search
menu

رستوران آهسته استانبول

$$
رستوران آهسته استانبول رستورانی نسبتا کوچک در منطقه بی اوغلو شهر استانبول است. بی اوغلو خیابانی مشهور با مغازه‌هایی رنگارنگ و دیدنی است که با فعالیت بیست و چهارساعته خود، خیابان بی اوغلو را به خیابانی پر انرژی و پر نور تبدیل کرده است. اما بی اوغلو را نه تنها با مغازه‌های رنگارنگ که با بناها و آثار تاریخی‌اش می‌شناسند. بد نیست بدانید در منتهی الیه شمال شرقی خیابان بی اوغلو، میدان وسیع و پر طرفدار تقسیم قرار دارد.

گشت وگذار در این منطقه بسیار لذت بخش خواهد بود اما انرژی بسیار زیادی را نیز خواهد گرفت. بهترین راه برای تجدید انرژی و کمی استراحت رفتن به یک رستوران خوب و میل کردن غذایی خوشمزه و با کیفیت است. در همین خیابان بی اوغلو رستوران آهسته قرار دارد. آهسته رستوران نسبتا کوچکی است که در نبش یک کوچه قرار گرفته است. در مبلمان رستوران آهسته استانبول از میز و صندلی‌های چوبی استفاده شده و در تزیین دیوارهایش از آجرهای کرمی و قهوه‌ای رنگ استفاده شده است.

به طور کلی می‌توان گفت رنگ‌های قهوه‌ای و کرمی رنگ مورد علاقه رستوران آهسته استانبول است. در ابتدای ورود خود با درب‌های شیشه‌ای رستوران مواجه خواهید شد. سپس یکی دو پله پایین آمده و وارد فضای اصلی رستوران خواهید شد. در فضای اصلی رستوران میز و صندلی‌هایی را خواهید دید که یک در یک سمت رستوران قرار گرفته‌اند. در سمت دیگر رستوران بخشی وجود دارد که به نوشیدنی‌ها اختصاص یافته است.

رستوران آهسته استانبول غذاهای باکیفیت و خوشمزه‌ای ارائه می‌دهد البته باید به این مورد اشاره کنیم که بشقاب‌های مزه این رستوران بسیار خوش طعم‌تر از غذای اصلی آن خواهد بود اما با این حال غذاهای رستوران آهسته مورد تایید مردم منطقه و گردشگران گرفته است. صبحانه و برانچ‌های آخر هفته این رستوران نیز بسیار معروف و محبوب است. غذاهای گیاهی، بدون گلوتون و وگان نیز در صورت درخواست میهمانان سرو خواهد شد.



امکانات رستوران
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است