search
menu

رستوران آرما آنتالیا

$$$
رستوران آرما آنتالیا یکی از خوش منظره‌ترین رستوران‌های شهر آنتالیا است که در کنار دریا قرار گرفته و از چشم انداز فوق‌العاده‌ای برخوردار است. انواع غذاهای بین‌المللی، دریایی، اروپایی و مدیترانه‌ای در رستوران آرما سرو می‌شوند. این رستوران برای چشیدن طعم انواع غذاهای مختلف در سطح بین‌المللی و در محیطی فراح و ساحلی بسیار مناسب است. مشتریان می‌توانند وعده‌های غذایی ناهار، شام و برانچ را در antalya arma restaurant صرف کنند.

منوی غذای رستوران آرما آنتالیا با در نظر گرفتن تمام مشتریان با سلیقه‌ها و ذائقه‌ها متفاوت، دارای گزینه‌هایی برای افراد گیاه خوار، افراد دارای رژیم غذایی خاص شامل بیماران دیابتی، کلسترول، فشار خون و ... و همچنین کودکان می‌باشد. کیفیت غذاهای رستوران آرما بالا هستند و با توجه به این ویژگی و مکان رستوران قیمت غذاها و سرویس‌ها بالا است. این رستوران شیک و لوکس برای امتحان غذاهای دریایی و تهیه شده از گوشت، مکان بسیار خوبی است. مطمئنا، چشیدن طعم خوش غذاهای متنوع در رستوران آرما، مقابل منظره زیبا و آبی رنگ ساحلی لذتی دو چندان خواهد داشت.

ساعات کاری رستوران آرما آنتالیا از 11:00 ظهر تا 11 شب است. مشتریان در این فاصله زمانی می‌توانند به رستوران مراجعه کرده و غذای باب میلشان را نوش جان کنند. در صورتی که قصد داشته باشید در تراس خوش منظره رستوران آرما غذا صرف کنید، بهتر است از قبل رزرواسیون انجام دهید تا بتوانید در میز تراس مقابل دریا نشیمن کرده و غذایی به یاد ماندنی میل نمایید. فضای داخلی و بیرونی رستوران آرما بسیار جذاب، دلنشین و گرم است و به مشتریان احساس آرامش و سرزندگی می‌دهد. رفتار محترمانه و صمیمی کارکنان رستوران نیز، شایان ذکر است.
این رستوران برای افرادی که غذا خوردن در فضاهایی با چشم انداز عالی ازجمله دریا را دوست دارند، گزینه فوق‌العاده مناسبی است.

از خدمات ارائه شده در رستوران آرما شهر آنتالیا می‌توان به تلویزیون، صندلی‌های بلند، صندلی ویلچر، رزرواسیون، فضای روباز، محل نشیمن، پارکینگ قابل دسترس و پارکینگ خیابان، اینترنت وای فای رایگان، خدمات میز، پذیرش کارت‌های آمریکن اکسپرس (American Express)، ویزا کارت (Visa)، مستر کارت (Master) و کردیت (Credit) اشاره کرد.

امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است