search
menu

رستوران آسمان استانبول

$$
رستوران آسمان استانبول یک رستورانی ایرانی است که با عرضه انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی در شهر استانبول فعالیت می‌کند. یافتن چنین رستورانی برای گردشگرانی که به استانبول سفر کرده و دلشان برای طعم و لذت‌ غذاهای ایرانی تنگ شده، به منزله یافتن گنج است. رستوران آسمان در استانبول istanbul asuman restaurant خواهان و طرفداران زیادی دارد و از طرف گردشگران ایرانی و خارجی و حتی تُرک‌ها بسیار مورد پسند و تأیید قرار گرفته است. رستوران آسمان در سال 2009 در استانبول با هدف ارائه منوی غذاهای اصیل و خوشمزه ایرانی افتتاح گردید و تا به امروز با سرعت هر چه بیشتر در این زمینه فعالیت کرده و به موفقیت بالایی دست یافته است. به طوری که، به یکی از پاتوق‌ها و جاذبه‌های مورد بازدید گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

شما نیز در سفر به استانبول به رستوران آسمان بروید و یک وعده غذایی ناهار یا شام در این رستوران نوش جان کنید و عاشق محیط و غذاهای آسمان شوید. ساعات کاری این رستوران از 12:00 تا 18:00است و می‌توانید در این بازه زمانی همراه دوستان یا خانواده در محیط صمیمی و ایرانی رستوران آسمان از غذاهای محلی و خوش طعم ایرانی امتحان کنید. مطمئنا تنها با یک بار مراجعه به رستوران آسمان از مشتریان دائمی آن خواهید شد و آن را به تمامی کسانی که قصد سفر به استانبول دارند، پیشنهاد خواهید کرد.

منوی رستوران آسمان استانبول از تنوع بالایی برخوردار است و کیفیت تمام غذاهایش عالی هستند. مواد اولیه‌ای که در تهیه غذاهای رستوران آسمان به کار می‌روند، همگی تازه و حلال هستند و یکی از دلایل خوشمزگی غذاهای آسمان به همین سبب است. در این رستوران برای هر سلیقه و ذائقه‌ای غذا وجود دارد.

از امکانات و خدماتی که در رستوران آسمان استانبول به مشتریان ارائه می‌گردند می‌توان به منویی کامل از غذاهای اصیل ایرانی، کیفیت بالا و قیمت مناسب غذاها، فضای گرم، صمیمی و بهداشتی، رفتار خوب و مؤدبانه پرسنل، محیطی مناسب برای خانواده و دوستان، سفارش غذا بدون محدودیت زمانی و ... اشاره کرد.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
wifi wifi دارد
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است