search
menu

رستوران دونرچی شاهین اوستا استانبول

$
رستوران دونرچی شاهین اوستا استانبول را که بشناسید، دیگر برای خوردن دونر در شهر استانبول به سراغ هیچ مکان دیگری نخواهید رفت. زیرا لذیذترین طعم ممکن از دونر ترکی را این رستوران تقدیم مهمانان خود می‌کند. مسلما خودتان خیلی خوب می‌دانید که اهالی کشور ترکیه، مهارت بسیار ویژه‌ای در درست کردن دونر دارند و این غذا که اصالتا یک غذای ترک محسوب می‌شود، در بسیاری از رستوران‌های کشور ترکیه سرو می‌گردد. اما شک نکنید که با رفتن به رستوران istanbul donerci sahin usta restaurant طعم دونر برای شما بسیار لذیذتر از همیشه خواهد بود. باورتان نمی‌شود؟ پس به بازار بزرگ استانبول بروید و در آنجا از تک تک مغازه‌داران این سوال را بپرسید که بهترین دونر را چه کسی درست می‌کند؟ پاسخ همه آنها یک نفر خواهد بود: شاهین اوستا.

رستوران دونرچی شاهین اوستا استانبول که یک رستوران بیرون بر بوده و دارای هیچ میز و صندلی در فضای سرپوشیده یا روباز نیست، یکی از بهترین گزینه‌های شما برای وعده ناهار خواهد بود. رژیم غذایی این رستوران حلال بوده و غذاهایی که در آن ارائه می‌شود، در دسته فست‌فودها، غذاهای ترکی و خاورمیانه‌ای قرار می‌گیرند. رستوران دونرچی شاهین اوستا چنان در کار خود موفق است که معمولا علاقه‌مندان به خوردن دونر در مقابل آن صف‌های بسیار طولانی شکل می‌دهند. به طوریکه شاید برای خرید یک دونر حتی نیم ساعت در صف بمانید. اما اگر بیش از این هم منتظر باشید، هیچ اشکالی ندارد. چراکه طعم بسیار شگفت‌انگیزی منتظر شماست.

نکته جالب در مورد رستوران دونرچی شاهین اوستا استانبول قیمت پایین دونرهای این رستوران است. همین عامل باعث می‌شود مسافرانی که می‌خواهند سفر ارزانی به شهر استانبول داشته باشند، به سراغ این رستوران بروند. در آخر، بد نیست این را هم بدانید که این رستوران کارت اعتباری هم قبول می‌کند و برای پرداخت هزینه آن، الزاما نیازی به داشتن وجه نقد نیست. شک نکنید که اگر فقط یک بار دونرهای شاهین اوستا را بخورید، دیگر پس از آن سراغ سایر فست‌فودها مثل همبرگر و ژامبون نخواهید رفت.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
directions_walk بیرون بر
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است