search
menu

رستوران ماوی هالیچ پیده جیسی استانبول

$$
رستوران ماوی هالیچ پیده جی‌سی استانبول یکی از بهترین رستوران‌های شهر استانبول برای امتحان یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی یعنی "پیده" است. پیده یکی از غذاهای معروف و لذیذ ترکی است که در انواع طعم‌ها و با مخلفات مختلف تهیه می‌گردد و بسیار طرفدار دارد. به طوری‌که، در ایران نیز اکثر رستوران‌های ترکی این غذا را به صورت حرفه‌ای طبخ و سرو می‌کنند.

رستوران ماوی هالیچ پیده جی‌سی استانبول istanbul mavi halic pidecisi restaurant یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌ها برای امتحان لذت "پیده" است. فعالیت این رستوران از ساعت 9:00 تا 18:00 بوده و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد. فضای رستوران راحت و دنج است و دارای فضای داخلی و روباز است که مشتریان در هوای خنک نشستن در مکان روباز را ترجیح می‌دهند. خدمات بیرون بر نیز در رستوران ماوی هالیچ پیده جی‌سی ارائه داده می‌شود. رفتار کارکنان بسیار خوب و صمیمی است و تلاش می‌کنند با سرویس دهی بهتر رضایت مشتریان را جلب کنند و موفق نیز بوده‌اند. کیفیت غذاها به خصوص پیده که تخصص اصلی‌شان است، بسیار خوب و بالا است و قیمت‌های مناسبی در مقایسه با کیفیت و لذتشان دارند.

نظافت، بهداشت و سالم بودن مکان و مواد اولیه غذاهای رستوران ماوی هالیچ پیده جی‌سی استانبول ازجمله ویژگی‌های قابل ملاحظه آن هستند که برای مشتریان نیز بسیار اهمیت دارند.
در رستوران ماوی هالیچ پیده جی‌سی پیده‌ها در انواع طعم‌های مختلف تهیه و طبخ می‌گردند و برای هر ذائقه‌ای خوشایند و مناسب هستند. پیده کارا دنیز، پیده پنیری، پیده مخلوط، پیده گوشت، پیده سوجوک و ... در منوی رستوران وجود دارند و تنوع پیده در این رستوران بیشتر از هر جای دیگری است.

امتحان پیده، این غذای ترکی و اصلی برای هر مسافری که به استانبول سفر می‌کند، لازم است و چه بهتر که مسافران آن را در رستورانی که تخصصش پیده است، بخورند و لذت ببرند. در اکثر رستوران‌های شهر می‌توانید پیده را امتحان کنید، اما اگر به منطقه معروف امینونو (Eminonu) رفتید، حتما سری به رستوران ماوی هالیچ پیده جی‌سی استانبول بزنید، که هرگز پشیمان نخواهید شد.
طعم واقعی پیده را در ماوی هالیچ پیده جی‌سی بچشید و تجربه کنید.


امکانات رستوران
free_breakfast صبحانه
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است