search
menu

هتل Aydinoglu Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aydinoglu Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آیدین اوغلو استانبول
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیدین اوغلو از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Aydinoglu Hotel


هتل آیدین اوغلو استانبول از هتل‌های ۴ ستاره شهر است که در منطقه مال تپه استانبول واقع شده و بیش از یک دهه از فعالیت آن می‌گذرد. هتل آیدین اوغلو استخر بزرگی در مقابل ساختمان خود دارد و بیش‌تر به خاطر همین استخرش گردشگران و خریداران بلیط هواپیما استانبول را جذب خود می‌کند. هتل نزدیک به اتوبان D100 که یکی از کلیدی‌ترین مسیرهای جابجایی در استانبول به حساب می‌آید، واقع شده است و این یعنی دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی. با اقامت در هتل آیدین اوغلو کافیست ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه مترو برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آیدین اوغلو استانبول


این هتل پارکینگ رایگانی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که می‌خواهید بیش‌تر تعطیلات خود را در هتل بگذرانید و قید بازدید از جاذبه‌ها را بزنید و یا برای خرید یا اهداف کاری به استانبول آمده‌اید، هتل آیدین اوغلو گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. البته سرعت اینترنت در این هتل تعریفی ندارد و ممکن است از برخی از برنامه‌های خود جا بمانید ولی هتل دارای اتاق جلسه نیز است. این هتل برای نقل و انتقال سریع مهمانان به فرودگاه خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد. زیباترین قسمت این هتل استخر بزرگ آن است که دور تا دورش صندلی‌های آفتاب‌گیر چیده شده‌اند. هتل دارای زمین تنیس و فوتبال نیز است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


اتاق‌های هتل Aydinoglu بزرگ و دلباز هستند و از پنجره آن‌ها می‌توان به استخر دید داشت. این اتاق‌ها با امکانات مدرنی دکور شده‌اند و کف تمامی آن‌ها پارکت است. امکاناتی مثل تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، کمد، میز، گاو صندوق و تهویه مطبوع در آن‌ها گنجانده شده است. حمام اختصاصی این اتاق‌ها دارای سشوار، لوازم بهداشتی و حوله است. هتل آیدین اوغلو در مجموع دارای ۵۷ واحد اقامتی است که در قالب اتاق‌های دبل ارائه می‌شوند و مهمانان می‌تواند واحدهای مقرون به صرفه‌تری مثل اکونومی دبل را برای اقامت خود انتخاب کنند. رسیدگی به امور نظافتی اتاق‌های هتل آیدین اوغلو به طور مرتب انجام می‌شود و از این بابت نیازی به هیچ نگرانی نیست. ضمنا برخی از اتاق‌های هتل به استخر مشرف هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل آیدین اوغلو امکانات متنوعی دارد که در سطح کیفی بالایی ارائه می‌شوند و استفاده از آن‌ها برای مهمانان رایگان است. مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی خود روزانه به سالن اسپای هتل مراجعه کنند و در اتاق بخار، حمام عمومی، حمام ترکی و سونای هتل خستگی را از تن بیرون کنند. خدمات ماساژ در این هتل رایگان نیست و برای بهره‌مندی از انواع آن که ۱۰ نوع در این هتل ارائه می‌شوند، باید هزینه جداگانه‌ای پرداخت کرد. باشگاه هتل نیز کاملا مجهز است و به مهمانان این فرصت را می‌دهد تا از برنامه‌های ورزشی خود عقب نمانند و حتی زیر نظر یک مربی شخصی حرکات ورزشی خود را انجام دهند. این باشگاه به استخر هتل دید دارد. اگر به همراه افراد خردسال به این هتل رفته‌اید می‌توانید از خدمات نگهداری کودک بهره‌مند شوید. پرسنل هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش حضور دارند و در امور خدماتی راهنمای شما خواهند بود. رفتار حرفه‌ای و صمیمی کارکنان این هتل یکی از نقاط قوت هتل آیدین اوغلو به حساب می‌آید.

رستوران هتل


مهمانان در هتل آیدین اوغلو صبح خود را با صبحانه‌های مغذی و متنوع رستوران هتل شروع می‌کنند. آیتم‌های صبحانه متنوع بوده و می‌توان صبحانه‌های سنتی ترکی را آنجا میل کرد. این رستوران در وعده‌های ناهار و شام نیز پذیرای مهمانان است و آن طور که پیداست کیفیت غذاهای آن برای اکثر مهمانان رضایت‌بخش بوده است. این رستوران دارای فضای سربسته و آزاد است و در روزهای خوش آب و هوا می‌توان در محوطه بیرونش غذا میل کرد. البته در چند قدمی هتل رستوران هایی دایرند که می‌توان غذاهای متنوع‌تری را آنجا پیدا کرد یا از خدمات روم سرویس هتل استفاده کرد.

فاصله هتل آیدین اوغلو از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک مال: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۱۳.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است