search
menu

رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی استانبول

$$
رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی استانبول یکی از بهترین و پرطرفدارترین رستوران‌های شهر استانبول است. اگر تاکنون تعریف و تمجید فراوانی از کونفه شنیده‌اید یا حتی طعمی از آن را در جای خاصی چشیده‌اید، این تجربه را کنار بگذارید و در سفر به استانبول، با رفتن به رستوران Akdenız Hatay Sofrası، لذیذترین طعم ممکن از کونفه را تقدیم خودتان کنید. جالب است بدانید که رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی istanbul akdeniz Hhatay sofrasi restaurant در نزدیکی ستون کنستانتین واقع شده و به همین دلیل، می‌توان بر روی غذا خوردن در این رستوران بعد از گشت و گذار در استانبول و تماشای زیبایی این شهر، حساب کرد.

مرغ سرخ‌کرده، گوشت بره و انواع کباب‌های لذیذ، منوی رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی استانبول را برای تک تک مهمانان جذاب کرده‌اند. اغلب این غذاها بدون گلوکز، نمک و سایر افزودنی‌ها بوده و سلامتی آنها کامل تائیدشده است. البته در کنار این غذاها می‌توانید ماست خوشمزه این رستوران را هم امتحان کنید و از طعم آن لذت ببرید. ضمنا، از نوش جان کردن چای و قهوه رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی به هیچ وجه غافل نشوید. تمامی این خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ، توسط سرآشپز و خدمه رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی فراهم می‌شوند. این کارکنان همگی بسیار خونگرم و صمیمی بوده و محیط را کاملا مهیای آرامش مهمانان می‌کنند.

فعالیت رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی استانبول از ظهر شروع شده و این رستوران برای وعده‌های ناهار و شام آماده ارائه خدمات خود می‌شود. از سرویس‌ها و مزایای متنوع آن که باعث ارتقای سطحی کیفی این رستوران شده‌اند می‌توان به سرویس بیرون بر، دسترسی مناسب برای صندلی چرخدار و سرویس خدمات گارسون اشاره کرد. همچنین در این رستوران می‌توان از اینترنت بی‌سیم رایگان نیز برخوردار شد. ناگفته نماند که برای پرداخت هزینه رستوران می‌توان از کارت اعتباری استفاده کرد. این را هم بدانید که قیمت غذاها در رستوران آکدنیز حاتای سوفراسی تقریبا متوسط بوده و این رستوران نه جزو رستوران‌های ارزان شهر استانبول است و نه جزو مکان‌های گرانقیمت این شهر.



امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است