search
menu

بازار بن تان هوشی مین

[ پنهان کردن ]
چرا باید از بازار بن تان شهر هوشی مین بازدید کنیم؟
تاریخچه بازار بن تان
قسمت های بازار بن تان
بهترین زمان برای بازدید
رستوران های بازار بن تان
راهنمای بازدید از بازار بن تان
نحوه رسیدن به بازار بن تان
ساعت و هزینه بازدید
جاذبه های دیدنی نزدیک به بازار بن تان
هتل های نزدیک به بازار بن تان

چرا باید از بازار بن تان شهر هوشی مین بازدید کنیم؟


بازار بن تان یکی از مراکز خرید شهر هوشی مین در کشور ویتنام است که در منطقه یکم این شهر قرار گرفته است. بازار بن تان مکانی عالی برای خرید صنایع دستی، برندهای مختلف، آثار هنری و سوغاتی‌ های این شهر است. در این بازار می توانید از ارزان ترین کالا تا گران قیمت ترین برند را خریداری کنید. Ben Thanh Market بازاری فوق العاده بزرگ است و ممکن است در یافتن مسیرها دچار اشتباه شوید، بنابراین بهتر است از راهنمای تور یا افراد محلی در پیدا کردن کالای مورد نیازتان سوال کنید.
بازار بن تان هوشی مین
این بازار در محل یکی از ساختمان های بازمانده احداث شده و نماد شهر هوشی مین شناخته می شود، همچنین تصویری از سبک زندگی اصیل ویتنامی را نشان می دهد، پس فرصت بازدید این بازار را از دست ندهید و با خرید بلیط هواپیما ارزان و سفرتان به ویتنام در بازدید از این بازار دست پر برگردید. همان طور که می دانید هوشی مین به عنوان بزرگ ترین شهر ویتنام دارای جاذبه دیدنی فراوانی است؛ بازارها نیز جزو جاذبه های دیدنی این شهر محسوب می شوند؛ مهم نیست هدف شما از حضور در این بازارها خرید شیرینی یا پارچه ‌های ابریشمی است، مهم اینست که در این بازار همه چیز می توانید پیدا کنید. بازار بن تان برای همه سلیقه ها جنس دارد و هر نفر با تجربه ای متفاوت این بازار را ترک می کند.

تاریخچه بازار بن تان


بازار بن تان یکی از قدیمی ترین و مشهورترین بازار ها در شهر هوشی مین است که از سال ۱۹۱۴ دایر گردیده است، با اینکه چندین بار دچار تغییراتی شده است، اما همچنان با قدرت برقرار است. این بازار از یک بازار کوچک تشکیل شده است که در سال ۱۸۴۰ آتش گرفته بود و پس از آن به یکی از بزرگترین بازارهای Saigon تبدیل گردیده است. در سال ۱۹۱۴ نیز به یک ساختمان جدید انتقال داده شد و بازار بن تان نام گرفت.
بازار بن تان هوشی مین

قسمت های بازار بن تان


بازار بن تان ۴ ورودی اصلی و ۱۲ دروازه دارد. ورودی اصلی همان ورودی جنوبی با سر در معروف ساعت است. ورودی شرقی به خیابان Phan Boi Chau می رسد و ورودی غربی نیز مشرف به خیابان Phan Chu Trinh است. ورودی شمالی بازار بن تان نیز به خیابان le Than Ton ختم می شود. در بازار بن تان نزدیک به ۳۰۰۰ غرفه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، این بازار علاوه بر یک فروشگاه برای افراد محلی و خارجی، به عنوان یک سایت تاریخی نیز به شمار می رود. همچنین در بازار بن تان هوشی مین انواع کالاهای ارزان قیمت ارائه می ‌شود مانند کالاهای چرمی، وسایل ساخته شده از بامبو، صنایع دستی، انواع لباس‌، پارچه، کیف و چمدان، ساعت مچی و وسایل الکترونیکی. همچنین می توانید ادویه، خوراکی‌ و میوه ‌های محلی خریداری کنید.
دارد.

