search
menu

جاهای دیدنی هوشی مین

[ پنهان کردن ]
کاخ استقلال
کلیسای جامع نوتردام سایگون
برج تجاری بیتکس کو
بازار بن تان
موزه یادبود جنگ ویتنام
پارک تفریحی سویی تین
پارک دام سن
جاهای دیدنی هوشی مین بازمانده از دوران های تاریخی طولانی و فرمانروایی‌های متعددی هستند که بر این شهر مهم آسیای جنوب شرقی حکمرانی کرده‌اند.
در این نوشته نگاهی داریم به برخی از مشهورترین جاذبه های گردشگری هوشی مین یا سایگون:
جاهای دیدنی هوشی مین

کاخ استقلال


کاخ استقلال (Independence Palace) که با نام کاخ اتحاد دوباره نیز شناخته می‌شود، محل زندگی و کار رئیس جمهور ویتنام جنوبی در طول جنگ ویتنام بوده است. نسخه اولیه این کاخ توسط فرانسوی‌ها در زمان استعمار ویتنام ساخته شده است. ورود یک تانک ویتنام شمالی به حیاط کاخ استقلال، نقطه نمادین پایان جنگ ویتنام به شمار می‌رود.

کلیسای جامع نوتردام سایگون


کلیسای جامع نوتردام سایگون (Notre-Dame Cathedral Basilica of Saigon) توسط استعمارگران فرانسوی در طول سال‌های ۱۸۶۳ تا ۱۸۸۰ ساخته شد و بی شباهت به کلیسای نوتردام در فرانسه نیست. همه مواد اولیه به کار رفته در این کلیسا، از فرانسه آورده شده است.
جاهای دیدنی هوشی مین

برج تجاری بیتکس کو


برج تجاری بیتکس کو (Bitexco Financial Tower) از بلندمرتبه‌ترین آسمان خراش های هوشی مین و ویتنام است. این برج متعلق به شرکت بزرگ بیتکس است که در زمینه تامین مالی صنایع مختلف فعالیت می‌کند.

بازار بن تان


بازار بن تان (Bến Thành Market) یکی از مشهورترین بازارهای شهری هوسی مین است که گردشگران می‌توانند در آن سوغات و صنایع دستی ویتنام مانند لباس‌های بومی این کشور، پارچه و دیگر صنایع سنتی ویتنام را در آن خریداری کنند.

موزه یادبود جنگ ویتنام


موزه یادبود جنگ ویتنام همانطور که از نامش پیداست، محل نگهداری یادبودها و یادمان‌های جنگ ویتنام است. شما در این موزه می‌توانید انواع تسلیحات به کار رفته در جنگ مانند تانک و هواپیما را ببینید. همچنین مستندات جنایت‌های جنگی روی داده در طول این جنگ نیز در موزه یادبود جنگ ویتنام به نمایش گذاشته شده است.

پارک تفریحی سویی تین


پارک تفریحی سویی تین (Suối Tiên Amusement Park) است که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. این پارک تفریحی علاوه بر ترن هوایی (رولر کوستر) و دریاچه مصنوعی، به گونه‌ای طراحی شده که اسطوره‌ها و افسانه‌های ویتنام را به نمایش بگذارد.
جاهای دیدنی هوشی مین

پارک دام سن


پارک دام سن (Dam Sen Cultural Park) یک پارک تفریحی در هوشی مین ویتنام است که به ۳۰ بخش متفاوت تقسیم شده است. این پارک تفریحی انواع تفریح‌ها و بازی‌های الکترونیکی و آبی در قالب یک شهربازی به همراه نمایش تاریخ و فرهنگ ویتنام در خود گردآورده است.

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است