search
menu

رستوران زعفران استانبول

$$$
رستوران زعفران استانبول رستورانی شناخته شده در سطح بین المللی است که جایزه بین المللی آکادمی de la Gastronomie را نیز ازآن خود کرده است. این رستوران در بهترین موقعیت ممکن ترکیه شهر استانبول قرار دارد. منطقه تقسیم که منطقه پر طرفدار و محبوب در ترکیه است، پر از جاذبه‌ها و البته فروشگاه‌های رنگارنگ دیدنی است. این منطقه بدون شک از جمله مناطقی است که وقت زیادی را به گشت و گذار در آن اختصاص خواهید داد. گشت و گذاری که حتما انرژی زیادی را صرف خواهد کرد در نتیجه به دنبال رستورانی معتبر در این منطقه خواهید بود.

چه رستورانی بهتر از رستوران زعفران استانبول istanbul safran restaurant که با غذاهای خوشمزه ترکیه‌ای و عثمانی زبانزد گردشگران و مردم منطقه است. رستوران زعفران فضایی نسبتا بزرگ با میز و صندلی‌های بسیار راحتی دارد که غذا خوردن در تقسیم را به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل خواهد کرد. پنجره‌های بزرگی که دورتا دور فضای سالن را گرفته نه تنها نور کافی برای سالن را تامین می‌کند بلکه امکان مشاهده غروب آفتاب را به میهمانان خواهد داد. این چشم انداز پانورامایی علاوه بر امکان مشاهده غروب آفتاب، نمای بسیار زیبا و کم نظیری از تنگه بسفر را به میهمانان رستوران زعفران ارائه می‌دهد که میل کردن غذا را چندین برابر دلپذیرتر می‌کند. این نمای پانورامایی رستوران در طول سال برقرار است و محدود به فصل یا زمان خاصی نیست.

رستوران زعفران استانبول فعالیت خود را از اوایل صبح آغاز می‌کند اما در وعده‌های غذایی نهار، شام و شام دیروقت آماده سرویس دهی به میهمانان است. طرفداران غذاهای حلال نیز با خیالی آسوده می‌توانند به رستوران زعفران تشریف ببرند زیرا این رستوران در صورت درخواست میهمانان غذای حلال را نیز در اختیارشان خواهد گذاشت. رستوران زعفران استانبول رستورانی است که به میهمانان خود اهمیت می‌دهد به همین دلیل هم در انتخاب کادر خود نهایت دقت و وسواس را به خرج داده است. سرویس دهی این رستوران عالی و برخود کارکنانش بسیار حرفه‌ای است.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است