search
menu

رستوران ماهی قاضی نعمت استانبول

$$
رستوران ماهی قاضی نعمت استانبول در ابتدا یک ماهی فروشی‌ بوده که توسط نعمت کوشه اوغلو تاسیس شده است. نعمت بیش از چهل سال به عنوان تاجر در بازار فعالیت داشته تا اینکه تصمیم گرفت ماهی‌های تازه در دسترس مردم قرار دهد. این ایده فروش ماهی، کمی بعد به ایده بهتری تبدیل شد و آن گرفتن ماهی‌های مورد علاقه مردم و پخت آن در مقابل چشمشان بود. با این فکر کم کم میز و صندلی‌هایی به مغازه اضافه شد و ماهی فروشی نعمت دیگر تنها ماهی فروشی نبود و در کنار آن رستوران ماهی قاضی نعمت استانبول قرار داشت.

رستوران ماهی قاضی نعمت استانبول istanbul kadi nimet balikcilik restaurant در منطقه کادیکوی و بازار تاریخی ماهی‌فروشان قرار دارد. بازار تاریخی ماهی‌فروشان از مناطق دیدنی در ترکیه است که انواع ماهی‌های تازه را می‌توان در آن دید. تنوعی که این بازار تاریخی دارد باعث جذابیت بیشتر این بازار نزد مردم شده است. رستوران قای نعمت این تنوع بازار ماهی‌فروشان را در منو خود حفظ کرده و میهمانان این رستوران انواع لاکردا، پاستامی ماهی، اختاپوس کبابی، قزل آلا دودی و کپور را در منوی این رستوران مشاهده خواهند کرد.

ماهی‌های رستوران ماهی قاضی نعمت استانبول از ماهی‌ها تازه محل تامین می‌شود و دیگر مواد مورد نیاز آن از شهرها و مناطق مختلف ترکیه تهیه می‌شود. به طور مثال زیتون رستورن از هاتای و روغن زیتون از ازمیر تهیه می‌شود. دلیل این کار رستوران قاضی نعمت اهمیت کیفیت بالای برخی از مواد در دیگر مناطق ترکیه است. رستوران قاضی نعمت انواع غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای و ترکیه‌ای را سرو می‌کند.

بد یست بدانید که این رستوران غذاهای حلال نیز سرو می‌کند و در صورت درخواست و تمایل میهمانان غذاهای بدون گلوتون را نیز سرو می‌کند. رستوران ماهی قاضی نعمت استانبول دارای دو فضای داخلی و بیرونی است. فضای داخلی آن دارای نور کافی و طرحی زیبا است در حالی که فضای بیرونی آن شور و نشاط بازار ماهی‌ها را به میهمانان منتقل کرده و غذا خوردن را لذت بخش‌تر می‌کند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
nature_people میز و صندلی در فضای باز
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است