search
menu

رستوران ریحون استانبول

$$
رستوران ریحون استانبول از جمله مکان‌هایی است که مسافران ایرانی و ایرانیان مقیم ترکیه می‌توانند تشنگی حاصل از غربت را در چشیدن طعم غذاهای ایرانی و لذت بردن از فضای صمیمی ایرانی سیراب کنند. در طراحی رستوران ریحون شهر استانبول از اقلام و وسایل اصیل ایرانی شامل سماور، تابلوهای معرق کاری شده و ... به کار گرفته شده‌اند و اتمسفر مکان را کاملا ایرانی و آریایی کرده‌اند.

انواع غذاهای محلی، سنتی و کباب‌های ایرانی در رستوران ریحون استانبول istanbul reyhun restaurant تهیه و طبخ می‌شوند. کیفیت غذاها فوق‌العاده بالا است و قیمتشان در مقاسه با کیفیتشان بسیار مناسب است. شما می‌توانید با هزینه‌ای حدود 20 الی 50 لیر بهترین غذای ایرانی را در رستوران ریحون نوش جان کرده و لذت ببرید. تمامی غذاهای طبخ شده در این رستوران و تمامی مواد اولیه به کار رفته در طبخ غذاها کاملا سالم، تازه و حلال هستند.

ازجمله امکانات و خدماتی که برای مشتریان در رستوران ریحون در نظر گرفته شده است، عبارت‌اند از: پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، صندلی کودک، رزرو غذای بیرون بر، سرویس بهداشتی، پرسنل مؤدب و ... .

از امتیازات خوب و قابل ملاحظه رستوران ریحون استانبول پارکینگ اختصاصی آن است که مشتریان دیگر مجبور نیستند ساعت‌ها دنبال جا پارک برای اتومبیلشان بگردند. همچنین، برخورد و نحوه سرویس دهی پرسنل و گارسون‌های این رستوران بسیار گرم، صمیمی، با حوصله و کمک کننده است.

در صورتی‌که همراه خانواده و کودکتان برای صرف غذا به رستوران ریحون بروید، برای کودکتان از پرسنل درخواست صندلی کودک کنید تا شما و کودکتان به راحتی غذایتان را میل کنید.
از غذاهایی که سفارش می‌دهید، و از جمع خانوادگی یا دوستانه‌ای که در رستوران ریحون گردهم آمده‌اید عکس یادگاری گرفته و با استفاده از اینترنت رایگان پرسرعت رستوران ریحون در فضای مجازی سریعا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و این تجربه زیبا از غذاخوری را در شهر زیبای استانبول به ثبت برسانید.

ساعات کاری رستوران ریحون استانبول از 12:00 تا 23:00 است و می‌توانید برای صرف ناهار یا شام به آن مراجعه کنید. کسانی که در غربت هوس غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی کرده‌اند، بهترین مکانی که می‌توانند مراجعه کنند، رستوران ریحون است که میان تُرک‌های استانبول و گردشگران خارجی از سراسر دنیا نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از اهداف رستوران ریحون شناساندن طعم و لذت‌های ایرانی به تمام دنیا است و تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

تاکنون تمامی مشتریانی که به رستوران ریحون رفته و غذا نوش جان کرده‌ند، با رضایت تمام از آن تعریف و تمجید نموده‌اند. پس پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شهر استانبول حتما یک وعده غذا در رستوران ریحون نوش جان کنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است