دارد، یکی از نزدیکترین رستوران‌های اطراف مسجد ایا صوفیه است که با گنجایشی نزدیک ۴۰ نفر پذیرای میهمانان و گردشگران علاقه مند را غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی، دریایی، باربیکیو و خاورمیانه ای است.
محیط گرم و دلنشین رستوران با طراحی و دکور داخلی به سبک سنتی نگاه هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. در رستوران آناتولین استانبول به خوبی می‌توان روح سنت و فرهنگ ترکیه را حس کرد. در این رستوران می‌توانید طعم تکرار نشدنی نحوه پخت غذاها در کوزه گلی در حالیکه در میان آتش است را تجربه کنید. سرو غذاها بسیار چشم نواز است و برای همه‌ی وعده‌های غذایی می‌توانید از منوی لذیذ این رستوران استفاده کنید.
یکی از مزایای این رستوران در دسترس بودن منوی فری گلوتن( کم شکر) برای افرادی است که دارای رژیم خاص هستند می‌باشد. با وجود صندلی مخصوص کودکان نیازی نیست نگران کودکان خود باشید. از دیگر امکانات رستوران آناتولین اینترنت رایگان، دسترسی به جای پارک، امکان غذای بیرون بر و همینطور امکان نشستن در فضای بیرون لذت بردن از آب‌وهوای تکرار نشدنی استانبول. افرادی که به این رستوران رفته‌اند از سرعت در سرو غذا و کارکنان خونگرم آن تعریف کرده اند. و همچنین تناسب معقولی بین قیمت و کیفیت غذا را معقول اعلام کرده اند.

امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است