search
menu

رستوران هاسکرال هاتای سفره سی استانبول

$$
رستوران هاسکرال هاتای سفره سی استانبول از بهترین رستوران‌ها در زمینه سرو غذاهای سنتی ترکیه در شهر استانبول است. غذاهای این رستوران نه تنها رنگ و بوی فرهنگ ترکیه را دارند بلکه رد و نشان سایر فرهنگ‌ها و ملت‌ها را نیز می‌توان در منوی این رستوران مشاهده کرد.

به طور کلی می‌توان گفت منوی رستوران هاسکرال هاتای سفره سی استانبول istanbul hatay haskral sofrasi ترکیبی ازغذاهای خاورمیانه‌ای و آناتولی است. رستوران هاسکرال هاتای سفره سی در تلاش برای کسب رضایت میهمانان خود است و به همین دلیل غذاهای این رستوران مطابق میل و ذائقه میهمانانی با ملیت‌های مختلف است. در بدو ورودتان به رستوران هاسکرال هاتای سفره سی با فضایی بسیار دنج و صمیمی مواجه خواهید شد. میز و صندلی‌های رستوران میز و صندلی‌هایی معمولی اما راحت‌اند. دیوارهای پر نقش و نگار رستوران توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در تزیین این دیوارها از کاشی استفاده شده و طرح‌های سنتی به زیبایی آن افزوده است. پس از این که جای مناسب خود را پیدا کرده و نشستید، بلافاصله پیش غذا و مخلفاتی مانند نان، هوموس، پیده، زیتون و بادمجان بر روی میزتان قرار خواهد گرفت. کباب متری رستوران هاسکرال هاتای سفره سی پیشنهادی است که باید قبول کرد! گذشته از طول کباب که در کمتر رستورانی در آن اندازه پخت می‌شود، کباب‌های رستوران خوش طعم، آبدار و ترد هستند. دسرهای رستوران رستوران هاسکرال هاتای سفره سی معمولا ترکیببی از دسرهای محبوب دنیا و دسرهای سنتی ترکیه‌ای است. سفارشات در رستوران هاسکرال هاتای سفره سی سریع آماده شده و به همه میهمانان به یک اندازه توجه می‌شود.

رستوران هاسکرال هاتای سفره سی استانبول تنها دارای یک فضای داخل سالن است اما موقعیت آن به گونه‌ای است که میهمانان با ویلچر نیز به راحتی به آن دسترسی خواهند داشت. این رستوران برای قرارهای کاری نیز مناسب است اما از آنجایی که رستوران محبوبی است بهتر است قبل از رفتن میزی‌ را در این رستوران رزرو کنید.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است