search
menu

رستوران 1924 استانبول

$$$
رستوران 1924 استانبول با عنوان یک رستوران قدیمی و جذاب در محله بی‌اوغو شهر استانبول قرار دارد. رستوران 1924 که توسط روسهایی که از انقلاب بلشویکی فرار کرده‌اند، ساخته شده است تا زندگی و ظرافت های سنتی باقیمانده از قدیم را برای انسانهای امروزی که فقط درگیر کار و اینترنت هستند، را دوباره زنده کند. دیپلمات ها ،سیاستمداران، بوهمیا ، کارمندان دولت ، و اکثر مردم از اقشار مختلف رستوران 1924 را ستایش می‌کنند.

در منوی رستوران 1924 استانبول سرآشپزهای حرفه‌ای طعم غذاهای اروپای شرقی را با تعابیر مدرن ترکیب می‌کنند. سوپ چغندر روسیه و پیراشکی، گوشت گاو ، مرغ کیویسکی که در آن زمان تهیه شده بودند وارد فرهنگ غذایی ترک‌ها شدند و عادات غذا خوردن مردم استانبول را نیز تغییر دادند. کوکتل های منحصر به فرد ، موسیقی معتبر روسی ، کنسرت های چوبی زنده ، پیانو و آکوردئون روح آدمی را جلا می‌‌دهد. رستوران 1924 فقط در وعده شام آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران عزیز می‌باشد.

از دیگر امکانات رستوران 1924 استانبول می‌توان امکان رزرو از قبل و وای‌فای رایگان را نام برد. با رفتن و سرو غذا در این رستوران با یک تیر چندین نشان را خواهید زد. جالب است بدانید که رستوران 1924 منوی مخصوص رژیمی برای افراد گیاه‌خوار، وگان و گلوتن فری یعنی غذاهای بدون گلوتن را تهیه و طبخ می‌نماید. شما همزمان با سرو غذا یک چرخی هم در تاریخ گذشته خواهید زد. خوش‌رفتاری و مودب بودن گارسون‌ها و کارکنان این رستوران بسیارمعروف است. هرخواسته و سوال شما با خوشرویی و بطور کامل پاسخ داده می‌شود.

میزان رضایت مشتریان رستوران 1924 استانبول در کل از همه غذا‌ها با سبک‌های متخلف روسی، اروپایی و ترکی حدود 4.5 ثبت شده است. اگر شما از جمله کسانی هستید که به سرو غذا در اماکن تاریخی علاقه دارید رستوران 1924 یکی از بهترین گزینه‌ها در شهر استانبول برای شما محسوب می‌شود. تا در کنار خانواده هم از میل غذای خوشمزه و لذیذ و هم فضای رستوران لذت ببرید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است