search
menu

رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا استانبول

$
رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا استانبول با عشق و اشتیاق خاصی منتظر است تا شما هم مثل خیلی‌ از اهالی محل و مسافران شهر زیبای استانبول قدم در فضای این رستوران بگذارید و لحظات شگفت‌انگیزی در آن تجربه کنید. این رستوران دوست‌داشتنی که رو به روی مسجد سلیمانیه واقع شده، با سرو لوبیاپلوهای فوق‌العاده لذیذ محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. طعم ماورایی و دلچسب لوبیاپلوهای رستوران istanbul kuru fasulyeci erzincanli ali baba restaurant چنان شهرتی برایش دست و پا کرده‌ که امروزه نام و آوازه این رستوران را از همه جای استانبول می‌توان شنید.

رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا استانبول در دسته رستوران‌های ارزان‌قیمت شهر استانبول قرار می‌گیرد. غذاهای این رستوران به‌گونه‌ای تهیه می‌شوند که افرادی با رژیم خاص غذای حلال، گیاهی و وگان هم می‌توانند از آنها نوش جان کنند. جالب است بدانید که دسترسی افراد معلول به فضای این رستوران هم به راحتی میسر می‌شود. از دیگر نکات جالب درباره رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا می‌توان به میز و صندلی آن در فضاهای روباز و سرپوشیده، خدمات گارسون، امکان رزرو و امکان پرداخت هزینه با کارت اعتباری اشاره کرد.

شکی نیست که طعم لوبیاپلوهای رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا استانبول نمی‌تواند به پای قرمه‌ سبزی خودمان برسد. اما مطمئنا امتحان کردن آنها خالی از لطف نبوده و حتما با چشیدن طعم متفاوتی از لوبیا در غذاهای این رستوران، حس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد. البته ناگفته نماند که غیر از لوبیاپلو، غذاهای ترکیه‌ای دیگری هم در رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا سرو می‌شود. ضمن اینکه خود لوبیا هم به شکل‌های مختلفی در این رستوران طبخ و سرو شده و در مجموع، لذت خاصی به مسافرت شما تزریق می‌کند.

رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا استانبول ضعف‌هایی هم دارد که احتمالا باعث شوند شما این رستوران را نپسندید. برای مثال، در این رستوران سرویس اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ وجود ندارد. اما با توجه به هزینه خدمات و غذاهای ارائه‌شده در آن، می‌توان رستوران کورو فاسولیچی ارزینجانلی علی بابا را پیشنهاد مناسبی برای مسافران شهر استانبول دانست. چراکه یافتن رستوران ارزان در استانبول که بتواند چنین غذاهای لذیذ و دلچسبی را برای مهمانانش سرو کند، اصلا کار آسانی نیست.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
directions_walk بیرون بر
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است