search
menu

هتل The Reform Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Reform Hotel Van
امکانات عمومی هتل ریفورم وان
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل ریفورم وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Reform Hotel Van


هتل ریفورم یک هتل باکیفیت در شهر وان ترکیه است. این هتل زیبا قبلا با نام Rönesans Life Hotel فعالیت داشت و اکنون به The Reform Hotel Van تغییر نام داده و جزو بهترین گزینه ها در سفر به شهر زیبای وان است. مسافرانی که از ایران به شهر زیبای وان سفر می‌کنند چه با بلیط هواپیما به ترکیه سفر کنند چه به صورت زمینی، این هتل را در میان گزینه‌های اقامت خود دارند.

امکانات عمومی هتل ریفورم وان


یکی از مثبت‌ترین ویژگی های هتل ریفورم موقعیت مکانی آن است. این هتل خوشبختانه بسیار نزدیک به جاهای دیدنی وان است. به راحتی و حتی پیاده می‌توانید از جاذبه های این شهر دیدن کنید. البته حمل و نقل عمومی در این ناحیه شهر کاملا در دسترس است و می‌توانید با استفاده از آن به راحتی از جاذبه ها دیدن کرده و در عین حال سفر مقرون به صرفه‌ای داشته باشید. هتل دارای فروشگاه و هدیه فروشی است، یادتان نرود که برای خودتان از اینجا یادگاری بخرید تا همواره سفر وان را به خاطر داشته باشید. پس از گردش در شهر می‌توانید سری به کافه هتل بزنید. در این کافه انواع نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه ارائه می‌‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید. هتل ریفورم کاملا مناسب برای انواع سفر ها است و اقامت در آن می‌تواند تجربه دلپذیری برایتان باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان است. ناگفته نماند فاصله فرودگاه وان تا هتل ریفورم ۵٫۸ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از امکان رفت و برگشت به فرودگاه استفاده نمایید. پس به سادگی می‌توانید با بلیط هواپیما به این شهر زیبای شرق ترکیه سفر کنید و از خرید و بازدید لذت ببرید.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی بیشتر مهمانان در دوران اقامتشان در هتل ریفورم تورهای پیاده‌روی و آموزش فرهنگ محلی برگزار می‌شود. در بعضی روزها نمایشگاه آثار هنری هم در هتل برگزار می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن بازدید کنید. اجرای موسیقی زنده از دیگر فعالیت هایی است که در هتل ریفورم برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.
همان طور که اشاره کردیم هتل ریفورم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. تمام خدمات زیبایی، آرایشی، پیرایشی، پدیکور و مانیکور در این هتل انجام می‌شود. هتل ریفورم دارای حمام ترکی است که علاقمندان بسیاری دارد. مرکز اسپا، اتاق بخار، سونا و ماساژ از دیگر امکانات ویژه این هتل باکیفیت است. مرکز بدنسازی ریفورم مجهز بوده و خوشامدگوی طرفداران سلامتی است. پذیرش هتل ریفورم ۲۴ ساعته است. همان طور که می‌دانید کارکنان هتل نقش مهمی در کیفیت اقامت و سفر دارند. کارکنان هتل ریفورم بسیار حرفه‌ای و دقیق هستند و نهایت تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان اقامت راحتی در هتل تجربه نمایند.

واحدهای اقامتی و امکانات آنها


اتاق های هتل ریفورم از معماری خیره کننده‌ای برخوردارند. چشم‌انداز اتاق ها به سمت کوه است که به زیبایی اتاق ها اضافه کرده است. تلاش شده است تا تمامی امکانات رفاهی برای مهمانان در هتل ریفورم فراهم شود. پرده های ضد نور و اتاق های عایق صدا، سهم بسزایی در آرامش حاکم بر اتاق ها دارند. اتاق ها هر روز نظافت می‌شوند. از امکانات اتاق ها می‌توان به مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، کتری برقی، یخچال، سشوار، حمام، تلفن، رادیو و تلویزیون اشاره کرد. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو و خشک‌شویی هتل استفاده نمایید.

رستوران هتل


صبحانه هتل ریفورم بسیار خوشمزه و باکیفیت است و در اتاق ارائه می‌شود. یک رستوران داخل هتل ریفورم قرار دارد که غذاهای ترکی در آن سرو می‌شود. اگر از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنید، می‌توانید از منوی غذاهای رژیمی، غذای مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین منوی غذای کودک و سلف سرویس برای کودکان و بزرگسالان در این رستوران ارائه می‌شود. چندین رستوران معروف هم در نزدیکی هتل ریفورم قرار دارند که در صورت تمایل می‌توانید به آنها سر بزنید.

فاصله هتل ریفورم وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه وان: ۱ کیلومتر
فاصله تا استادیوم آتاتورک: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر دولتی وان: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه قدیمی وان: ۴٫۵ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است