search
menu

برای دیدن مسابقات جام جهانی در دوحه هتل بگیریم یا کیش؟

[ پنهان کردن ]
از تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جا نمانید
خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصد قطر برای شرکت در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲
اقامت در کیش و سفر به قطر برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲
معرفی هتل های جزیره کیش
راه های رفت و آمد بین جزیره کیش و کشور قطر
سفر هوایی از کیش تا قطر برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲
سفر دریایی از کیش تا دوحه
چگونه با کشتی کروز از کیش به قطر برویم؟
ورزشگاه هایی که بازی ایران در آن‌ها برگزار می‌شود
معرفی هتل های شهر دوحه قطر
هتل های شهر الریان قطر
تا چند وقت دیگر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شروع می‌شود و علاقه‌مندان به بازی فوتبال از سرتاسر جهان برای تشویق کردن تیم کشورشان و دیدن بازی‌های جام‌جهانی راهی کشور قطر می‌شوند تا در استادیوم‌های تازه‌تأسیس این کشور، هیجان مسابقات جام جهانی را از نزدیک تجربه کنند.
اگر شما نیز جز عاشق فوتبال هستید و می‌خواهید تیم ملی ایران را در مسابقات جام‌جهانی همراهی کنید، می‌توانند با ثبت‌نام در سایت فیفا و شرکت در قرعه‌کشی این سازمان، بلیط بازی‌های ایران را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خریداری کنند. بعد از آنکه اسم تان در قرعه کشی در آمد، باید هزینه این بلیط را پرداخت کنید و سپس تور قطر را خریداری کنید.
همان‌طور که متوجه شدید برای حضور در استادیوم های کشور قطر و همراهی تیم‌ملی ایران لازم است که پول کافی برای خرید بلیط استادیوم، هتل و هواپیما را داشته باشید.
اگر ترجیح می‌دهید که مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را در کنار دوستان و خانواده خود و از پشت تلویزیون نگاه کنید که هیچ؛ اما اگر دوست دارید در استادیوم‌های کشور قطر حضور داشته باشید و تیم‌ملی کشورمان را از نزدیک تشویق کنید، اما دیدن قیمت‌های هتل‌های قطر کمی نا امیدتان می‌کند، می‌توانید به گزینه‌ای دیگری نیز فکر کنید.
رزرو هتل در کیش و رفت‌وآمد از این جزیره به کشور قطر با کشتی برای حضور در استادیوم‌های این کشور گزینه دیگری است که می‌توانید به آن فکر کنید.
در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا این گزینه را با دانش و اطلاعات بیشتری بررسی کنید و متناسب با بودجه و نیازهایی که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.
در ابتدا به بررسی هتل‌های جزیره کیش و قیمت آن‌ها می‌پردازیم سپس به شیوه‌های موجود برای رفت‌وآمد بین جزیره کیش و کشور قطر می‌پردازیم و در انتها هتل‌های موجود در شهرهای کشور قطر را که بازی‌های تیم‌ملی ایران در آن‌ها برگزار می‌شود را نام می‌بریم و امکانات، خدمات، قیمت و فاصله آن‌ها را تا استادیوم را توضیح می‌دهیم تا بتوانید اطلاعات کافی برای تصمیم نهایی خود داشته باشید.
نکته: بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر (۳۰ آبان‌ماه تا ۲۷ آذر ماه) برگزار می‌شود.
برای دیدن مسابقات جام جهانی در دوحه هتل بگیریم یا کیش؟

از تور جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جا نمانید


همان‌طور که می‌دانید تورهای گردشگری که با ارائه پکیج بلیط هواپیما و رزرو اقامتگاه در دسترس افراد قرار می‌گیرند مدتی است که پیش فروش تور جام جهانی را آغاز کرده‌اند. قیمت این تورها با احتساب هزینه‌ها تقریبا به نظر معقول می‌رسد اما باید این مورد را هم بدانید که هر چقدر به تاریخ برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ نزدیک‌تر شویم قیمت بلیط‌ها گران‌تر شده و به طبع با فرا رسیدن تاریخ شروع مسابقات تقاضای افراد برای خرید این تورها بیشتر می‌شود. به این ترتیب تا زمان را از دست نداده‌اید خود را برای خرید تور جام جهانی ۲۰۲۲ آماده کنید زیرا اگر این خرید را به زمان دیگری موکول کنید قطعا قیمت همه چیز چند برابر خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما ارزان به مقصد قطر برای شرکت در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲


