search
menu

بازارها و مراکز خرید هوشی مین

[ پنهان کردن ]
درباره مراکز خرید در شهر هوشی مین
چرا باید از مراکز خرید هوشی مین بازدید کنیم؟
مرکز خرید وینکام Center Vincom
بازار بن تان (Ben Than Market)
فروشگاه میدان سایگون (Saigon Square Shopping Mall)
دایموند پلازا (Diamond Plaza)
مرکز خرید تاکاشیمایا (Takashimaya)
پارکسون پلازا Parkson Saigon Tourist) Plaza)

درباره مراکز خرید در شهر هوشی مین


مراکز خرید در شهر هوشی مین به عنوان قطب اقتصادی ویتنام بسیار دیدنی هستند؛ با اصلاحات سرمایه‌ داری انجام شده در کشور ویتنام زمینه برای خرید پدید آمده است. انواع مراکز خرید کوچک و بزرگ در سبک های غربی و سبک نوآورانه‌ در سطح شهر وجود دارند. از اواخر 1980 با روی کار آمدن دوی موی در ویتنام اقتصاد کشور نجات داده شد و همه کسب و کارها در هر نقطه ای از کشور رونق یافت و همین اصلاحات مستقیماً بر فرهنگ خرید نیز تأثیر گذاشت. در هر سفری یکی از قسمت های جذاب مخصوصا برای خانم ها خرید کردن است؛ در کل خرید کردن تجربه ای هیجان انگیز است و ربطی به مبلغ پرداختی تان ندارد. در هنگام خرید بلیط و رزرو بلیط هواپیما و سفر به کلان شهر هوشی مین خودتان را برای بازدید و خرید در مراکز خرید آماده کنید. در شهر هوشی مین علاوه بر بوتیک های پر زرق و برق یا مراکز خرید لوکس می توانید از بازارهای محلی نیز بازدید کنید و لوازم مورد نیازتان را با قیمت مناسب تهیه کنید.
در بازارهای سنتی نه تنها می توانید وسایل را ارزان تهیه کنید، بلکه با تنوعی از کالاها نیز مواجه خواهید شد. مطمئنا از خریدتان راضی خواهید بود. در نزدیکی هتل ها و جاذبه های گردشگری چندین Shopping Center in Ho Chi Minh وجود دارد که می توانید به انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم جانبی و لوازم آشپزخانه، مجموعه ای از مارک های بین المللی و طرح های مشهور دسترسی داشته باشید. در این مطلب می خواهیم برایتان لیستی از محبوب ترین مراکز خرید هوشی‌ مین آورده شده است که می توانند جوابگوی نیازهای شما باشند.
بازارها و مراکز خرید هوشی مین

چرا باید از مراکز خرید هوشی مین بازدید کنیم؟


• در مراکز خرید هوشی مین به انواع وسایل دسترسی خواهید داشت.
• مراکز خرید شهر هوشی مین در نزدیکی محل اقامت و در جاهای مشهور واقع شده اند.
• قیمت ها در مراکز خرید هوشی مین بسیار منصفانه است ولی باز هم می توانید با چانه زدن ارزان تر نیز خرید کنید.
• علاوه بر خرید، از این مراکز به عنوان جاذبه های دیدنی شهر می توانید بازدید کنید.

مرکز خرید وینکام Center Vincom


بزرگ‌ترین مرکز خرید هوشی‌ مین، مرکز خرید وینکام است. این مرکز خرید به عنوان بهترین نمونه‌ مرکز خرید در حالت غربی شدن ویتنام است و در مغازه های این مرکز خرید انواع برندهای خارجی به فروش می رسد. این مرکز به دو ساختمان تقسیم شده است: ساختمان اول به نام وینکام ای (Vincom A)که خود بنایی باشکوه است و دارای نمای عصر باروک و مستعمراتی است و بهترین برندهای مد جهان آنجا یافت می شود. وینکام بی (Vincom B) نیز دقیقا در پشت این مرکز در خیابان دونگ خوی داخل آسمان‌ خراش شیشه ای قرار دارد و هفت طبقه‌ اول این ساختمان را به خود اختصاص داده است. برای خرید برندهای غربی به وینکام بی مراجعه کنید. وینکام سنتر به عنوان محلی برای غذاهای خوشمزه ویتنامی و بازی هایی مانند هاکی، بسکتبال، اتومبیل سواری و بازی های کامپیوتری مکانی عالی است.
آدرس: 72 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam
ساعت کاری: ۹ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره

بازار بن تان (Ben Than Market)


بازار بن تان در هر ساعتی از شبانه روز خدمات عالی ارائه می دهد. این بازار یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین بازارهای شهر هوشی مین است؛ پیشنهاد ما اینست قبل از شلوغ شدن این بازار مراجعه کنید تا از همه قسمت های آن بازدید انجام دهید. بازدید کنندگان بومی خریدهای روزانه شان را در بازار بن تان انجام می دهند و در بازار شبانه در کنار سالن اصلی بن تان می توانید تا نیمی از شب لباس، سوغاتی، خوراکی و مواد غذایی خریداری کنید. بازار بن تان 4 ورودی اصلی و 12 دروازه دارد. ورودی اصلی همان ورودی جنوبی با سر در معروف ساعت است. ورودی شرقی به خیابان Phan Boi Chau می رسد و ورودی غربی نیز مشرف به خیابان Phan Chu Trinh است. ورودی شمالی بازار بن تان نیز به خیابان le Than Ton ختم می شود. در بازار بن تان نزدیک به 3000 غرفه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
آدرس: Đ. Lê Lợi, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 700000, Vietnam
ساعت کاری: ۷ صبح تا ۷ شب و قسمت شبانه نیز از ۱۱ شب تا ۳ بامداد

