search
menu

رستوران آلتین پیده و لاهمعجون استانبول

$$
رستوران آلتین پیده و لاهمعجون استانبول بی‌شک یکی از بهترین رستوران‌های شهر استانبول در زمینه پیده و لاهمعجون است. غذاهای اصیل و خوشمزه ترکی را در این رستوران امتحان کنید و لذت ببرید. طعم و لذت غذاهای رستوران آلتین پیده و لاهمعجون فوق‌العاده خاص و بی‌نظیر است و تا مدت‌ها از خاطرتان نخواهد رفت. کافی است تا تنها یک بار به این رستوران istanbul altin pide ve lahmacun restaurant مراجعه کنید و مشتری دائمی آن شوید.

برای کسانی که در سفر به استانبول می‌خواهند غذاهای ترکی را امتحان کنند، رستوران آلتین پیده و لاهمعجون به شدت توصیه می‌گردد.
کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی بوده و دارای قیمت‌های مناسب هستند. حتی غذاهایی که بیرون بر بوده و از منزل یا هتل سفارش می‌دهید، گرم و تازه و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت. انواع پیده‌ها، کباب‌ها، لاهمعجون و ... را در رستوران آلتین پیده و لاهمعجون می‌توانید سفارش دهید.

سرآشپزهای رستوران آلتین پیده و لاهمعجون استانبول حرفه‌ای و باتجربه هستند. کارکنان و پرسنل نیز بسیار گرم و صمیمی با مشتریان برخورد می‌کنند. همین ویژگی‌ها به علاوه سلامتی و بهداشت رستوران باعث شده‌اند تا رستوران آتین پیده و لاهمعجون در منطقه بیلیک دوزو (beylikdüzü) به نام و معروف باشد.

اهداف رستوران آلتین پیده و لاهمعجون استانبول رسیدگی به سفارشات و درخواست‌های مشتریان در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن است و همچنین ارائه غذاهای خوشمزه و با کیفیت تهیه شده از مواد اولیه تازه و سالم و سرویس دهی عالی و در نتیجه جلب رضایت مشتری می‌باشد. از زمان فعالیت تا به امروز نیز بسیار موفق عمل کرده است.
ساعات کاری رستوران از 10:00 تا 23:00 است و در زمینه "پیده" تخصص دارد. از دیگر امکانات این مکان می‌توان به محل مخصوص سیگار کشیدن، فضای داخلی و روباز، سرویس بیرون بر و پیک موتوری اشاره کرد. همچنین، نوشیدنی‌های الکلی در این رستوران سرو نمی‌شوند.

از آن جایی که از اسم رستوران هم مشخص است، تخصص اصلی رستوران در لاهمعجون و پیده است که از غذاهای اصلی و مشهور ترکیه هستند. این رستوران در هر زمان تلاش دارد تا خود را طبق استانداردهای روز دنیا، وفق داده و به روز کند و سطح کیفیت غذاها و سرویس دهی‌اش را ارتقاء بخشد. با خیال راحت از لحاظ تمیزی و بهداشتی بودن محیط و پرسنل رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین پیده‌ها را در رستوران آلتین پیده و لاهمعجون استانبول امتحان کنید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است