قبل از مسئله اقامت، باید به یکی از مهم‌ترین مواردی که هزینه زیادی را در همه مسافرت‌ها به خود اختصاص می‌دهد بپردازیم که آن هم هزینه‌ای است که باید برای خرید بلیط هواپیما پرداخت کنید. البته نکاتی وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید می‌توانید یک سفر اقتصادی را تجربه کنید. لیست پروازهایی که در روزهای مختلف هفته به سمت دوحه انجام می‌شود متشکل از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی هستند که به دو شکل تک مسیر و چند مسیره انجام می‌شوند. در این زمان می‌بایست با توجه به موارد موجود و قابل کنترل مانند نوع کلاس پرواز، ساعت پرواز و نوع شرکت هواپیمایی توری را انتخاب کنید که از هر لحاظ ایده آل شما باشد. این مورد را هم لازم است بدانید که به منظور برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر، پروازها به مقصد این کشور به دلیل افزایش تقاضای بلیط افزایش و توری چندین درصدی دارد. بنابراین تنها روشی که برای یک خرید اقتصادی و مقرون به صرفه بلیط هواپیما خرید ارزانترین بلیط هواپیما از سایت سفرمارکت است. در سایت سفرمارکت می‌توانید با مشخص کردن تاریخ رفت و برگشت، تعداد نفرات و تعیین مبدا خود، ارزان‌ترین بلیط هواپیما قطر را پیدا کنید و با توجه به بودجه خود بهترین شرایط را رقم بزنید. این کار را می‌توانید پس از مقایسه صدها سایت گردشگری که در سایت سفرمارکت برای شما به خط می‌شوند انجام دهید.

اقامت در کیش و سفر به قطر برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲


احتمالا از لیست هزینه‌ها برای سفر به قطر و شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آگاهی کامل دارید و می‌دانید که برای هر ایرانی بالای ۱۰۰ میلیون هزینه دارد. این هزینه شامل بلیط هواپیما، اقامت و هزینه خرید بلیط مسابقات است. با همه این صحبت‌ها بهتر است برای پایین آوردن هزینه‌ها به خصوص قیمت اقامتگاهتان، هتلی در داخل کشور انتخاب کنید. می‌دانید که جزیره کیش با قرار گیری در حاشیه خلیج فارس و داشتن فاصله کم با کشور قطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال است.
قطعا می‌دانید که در تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ برای هر شب اقامت در هتل‌های قطر که اکثرشان در دوحه قرار گرفته‌اند باید حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان هزینه کنید. این در حالی است که هزینه اقامت در جزیره کیش حدود ۱ الی ۲ میلیون تومان در زمان برگزاری مسابقات است.
حال اگر برای اقامت خود تصمیم گرفته‌اید که در یکی از هتل‌های داخلی بمانید و فقط برای مسابقات جام جهانی به قطر سفر کنید ولی نمی‌دانید که کدام راه برای رساندن خود به قطر مناسب‌تر است ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین راه را برای این امر پیدا کنید. در حقیقت دو راه آبی و هوایی برای سفر به قطر از جزیره کیش وجود دارد که لازم است در ادامه به بررسی آن‌ها بپردازیم.

معرفی هتل های جزیره کیش


در جزیره کیش انواعی از هتل‌های مختلف با خدمات و امکانات متنوع وجود دارد که می‌توانید در سفر خود به این جزیره، براساس بودجه علایقی که دارید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هتل‌های جزیره کیش به ۴ دسته پنج‌ستاره، ۴ ستاره، ۳ ستاره و هتل‌های ارزان‌قیمت تقسیم‌بندی می‌شود.

