search
menu

هتل Le Duy Hotel Ho Chi Minh City

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Duy Hotel Ho Chi Minh City
امکانات و خدمات عمومی هتل لدوی هوشی مین
واحدهای اقامتی هتل لدوی هوشی مین
امکانات واحدهای اقامتی هتل لدوی هوشی مین
موقعیت مکانی هتل لدوی هوشی مین
فاصله هتل لدوی هوشی مین تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین

درباره هتل Le Duy Hotel Ho Chi Minh City


هتل لدوی از هتل های لوکس و ۳ ستاره کشور ویتنام است که در مکانی بسیار مطلوب در شهر دیدنی هوشی مین واقع شده است. این هتل که جزء یکی از برترین هتل های سه ستاره کشور ویتنام به حساب می آید، با داشتن امکاناتی متنوع و خدماتی رضایت بخش توانسته از همان سال تاسیس خود تاکنون محبوبیت بسیاری برای خود کسب کند و به یکی از اصلی ترین گزینه های اقامتی گردشگرانی که قصد دارند از شهر جذاب هوشی مین بازدید کنند، مبدل گردد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لدوی هوشی مین


دلیل شهرت و محبوبیت هتل Le Duy را در امکانات بی شمار آن باید جستجو کرد: از پارکینگ رایگان گرفته تا فروشگاه اشیاء کادویی، هرآنچه برای اقامتی لذت بخش بدان نیاز داشته باشید، در هتل لدوی خواهید یافت. رستوران هتل Le Duy Hotel Ho Chi Minh City چنان دلنشین و خوش منظره است که صرف غذا در آن خود از مزایای اقامت در این هتل بشمار می رود. مهم نیست که به کدام نوع از غذاهای آسیایی یا اروپایی علاقه دارید، منوی بلندبالای این رستوران با گستره وسیعی از غذاهای لذیذ دنیا قادر است رضایت هر فرد با هر سلیقه و ذائقه ای را جلب کند. برخی دیگر از امکانات هتل لدوی ویتنام عبارتند از: آسانسور، صندوق امانات، اتاق استعمال دخانیات، تهویه مطبوع، محل نگهداری چمدان. افزون بر این امکانات، هتل لدوی ویتنام قادر است خدمات بسیاری از قبیل رختشویی، خشکشویی، اجاره دوچرخه، ماساژ کامل بدن، پکیج های اسپا و سلامت، خدمات تور، پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و خدمات VIP را به میهمانان خود ارائه دهد.

واحدهای اقامتی هتل لدوی هوشی مین


بی تردید مهمترین بخش هر هتل، واحدهای اقامتی آن است و هتل لدوی هوشی مین در این بخش می درخشد. این هتل با داشتن اتاق هایی دلباز و نورگیر که هرکدام با تجهیزاتی شیک و مدرن آراسته شده اند، قادر است رضایت سخت گیرترین میهمانان خود را نیز کسب کند. تزئین هنرمندانه و تمیزی وسواس گونه واحدهای اقامتی هتل لدوی سبب شده است که این هتل به انتخاب نخست بسیاری از افرادی که به پاکیزگی و نظافت هتل اهمیت زیادی می دهند، مبدل گردد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل لدوی هوشی مین


انواع و اقسام تجهیزات رفاهی و اقامتی مدرن در هر یک از واحدهای اقامتی هتل لدوی گنجانده شده است تا هیچ یک از میهمانان هیچ کم و کاستی نداشته باشند و حس حضور در خانه را تجربه کنند. تلویزیون ماهواره ای، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت، کمد دیواری، میز آرایش، آباژور، سشوار و پکیج کاملی از لوازم استحمام در تک تک واحدهای اقامتی هتل لدوی قرار داده شده است.

موقعیت مکانی هتل لدوی هوشی مین


از امکانات و خدمات فراوان هتل لدوی که بگذریم باید گفت که این هتل در مکانی بسیار مناسب نیز قرار دارد. فاصله ۲۰ دقیقه ای این هتل تا فرودگاه هوشی مین برای مسافران دارای بلیط هواپیما سبب شده است که هتل لدوی به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگران مبدل گردد. همچنین هتل لدوی با قرار گرفتن در نزدیکی جاهای دیدنی هوشی مین نظیر خانه اپرای هوشی مین و بازار پررفت و آمد بن تان، این امکان را برای گردشگران فراهم ساخته تا در اندک زمانی به این اماکن دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل لدوی هوشی مین تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین


فاصله موزه لدوی ویتنام تا سالن تئاتر خیمه شب بازی اژدهای زرین: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا کاخ ری یونیفیکیشن: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا موزه هوشی مین: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا موزه بقایای جنگ: ۱ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا مرکز خرید میدان اتحاد سایگون: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا کلیسای نوتردام: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا خانه اپرای سایگون: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله موزه لدوی ویتنام تا دیاموند پلازا: ۱٫۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است