search
menu

هتل Akka Antedon - Kids Concept Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Akka Antedon - Kids Concept Antalya
امکانات هتل آکا آنتدون کید کانسپت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل آکا آنتدون کید کانسپت
اماکن دیدنی نزدیک هتل

هتل Akka Antedon - Kids Concept Antalya


هتل آکا آنتدون کید کانسپت از اقامتگاه های ۵ ستاره و باکیفیت آنتالیا است که در شهر دیدنی بلدیبی واقع شده است. این هتل خوش منظره که امکانات رفاهی فراوان و منحصربفردی را برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت، به خصوص کودکان فراهم کرده، قادر است اقامت لذت بخش و مفرحی را برای شما و کودکانتان رقم بزند و لذت حضور در کشور تماشایی ترکیه را برای گردشگران دو چندان سازد.

امکانات هتل آکا آنتدون کید کانسپت


یکی از مهمترین مزایای اقامت در هتل هایی ۵ ستاره و مجلل، برخورداری از امکانات رفاهی فراوان این اقامتگاه هاست و هتل آکا آنتدون کید کانسپت که از لحاظ امکانات سرآمد هتل های پنج ستاره این منطقه به حساب می آید، در این بخش به خوبی درخشیده و توانسته است رضایت حداکثری میهمانان خود را کسب کند. از پارکینگ رایگان گرفته تا باشگاه تناسب اندام و سونا، هرآنچه گردشگران برای تجربه اقامتی آسوده بدان نیاز دارند، در هتل Akka Antedon Hotel - Kids Concept گنجانده شده تا هیچ گردشگری، هیچ کم و کاستی را احساس نکند.
گفتنی است که دو استخر روباز و یک استخر سرپوشیده در هتل آکا آنتدون آنتالیا تعبیه گردیده تا هر فردی با هر سنی قادر باشد از شنا در این مکان لذت ببرد و خستگی شهرگردی را با آب های گرم و پاکیزه این هتل از تن خود بزداید. وجود دیگر امکاناتی نظیر ساحل خصوصی، باغ، تجهیزات تفریحات آبی، کتابخانه، زمین بازی کودکان، زمین بازی تنیس، میز پینگ پنگ، سالن آرایش و زیبایی، کادوسرا، حمام بخار و اسپا موجب گردیده که رفاه مطلق میهمانان و خریداران بلیط هواپیما آنتالیا در طول اقامت در این هتل تامین گردد. ناگفته نماند که برای خورد و خوراک میهمانان نیز رستوران وسیعی در هتل گنجانده شده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ بین المللی را در اندک زمانی برای شما طبخ و سرو نماید.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل آکا آنتدون کید کانسپت قادر است گستره وسیعی از خدمات رفاهی، از خشکشویی و اتوشویی گرفته تا پرستاری از کودکان و ماساژ را به میهمانان هتل عرضه کند. خدمات نظافتی از قبیل خانه داری و روم سرویس در صورت درخواست میهمانان در تمام ساعات روز صورت می گیرد تا محیط اقامت میهمانان به مکانی پاکیزه و عاری از آلودگی مبدل گردد. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز از همان بدو ورود در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت تا هیچ گردشگری از موهبت وجود اینترنت رایگان بی بهره نماند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود تعداد زیادی واحد اقامتی با طرح هایی متنوع باعث شده که هیچ گردشگری که با تهیه بلیط هواپیما خارجی آنتالیا به این مکان سفر کرده، از یافتن مکان دلخواه اقامتی خود ناامید نگردد. از اتاق های استاندارد گرفته تا سوئیت های دیلاکس و خانوادگی، انواع مختلفی از گزینه های اقامتی در دسترس میهمانان قرار گرفته تا هر گردشگری اتاقی متناسب با نیازهای خود را برای اقامتی بیادماندنی برگزیند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل


گفتنی است که هر واحد اقامتی هتل به شایستگی با دکوراسیونی دلنشین چیدمان و با تجهیزاتی شیک و پیشرفته دکور شده است. انواع و اقسام وسایل اقامتی از قبیل تلویزیون، یخچال، میز، تخت خواب هایی نرم و پاکیزه، مبلمانی راحت و شیک، کمد لباس، دراور و چای ساز در تک تک واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده تا حس حضور در خانه برای میهمانان تداعی گردد.

موقعیت مکانی هتل آکا آنتدون کید کانسپت


هتل آکا آنتدون کید کانسپت نه تنها از ساحلی خصوصی بهره می برد، بلکه در چند قدمی دیگر سواحل دیدنی آنتالیا واقع شده است. از این گذشته، بدلیل موقعیت مکانی مناسبی که این هتل دارد، برخی از جاهای دیدنی آنتالیا نظیر پارک ساحلی بلدیبی و دره گوینوک در نزدیکی این هتل واقع شده و دسترسی به آن ها در زمانی کوتاه میسر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک هتل


فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۵.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل بانوان ساریسو: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل تا تلکابین تونکتپه: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا بندر بازرگانی آنتالیا: ۱۲.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است