هتل های ۵ ستاره جزیره کیش


اگر دوست داری در هتل‌های لوکس و جذاب جزیره کیش اقامت کنید، هتل‌های ۵ ستاره‌ی این جزیره مناسب شما است. در هتل‌های پنج‌ستاره کیش امکانات مختلفی نظیر مجموعه آبی، باشگاه ورزشی، رستوران‌های مختلف، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و موارد دیگر وجود دارد. معمولاً اتاق‌های این دسته از هتل‌های کیش متنوع هستند و از اتاق‌های معمولی تا رویال سوئیت‌ها را شامل می‌شوند.
هزینه اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش به‌ازای یک نفر و برای یک شب از ۷۵۰ هزار تومان تا حدوداً ۶ میلیون تومان است.
نکته: قیمت هایی که در این بخش مشاهده میکنید مربوط به اواخر فصل بهار ۱۴۰۱ است.
در ادامه نامه برخی از هتل‌های پنج‌ستاره جزیره کیش را مشاهده می‌کنید:
• هتل کوروش کیش
• هتل بین‌المللی کیش
• هتل داریوش
• هتل ترنج
• هتل شایان و موارد دیگر
برای دیدن مسابقات جام جهانی در دوحه هتل بگیریم یا کیش؟

هتل های ۴ ستاره جزیره کیش


در هتل‌های ۴ ستاره جزیره کیش امکانات مختلفی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، سفره‌خانه سنتی، استخر، جکوزی، پارکینگ رایگان، سالن بیلیارد، سالن ورزشی و موارد دیگر وجود دارد.
قیمت اتاق‌های هتل‌های ۴ ستاره کیش به‌ازای یک نفر و برای یک شب از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ادامه پیدا می‌کند.
برخی از هتل‌های ۴ ستاره جزیره کیش در نزدیکی ساحل و مراکز خرید این جزیره قرار گرفته‌اند.
در ادامه نامه برخی از این هتل‌ها را مشاهده می‌کنید:
• هتل آرامیس
• هتل پارمیدا
• هتل سورینت مریم
• هتل ارم
• هتل فلامینگو و موارد دیگر

هتل های ۳ ستاره جزیره کیش


اگر دوست دارید در هتل‌های میان رده جزیره کیش اتاق رزرو کنید، هتل‌های ۳ ستاره این جزیره مناسب شما است. در این دسته از هتل‌ها امکاناتی نظیر تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، رستوران، فضای سبز، صندوق امانات و موارد دیگر وجود دارد. برای اقامت در هتل‌های ۳ ستاره جزیره کیش به‌ازای یک نفر و برای یک شب باید حدود ۳۹۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان را بپردازید.
هتل شایلی، هتل سورینت تاپ رز، هتل تعطیلات، هتل ستاره طلایی از جمله هتل‌های ۳ ستاره جزیره کیش هستند.

هتل های ارزان قیمت جزیره کیش


اگر قصد دارید هزینه کمی را برای اقامت در هتل‌های جزیره کیش بپردازید، هتل‌های ارزان‌قیمت این جزیره مناسب شما است.
خدمات و امکانات موجود در این هتل‌ها در مقایسه با هتل‌های دیگر جزیره کیش کمتر هستند. هتل‌های ارزان‌قیمت کیش به ۲ دسته مجتمع‌های اقامتی و هتل‌های دوستاره طبقه‌بندی می‌شوند.
از جمله هتل‌های ارزان‌قیمت کیش می‌توان به مجتمع اقامتی آسمان، مجتمع اقامتی سرو، هتل پانیذ، هتل ققنوس، هتل خاتم و چندین هتل دیگر اشاره کرد.
هزینه اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت جزیره کیش به‌ازای یک نفر و برای یک شب حدوداً ۶۰۰ هزار تومان است.
حالا که با انواع هتل های کیش و خدمات و قیمت آن ها آشنا شدیم، در ادامه راههای رفت و آمد از جزیره کیش به کشور قطر را بررسی می‌کنیم.