بهترین زمان برای بازدید


اگر با خرید بلیط هواپیما هوشی مین قصد بازدی از این بازار را دارید باید بدانید بهترین زمان برای رفتن به بازار بن تان ساعات اولیه‌ روز است؛ زیرا هرچه بازار خلوت ‌تر باشد، با خیالی آسوده تر می توانید بازار را بگردید و وسایل را با دقت تماشا کنید. بعد از بسته شدن درهای بازار در حوالی ساعت ۶ عصر، نوبت بازار شبانه می رسد که در دروازه‌ های شرقی، غربی و شمالی برپا می‌ شوند. اگر دوست داشتید

رستوران های بازار بن تان


غذاهای محلی بسیار خوشمزه ویتنام را امتحان کنید، بهتر است بعدازظهر به بازار بن تان هوشی مین سر بزنید و حدود ۲۰ غذاخوری و رستورانی در دورتادور ساختمان بازار وجود دارند که همه شان غذاهایی فوق‌العاده خوشمزه سرو می کنند و می توانید به انواع غذاهای گیاه ‌خواری، غذاهای دریایی تازه، پنکیک‌ های برنجی و کیک‌ های خوشمزه دسترسی داشته باشید.
بازار بن تان هوشی مین

راهنمای بازدید از بازار بن تان


توجه داشته باشید که بازار بن تان در منطقه ۱ در تقاطع خیابان ‌های لی لوی، هام نگ، تان هونگ و لی لای قرار گرفته است و فروشگاه‌ های این بازار بعد از ظهرها تعطیل هستند، بنابراین توصیه می ‌کنیم صبح زود به این بازار بروید. این بازار علاوه بر محلی برای خرید، محلی برای گرفتن عکس های زیباست. در هنگام بازدید از این بازار به هیچ عنوان عجله نکنید و از فروشگاه های رنگارنگ لذت ببرید و توجه داشته باشید که اگر واقعا قصد خرید جنسی را ندارید به آن دست نزنید، زیرا دست زدن به اجناس در مغازه ها در ویتنام بدین صورت تعبیر می شود که شما به آن جنس علاقه مند شده اید و منتظر شنیدن قیمت از سوی فروشنده هستید.

نحوه رسیدن به بازار بن تان


برای رسیدن به بازار بن تان می توانید از فرودگاه بین المللی Tan Son سوار خط اتوبوس ۱۵۲ شوید یا اینکه می توانید تاکسی Uber/Grab کرایه کنید یا با تاکسی محلی Vinasun/Mal Linh به بازار بن تان بروید، همه راننده های تاکسی این بازار را بلد هستند و در هر نقطه از شهر که باشید به راحتی می توانید تاکسی بگیرید.
بازار بن تان هوشی مین

ساعت و هزینه بازدید


این بازار از ساعت ۷ صبح الی ۷ عصر همه روزه باز است. بازار شبانه نیز از ساعت ۷ عصر الی ۱۰ شب دایر است. برای ورود به این بازار نیازی به پرداخت هزینه ندارید ولی در هنگام خرید مراقب باشید تا با جیب خالی به هتل برنگردید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به بازار بن تان


کاخ استقلال: ۹۰۰ متر
موزه هوشی مین: ۱ کیلومتر
کلیسای نوتردام سایگون: ۱.۳ کیلومتر
خانه اپرای سایگون: ۱.۵ کیلومتر
برج مالی بیتکس کو: ۱.۳ کیلومتر
موزه هنرهای زیبای سایگون: ۱.۸ کیلومتر
موزه یادگار جنگ: ۲ کیلومتر
موزه تاریخ ویتنام: ۲.۸ کیلومتر
پاگودای امپراطور جید: ۳.۶ کیلومتر

هتل های نزدیک به بازار بن تان


هتل کابانا: ۲۵۰ متر
هتل سنترال سیلور لند: ۳۵۰ متر
هتل سانووا: ۵۵۰ متر
هتل نیو ورلد: ۷۵۰ متر
هتل آوانتی: ۸۰۰ متر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است