search
menu

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش

$$$
رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش اولین و تنها رستوران کف شیشه ای در ایران، واقع در جزیره کیش ایران است.
رستوران فانوس کیش دارای فضای زیبا، رمانتیک، تحسین برانگیز و آرامش بخش بوده و چشم اندازی فوق العاده چشم نواز وجاذب از ساحل، دریا و جزیره و آب های نیلگون خلیج فارس می باشد.
رستوران فانوس پدیده اولین و محبوب ترین رستوران کف شیشه ای در کشور ایران میباشد که در مجاور بازار پدیده در جاده جهان نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی واقع شده است و همه روزه میتوان گروهی از توریستهای کشورهای دیگر را مشغول صرف غذای ایرانی در این رستوران مشاهده کرد.کیفیت غذا و سرو آن در این رستوران در سطح عالی می باشد و به یکی از رستوران های خوب کیش مبدل گشته است

رستوران فانوس کیش باظرفیت ۲۵۰ نفری با زیر بنای ۸۰۰ متر و ۴۲ متر ارتفاع، در ۱۰۰ متری دریای خلیج همیشه پارس واقع است و از نظر موقعیتی رو به روی رستوران پدیده شاندیز،مجاور بازار پدیده در جاده جهان نرسیده به میدان غروب و کشتی یونانی است. کف رستوران از شیشه های ۳ لایه ی از جنس لمینت سکوریت طراحی شده است. پرسنل رستوران فانوس پدیده کیش رفتاری بسیار شایسته و مودبانه دارند که محیطی مملو از آرامش را برای میهمانان خود در کنار خانواده و دوستان برای سرو غذاهای لذیذ اصیل ایرانی و فرنگی میسازد. گردشگران تور کیش که به دنبال رستوران های جدید در کیش هستند ما این رستوران را به ان ها پیشنهاد می کنیم.

رستوران فانوس کف شیشه ای پدیده کیش دارای طراحی و نورپردازی زیبایی می باشد که آرامش خاصی به محیط آن بخشیده است و قسمتی از فضای این رستوران به لابی، آشپزخانه مرکزی ، هلی پد و ۲ آسانسور شیشه ای اختصاص یافته است.منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی ، دریایی ، فرنگی می باشد که با بهترین کیفیت و طعم بی نظیر طبخ می شود.

علاقه مندان به غذاهای دریایی در تور کیش می توانند این رستوران را برای صرف غذای خود انتخاب کنند و یکی از ویژگی هایی که این هتل را نسبت به دیگر هتل های جزیره کیش برتری بخشیده است برخورد مودبانه و مهربان پرسنل رستوران با مسافران می‌باشد.



بخش های مختلف رستوران کف شیشه ای فانوس پدیده کیش عبارت اند از:
لابی ورودی
آشپزخانه مرکزی
رستوران کف شیشه ای
هلی پد
۲ آسانسور شیشه ای
امکانات رستوران
restaurant ناهار
restaurant_menu شام
brightness_3 دیروقت
directions_car پارکینگ دارد
wifi wifi دارد
accessible دسترسی صندلی چرخ دار
smoking_rooms سیگار کشیدن در فضای باز آزاد
brightness_low غذای حلال
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است