راه های رفت و آمد بین جزیره کیش و کشور قطر


فاصله بین جزیره کیش تا شهر دوحه قطر حدود ۲۷۵ کیلومتر است. این مسیر با هواپیما حدودا ۲ ساعت و با کشتی ۴ تا ۵ ساعت طول می‌کشد.

سفر هوایی از کیش تا قطر برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲


برای سفر از کیش تا قطر باید چقدر مسافت طی کنیم و این کار را از چه روش‌هایی می‌توانیم انجام دهیم؟ لازم است بدانید که مسافت بین جزیره کیش تا دوحه قطر که اکثر مسابقات در آن انجام می‌شود ۲۷۵ کیلومتر است؛ به عبارت دیگر با پرواز هوایی و همراه شدن با هواپیما حدود یک ساعت زمان می‌برد تا به دوحه برسید. این موضوع شرایطی را رقم می‌زند که علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند در شرایط اقتصادی و مقرون به صرفه‌تری در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کنند و این بازی‌های هیجان انگیز را از نزدیک ببینند.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده‌است که می‌تواند در زمان برگزاری مسابقات و تور جام‌جهانی قطر پرواز بین جزیره کیش و کشور قطر را برقرار کند تا مسافرینی که قصد سفر به این کشور و تماشای بازی‌های جام‌جهانی را دارند، به‌راحتی بتوانند بلیط هواپیما قطر را خریداری کنند و به این کشور سفر کنند.
شرکت‌های مسافربری مثل ماهان ایر، قطر ایر ویز، ایران‌ایر و چندین شرکت دیگر این پرواز را انجام می‌دهند. تعداد پروازهای این مسیر به‌طور معمول حدود ۲۷ پرواز در هفته است. اما رایزنی‌هایی بین مسئولین هواپیمایی این ۲ کشور انجام‌شده است و قرار است که تعداد پروازهای مستقیم بین جزیره کیش و قطر در طول مسابقات جام‌جهانی بیشتر و ارزان‌تر باشد.
برای دیدن مسابقات جام جهانی در دوحه هتل بگیریم یا کیش؟

سفر دریایی از کیش تا دوحه


همان‌طور که گفته شد پس از اقامت در یکی از هتل‌های داخلی در کیش می‌توانید برای تماشای مسابقات فوتبال از کیش به قطر بروید و این کار را می‌توانید از طریق دریا هم انجام دهید! برای رسیدن به قطر لازم است از ساحل کیش عازم قطر شوید. این مسیر حدود ۴ ساعت زمان می‌برد و شما علاوه بر هیحان بازی، لذت سفر به روی دریا را هم تجربه خواهید کرد. ایران پر است از بندرهایی که ظرفیت بالایی برای پهلو گرفتن کشتی‌های مسافربری دارند و همچنین کشتی‌های با کیفیت و مناسبی که هر کدام با امکانات ایده آل در انتظار مسافران هستند. برای این سفر دریایی لازم است تقریبا بین ۲ ‌میلیون ‌و ۳۰۰ هزار تا ۶‌ میلیون تومان هزینه کنید.
همچنین شرکت های دریایی بین‌المللی که در جزیره کیش مستقر هستند نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که مسافران را از جزیره کیش تا کشور قطر با استفاده از کشتی‌های کروز اقیانوس‌پیما ببرند.
اما در حال حاضر امکان سفر دریایی از کیش تا قطر به طور قطعی مشخص نشده است. در صورتی که می‌خواهید با کشتی به قطر بروید، لازم است که به بوشهر سفر کنید. در ادامه مقاله این‌موضوع را بیشتر توضیح می‌دهیم.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفته‌است که کشتی‌های باری-مسافری این استان قرار است که هفته ای یک بار از بوشهر به قطر برود. این کشتی‌ها توانایی این را دارند که در هر سفر ۱۶۰۰ مسافر و ۲ هزار تن بار را جابه‌جا کنند. فاصله بین بوشهر تا قطر حدود ۲۰۰ مایل است و این مسافت بین ۱۲ تا ۲۰ ساعت با کشتی طول می‌کشد. قرار است که این مسیر در قالب تور ۴ تا ۵ روز به‌صورت رفت و برگشتی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت‌گذاری شود. این قیمت شامل هتل های قطر نیز می‌شود. این اولین خط کشتیرانی بین ایران و قطر است.