فروشگاه میدان سایگون (Saigon Square Shopping Mall)


میدان سایگون به بازارهای سنتی هوشی‌ مین شباهت دارد و بیشتر از بازارهای خود شهر به نظرتان جالب خواهد آمد. این مرکز دو طبقه بوده و غرفه‌ های متعددی مانند زیورآلات و پوشاک و چندین اقلام دیگر دارد. در این بازار مرکزی، قیمت اجناس کمی گران تر از بقیه جاهاست ولی با چانه زدن می توانید خرید عالی انجام دهید. برای دسترسی به این میدان نیز می توانید از بازار بن تان پنج دقیقه پیاده روی کرده و به این مرکز برسید. این مرکز شامل سالن های بی انتهایی است که دارای غرفه های کوچک فروش پوشاک مردانه و زنانه، کفش، کیف، لباس، چمدان، جواهرات است.
آدرس: Corner of Nam Kỳ Khởi and Le Loi in District 1
ساعت کاری: ۸ صبح تا ۱۰ شب به صورت یکسره
بازارها و مراکز خرید هوشی مین

دایموند پلازا (Diamond Plaza)


دایموند پلازا یکی دیگر از مراکز خرید وینکام است که در ناحیه‌ 1 شهری قرار دارد. این بنا دارای معماری به سبک دوران مستعمره بازسازی شده ای است و سازه‌ شیشه‌ ای بزرگ و باشکوه در کنار بنای اصلی قرار دارد که مجموعه ای بی نظیری برای خرید برایتان مهیا می ‌کنند. در مرکز دایموند پلازا می توانید به برندهای لوازم لوکس، آرایشی و پوشاک دسترسی داشته باشید، همچنین به عنوان یک مرکز تفریحی می توانید از سرگرمی‌ هایی مانند سینما، بولینگ، دیوار صخره نوردی بهره‌ مند شوید. همچنین در این مرکز اسپای مجهزی دایر است که می توانید بعد از خرید به آرامش برسید. دایموند پلازا به جاذبه های گردشگری محبوب شهر مانند کلیسای نوتردام، اداره پست مرکزی سایگون، پارک ها مشرف است و شامل چهار طبقه بوده که می توانید مارک های لوکس را خریداری کنید. همچنین دیاموند پلازا به عنوان ساختمان تجاری نیز شهرت دارد و شامل رستوران های مختلف و اماکنی برای سرگرمی و تفریح های خانوادگی وجود دارد و به صورت یکسره از صبح تا شب در خدمت مشتریان است.
آدرس: 34 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 700000, Vietnam
ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید تاکاشیمایا (Takashimaya)


در اصل، تاکاشیمایا مرکز خرید ژاپنی است و شعبه های متفاوتی در شهرهای دیگر دارد که اولین شعبه این مرکز خرید مربوط به شهر هوشی مین در کشور ویتنام است که دارای پنج طبقه بوده و گزینه‌ ای برای خریداران خوش‌ پسند محسوب می شود. برندهای پوشاک غربی در این مجموعه‌ وسیع عرضه می شوند و در قسمت فودکورت این مرکز می توانید به رستوران‌ های ژاپنی، ویتنامی و غربی دسترسی داشته باشید. تاکاشیمایا شامل طیف گسترده ای از محصولات ژاپنی، اروپایی و ایالات متحده را ارائه می دهد. این مرکز خرید اغلب برای خریداران طبقه متوسط و بالا جذاب به نظر می رسد که می توانند با قیمت های منصفانه به خرید بپردازند بنابراین می توانید با خرید پرواز چارتر به شهر هوشی مین سفر کنید از این مرکز خرید بازدید کنید. طبقه اول به جواهرات، لوازم آرایشی و عطر اختصاص دارد که می توانید انواع مارک ها را در این طبقه پیدا کنید.
آدرس: 92-94 Nam Kỳ Khởi Nghĩa, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 700000, Vietnam
ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
بازارها و مراکز خرید هوشی مین

پارکسون پلازا Parkson Saigon Tourist) Plaza)


چندین فروشگاه پارکسون پلازا در شهر هوشی مین وجود دارند که محبوب ترین آن ها در District 1’s Le Thanh Ton قرار دارد. دقیقا بعد از Vincom Center B به این فروشگاه بین المللی دسترسی خواهید داشت که شامل انواع لوازم آرایشی و عطر در طبقه همکف و پوشاک مردان و زنان در طبقه دوم و سوم، لوازم خانگی در طبقه چهارم است. این مرکز خرید می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خرید محصولات متوسط و لوکس باشد. فراموش نکنید به طبقه های بالای این مرکز خرید نیز سری بزنید و از فروشگاه های اجناس و لوازم و مبلمان خانگی بازدید کنید. در عین حال که مشغول خرید هستید، می توانید کودکان خود را در مقابل تلویزیون های پلاسمای بزرگ بنشانید تا سرگرم شوند. همچنین علاوه بر فروشگاه های خرید، مرکز خرید پارکسون پلازا دارای رستوران های متعدد، فضای تفریحی، بازی ویدئویی، سالن بولینگ و سینما است که بازدید از این مرکز به شما توصیه می شود.
آدرس: 35-45 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh 700000, Vietnam
ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است