search
menu

رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول

$$
رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول رستوران کوچک و قدیمی است که در محله جان کورتاران شهر استانبول واقع شده و تجربه میزبانی 40 ساله را به دوش می‌کشد. اگر می‌خواهید تازه‌ترین ماهی‌ها و خوشمزه‌ترین‌شان را میل کنید به محلی‌ها ملحق شوید و به این رستوران بروید، گرچه میزهای رستوران istanbul ahirkapi balikcisi restaurant همیشه خدا پر هستند ولی می‌توانید منتظر بمانید. طبیعتا با داشتن تنها 3 میز داخل این رستوران کوچک و چند میز مقابل درب خود می‌توان چنین انتظاری داشت.

صاحب رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول مرد مسنی به نام اوستا اوور است که شخصا به همه کارهای رستوران رسیدگی می‌کند و تحمل کم‌کاری و سهل‌انگاری را ندارد. گفته می‌شود اوستا اوور ماهی‌هایی را که نمی‌پسندد به داخل آشپزخانه‌اش راه نمی‌دهد و خودش سبزیجات لازم را از باغات می‌چیند.

جای تعجبی ندارد که چنین رستوران کوچکی آشپزخانه بسیار جمع‌وجور و نقلی داشته باشد، ولی وقتی منوی کامل و رنگین رستوران را ببینید کوچکی آشپزخانه شگفت‌زده‌تان می‌کند؛ چطور ممکن است چنین جای کوچکی از پس این همه سفارش و این همه غذاهای متنوع بربیاید. قبلا فقط 3 میز داخل رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول بود ولی بعدها چند میز دیگر هم در فضای بیرون گذاشتند تا پاسخگوی این همه مشتری باشند. خود اوستا اوور می‌گوید هیچ‌وقت قصد نداشته‌ام مکان بزرگ‌تری را برای رستورانم در نظر بگیرم و نخواهم داشت. با این حرفِ اوستا اوور بقیه رستوران‌های ماهی اطراف بوغاز (بسفر) خیالیشان راحت شده که فدای اعتبار و آوازه رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول نمی‌شوند.

برای رفتن به رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول دیر نکنید، مخصوصا اگر قصد دارید برای وعده شام یکی از ماهی‌های خوشمزه رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول را میل کنید، حتما زودتر به آن‌جا بروید. به غیر از تنوع بزرگی که در انواع ماهی‌ها و غذاهای دریایی منوی رستوران وجود دارد، این منو با انواع و اقسام پیش‌غذاها، نوشیدنی‌های گرم و سرد، سالادها و دسرهای خوشمزه رنگین شده است و با توجه به تجربه گردشگران و توصیه آن‌ها در چنین منطقه تاریخی وجود رستورانی سنتی مثل رستوران آهیرکاپی بالیکچی سی استانبول روزتان را کامل می‌کند.


امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
nature_people میز و صندلی در فضای باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است