نکته: تنها بندری که مسافران می‌توانند از طریق آن به کشور قطر وارد شوند، بندر دوحه است.
در ادامه ورزشگاه های برگزار کننده بازی های ایران را به همراه تاریخ و ساعت و حریف ایران مشاهده می‌کنید.

چگونه با کشتی کروز از کیش به قطر برویم؟


شاید شما هم دلتان بخواهد که سوار این کشتی پر ماجرا شوید و سفر دریایی خود از کیش تا قطر را به کشتی کروز بسپارید. خوب است بدانید که سفر به قطر با کشتی‌های کروز نیز امکان پذیر است. این مورد یکی از شگفت انگیزترین قسمت‌های مسافرت است مخصوصا برای کسانی که به سفرهای دریایی علاقه‌مند بوده و یکی از آرزوهایشان سفر با کشتی کروز آن هم روی آب‌های خلیج فارس است. همان‌طور که در قسمت‌های قبلی گفته شد شما حدود ۴ ساعت برای رسیدن به قطر روی آب هستید اما باید برای استفاده از کشتی کروز نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
از جمله لوازمی که باید برای سفر با کشتی کروز به همراه داشته باشید لباس‌های مناسب به شرایط آب و هوایی قطر است. موارد دیگر به همراه داشتن وجه نقد یا کارت اعتباری معتبر و امتناع از به همراه داشتن وسایلی است که آوردن آن در کشتی ممنوع است.

ورزشگاه هایی که بازی ایران در آن‌ها برگزار می‌شود


بازی نخست ایران در ۳۰ آبان‌ماه با کشور انگلیس در ساعت ۱۶: ۳۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار می‌شود. استادیوم بین‌المللی خلیفه در شهر دوحه قرار دارد.
بازی دوم ایران در ۴ آذر ماه در برابر برنده پلی‌آف اروپا (بین ۳ تیم اوکراین، ولز و اسکاتلند) در ساعت ۱۳: ۳۰ در ورزشگاه احمد بن‌علی برگزار می‌شود. این استادیوم در حاشیه شهر الریان قرار گرفته‌است. شهر الریان در شرق شهر دوحه قرار دارد. استادیوم احمد بن‌علی تا مرکز شهر دوحه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.
بازی سوم ایران در ۸ آذرماه در مقابل تیم آمریکا در ساعت ۲۲: ۳۰ در ورزشگاه الثمومه برگزار می‌شود. استادیوم الثمومه در جنوب شهر دوحه قرار گرفته‌است. این استادیوم تا مرکز شهر دوحه ۷ کیلومتر فاصله دارد.
در ادامه مقاله بهترین هتل های دوحه و الریان را به همراه خدمات و قیمت آن ها به شما معرفی می‌کنیم.
نکته: قیمت هایی که در ادامه می‌بینید برای ماه اردیبهشت سال ۱۴۰۱ است.

معرفی هتل های شهر دوحه قطر


هتل میلینیوم پلازا


یکی از هتل‌های پنج‌ستاره‌ی شهر دبی هتل میلینیوم پلازا (millennium plaza) نام دارد. این هتل خارجی در بخش تجاری شهر دوحه در منطقه السعد قرار گرفته‌است. هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های این هتل به‌ازای هر نفر و برای هر شب از ۹۰ یورو (۲۷۰۰۰۰۰ تومان) شروع می‌شود.
نکته: قیمت هر یورو در تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ حدوداً برابر ۳۰ هزار تومان بود.

