search
menu

رستوران داب کباب استانبول

$$
رستوران داب کباب استانبول در شهر زیبای استانبول قرار دارد و همان طور که از نامش پیدا است مکان فوق‌العاده مناسبی برای دوستداران کباب می‌باشد.
یکی از زیباترین و جذاب‌ترین نکات قابل توجه درباره رستوران داب کباب استانبول صمیمی و دلنشین بودن فضای آن است. از لحظه‌ای که قدم به رستوران می‌گذارید، تحت تأثیر جو فوق‌العاده گرم و زیبای آن قرار می‌گیرد و این حس بسی آرام بخش است. دکوراسیون رستوران داب کباب در عین سادگی، شیک و کلاسیک است. رفتار مناسب و محترمانه کارکنان مدیریت رستوران داب کباب istanbul dubb kebab restaurant از جمله مواردی است که در ذهن تمامی مشتریان باقی مانده و رضایت آن‌ها را به دست می‌آورد. گارسون‌ها سعی دارند به بهترین شکل ممکن از مشتریان پذیرایی کرده و به خواسته‌هایشان رسیدگی می‌کنند.

طعم و کیفیت کباب‌ها در رستوران داب کباب استانبول کباب بسیار عالی بوده و از آن جایی از نام رستوران می‌توان پی برد، تخصص این رستوران در کباب است. گردشگران ایرانی، خارجی و حتی اهالی استانبول که طرفدار کباب‌های خوشمزه و امتحان کردن انواع کباب‌ها هستند، یک وعده غذایی ناهار یا شام در رستوران داب کباب نوش جان می‌کنند.

ساعات کاری رستوران داب کباب استانبول از 12:00 تا 22:00 است. تاکنون مشتریانی که نتوانستند در این محدوده زمانی به رستوران مراجعه کنند و دیرتر از زمان فعالیت خود را به رستوران داب کباب رسانده‌اند، مدیریت و کارکنان رستوران از سر نزاکت و مهمان نوازی آن‌ها را پذیرش کرده، سفارشاتشان را دریافت و تهیه نموده است. این رفتار و مشتری مداری پرسنل رستوران داب کباب بسیار قابل توجه و ارزشمند است.

اگر قصد سفر به شهر استانبول دارید، حتما برای صرف یک وعده غذایی به رستوران داب کباب استانبول سر بزنید. در این رستوران غذاهای باکیفیت با قیمت‌های مناسب سرو می‌شوند. تنها موردی که اکثر مشتریان تا حدودی گلایه دارند، کوچک بودن ظرف غذا یا به عبارتی کم بودن وعده غذایی است که سرو می‌شود. در این مورد شاید چشم مشتری با دیدن بشقاب غذا سیر نشود، اما پس از چند قاشق غذا خوردن، احساس سیری به او دست خواهد داد. به همین سبب، کیفیت و سلامت بودن غذا از اولویت‌های هر رستوران محسوب می‌شود که رستوران داب کباب آن را دارد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است