search
menu

کافه کتاب ترک آلمان استانبول

$$
کافه کتاب ترک آلمان استانبول نه‌فقط یک کافه دوست‌‌داشتنی بلکه پاتوقی خوب برای دانشجویان و اهالی کتاب در شهر استانبول به شمار می‌رود. این کافه منحصر به فرد و جذاب در فصل سرد زمستان و هنگامی که گرمای داخل کافه با میز و صندلی آن عجین می‌شود، مشتریان بسیار بیشتری دارد. قهوه‌هایی که در کافه کتاب ترک آلمان استانبول همراه با خوردنی‌های لذیذ آلمانی سرو می‌شوند، بسیار دلچسب و آرامش‌بخش هستند. البته، در کنار فضای داخلی و خدمات بی‌نظیر کافه istanbul turk alman kitabevi cafe باید به موقعیت مکانی آن هم اشاره کنیم. زیرا این کافه در خیابان استقلال واقع شده و نزدیک بودنش به مرکز شهر مزیت فوق‌العاده خوبی محسوب می‌شود.

در ورودی کافه کتاب ترک آلمان استانبول بسیار کوچک است و حتی خیلی‌ها گمان می‌کنند که این کافه فقط یک کتاب‌فروشی یا کتابخانه معمولی در شهر استانبول هست. اما اگر وارد فضای کافه شوید و به طبقه دوم آن بروید، مسلما دیدن فضای دنج این کافه برای مطالعه کتاب مورد علاقه‌تان، شما را شیفته آن خواهد کرد. نکته جالب دیگر در این کافه، امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم است. بدین‌ترتیب شما می‌توانید در طول مطالعه خود، هر زمان که نیازی به جستجو در اینترنت داشتید، به راحتی وصل شوید و هر آنچه که می‌خواهید به دست بیاورید.

کافه کتاب ترک آلمان استانبول امکان نشستن در میز و صندلی فضای روباز را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین در این کافه می‌توان از خدمات گارسون هم برخوردار شد. ناگفته نماند که پرداخت هزینه در کافه کتاب ترک آلمان با کارت اعتباری امکان‌پذیر است. هزینه‌ای که معمولا در حد متوسطی ارزیابی می‌شود و این کافه را نمی‌توان جزو کافه‌های ارزان یا گرانقیمت استانبول دانست.

به طور کلی، اگر به دنبال این هستید که در طول سفر به استانبول، فضای مناسبی برای خواندن کتاب یا کتاب‌های مورد علاقه خود داشته باشید و یا حتی اگر می‌خواهید ملاقاتی آبرومندانه در یک کافه شیک و دوست‌داشتنی تجربه کنید، مسلما می‌توانید روی نام کافه کتاب ترک آلمان استانبول حساب ویژه‌ای باز کنید. ضمنا، توصیه ما به شما این است که غیر از قهوه و خوردنی‌های آلمانی، طعم لذیذ دسرها و کیک‌های کافه کتاب ترک آلمان را هم بچشید. مسلما از چشیدن چنین طعم‌هایی در فضایی دلنشین، شگفت‌زده خواهید شد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است