اذدِن پَلِس


یکی از هتل‌های پنج‌ستاره شهر دوحه هتل اذدِن پَلِس (ezden palace) نام دارد. با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانید به بخش تجاری و تفریحی شهر دوحه دسترسی داشته باشید اگر با خانواده یا دوستان خود به شهر دوحه سفر می‌کنید تا از بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر دیدن کنید، این هتل بسیار مناسب است.
اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و جادار هستند و یکی از امکانات جذاب این هتل استخر روباز آن است. برای رزرو اتاق در این هتل پنج‌ستاره باید به‌ازای هر شب و برای هر نفر ۱۵۷ یورو (۴۷۱۰۰۰۰) بپردازید.

هتل النجده بای تیوولی


یکی از هتل‌های پنج‌ستاره شهر دوحه هتل هتل النجده بای تیوولی (al najada by Tivoli) نام دارد. این هتل حدود ۸۰۰ متر با بازار وقیف فاصله دارد. استخر روباز و اینترنت رایگان در اتاق‌ها ازجمله امکانات موجود در این هتل است. کارکنان این هتل حرفه‌ای و دوستانه برخورد می‌کنند. تخت و ملحفه‌های اتاق‌های آن تمیز و راحت هستند. در اتاق‌ و راهروهای این هتل همواره رایحه خوبی به مشام می‌رسد.
برای اقامت در این هتل باید به‌ازای هر نفر و برای هر شب ۱۰۷ یورو (۳۲۱۰۰۰۰) بپردازید.

هتل ماندارین اورینتال


یکی دیگر از هتل‌های باکیفیت و لوکس شهر دوحه که در سفر به این شهر می‌توانید در آن اتاق رزرو کنید، هتل ۵ ستاره‌ ی ماندارین اورینتال mandarin oriental نام دارد. این هتل در مرکز شهر دوحه قرار گرفته‌است. از جمله امکانات موجود در آن استخر روباز و مرکز باشگاه ورزشی و کافه است. برخورد کارکنان این هتل بسیار محترمانه و حرفه‌ای است.
برای اقامت در هتل ماندارین اورینتال شهر دوحه باید به‌ازای هر شب و برای هر نفر ۳۶۶ یورو (۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان) بپردازید.
برای دیدن مسابقات جام جهانی در دوحه هتل بگیریم یا کیش؟

هتل زباراح


یکی دیگر از هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره موجود در شهر دوحه هتل زباراح (zubarah) نام دارد. امکانات و خدمات موجود در این هتل به‌قدری است که رضایت شما را به‌طور کامل جلب خواهد کرد. دکوراسیون داخلی این هتل مدرن و جذاب است. از جمله امکانات داخلی این هتل رستوران و باشگاه ورزشی است. خدمه و کارکنان این هتل پنج‌ستاره بسیار دوستانه و خون‌گرم با شما برخورد می‌کنند.
برای اقامت در این هتل به‌ازای هر نفر و برای هر شب باید حدود ۷۸ یورو (۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان) بپردازید.

هتل دوسیت


یکی از هتل‌های پنج‌ستاره‌ی شهر دوحه هتل دوسیت (dusit) نام دارد. این هتل در مرکز شهر دوحه قرار دارد.
برای اقامت در اتاق‌های این هتل لوکس، باید به‌ازای هر شب و برای هر نفر ۱۱۱ یورو (۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان) بپردازید.

هتل ماندرین


یکی از هتل‌های پنج‌ستاره‌ی شهر دوحه که در کنار برج‌های زیگ زَگ (zig zag) در منطقه وست بِی لاگون قرار گرفته‌است، هتل ماندرین (Mondarian) نام دارد. با اقامت در اتاق‌های این هتل به‌راحتی می‌توانید به مراکز خرید و بخش تجاری شهر دوحه دسترسی داشته باشید.
برای اقامت در این هتل باید به‌ازای هر شب و برای هر نفر ۱۵۷ یورو (۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان) بپردازید.

هتل رادیسون بلو


یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر دوحه هتل رادیسون بلو (radisson blu) نام دارد. این هتل در مرکز شهر دوحه قرار گرفته‌است. از جمله امکانات داخل آن می‌توان به استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و حدود ۱۹ رستوران و کافه اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل، به‌ازای هر نفر و برای هر شب از ۸۲ یورو (۲۴۶۰۰۰۰ تومان) شروع می‌شود.

هتل المنصور سوئیت


یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر دوحه هتل المنصور سوئیت (al mansour suites) نام دارد. در این هتل امکانات مختلفی نظیر رستوران، پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی و کافه وجود دارد. هزینه‌ی اقامت در این هتل به‌ازای هر شب و برای هر نفر از ۶۵ یورو (۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان) شروع می‌شود.

هتل ویکتوری


یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر دوحه هتل ویکتوری (victory) نام دارد. این هتل در بخش تجاری شهر دوحه، در محله بن محمود، در کنار خیابان السعد قرار گرفته‌است. اگر به‌دنبال یک هتل تقریباً خلوت و جذاب می‌گردید، حتما در این هتل اتاق رزرو کنید. اینترنت این هتل رایگان است.
قیمت این هتل به‌ازای هر نفر و برای ۱ شب معادل ۵۷ یورو (۱۷۱۰۰۰۰) ‌است.

هتل سوئیس بِلین


یکی از هتل‌های ۳ ستاره در شهر دوحه که در خیابان السعد قرار دارد، هتل سوئیس بِلین (swiss_belinn) نام دارد. این هتل در نزدیکی متروی السعد قرار گرفته‌است. در کنار هتل سوئیس برلین ۳ رستوران قرار دارد. ازجمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به مرکز ورزشی و پارکینگ رایگان اشاره کرد.
برای اقامت در این هتل باید برای هر شب و به‌ازای هر مسافر ۷۰ یورو (۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان) بپردازید.

هتل لا کاسل


یکی از هتل‌های ۳ ستاره شهر دوحه هتل لا کاسل (la castle) نام دارد. از جمله امکانات موجود در این هتل ارزان دوحه، می‌توان به رستوران، پارکینگ رایگان و مرکز باشگاه ورزشی اشاره کرد. اگر بتوانید در طبقه دهم این هتل اتاق رزرو کنید، منظره بی‌نظیر شهر دوحه را از پنجره اتاقتان مشاهده خواهید کرد.
برای رزرو اتاق در این هتل، باید به‌ازای هر شب و برای هر نفر معادل ۵۰ یورو (۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) بپردازید.

هتل های شهر الریان قطر


اقامتگاه ساحلی و ویلاهای هیلتون سالوا


یکی از هتل‌های خوبی که در شهر الریان قطر قرار دارد، اقامتگاه ساحلی و ویلاهای هیلتون سالوا (Hilton salwa beach resorts and villas) نام دارد. از می‌توان به اینترنت رایگان و پارکینگ از جمله امکانات موجود در این هتل هستند. برای اقامت در این هتل به‌ازای یک نفر و برای یک شب باید بین ۱۳ تا ۱۷ میلیون تومان پول بدهید.
برای دیدن مسابقات جام جهانی در دوحه هتل بگیریم یا کیش؟

هتل کیوریو کولکشن بای هیلتون


یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ای موجود در شهر الریان که تا مرکز شهر حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد، هتل کیوریو کولکشن بای هیلتون (curio collections by hilton) است.
از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، استخر شنا و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. این هتل تا شهر دوحه حدود ۲۸ کیلومتر فاصله دارد.
برای اقامت در اتاق‌های این هتل، به‌ازای هر شب و برای هر نفر باید حداقل ۱۸۶ دلار (۵ میلیون پونصد و ۸۰ هزار تومان) بپردازید.

هتل بوتیک العزیزیه


یکی از هتل‌های که در نزدیکی شهر الریان قطر قرار دارد، هتل بوتیک العزیزیه (boutique al aziziyah) نام دارد. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، رستوران، استخر روباز، پارکینگ رایگان، اسپا و تخت‌هایی برای آفتاب گرفتن اشاره کرد. هتل بوتیک العزیزیه تا شهر الریان حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است