search
menu

هتل Nur Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nur Hotel Van
امکانات عمومی هتل نور وان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل نور وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nur Hotel Van


هتل سه ستاره نور در شهر وان ترکیه قرار دارد که فعالیت خود را حدوداً از یک سال قبل آغاز کرده و شامل ۲۵ اتاق است. در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. این هتل جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و مناسب به شمار می‌رود، بدین‌جهت همواره موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد و معمولاً افرادی که به دنبال محل اقامتی با امکانات خوب و قیمت مناسب در منطقه عالی هستند، پیشنهاد ما رزرو هتل نور در هنگام خرید بلیط هواپیما است. با توجه به اینکه محل قرارگیری هتل Nur Hotel Van در مرکز شهر است، بدین‌جهت به سایر نقاط شهر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند قلعه وان، موزه وان، مرکز خرید آیدین پریهان مرکزی و دریاچه وان دسترسی آسانی خواهید داشت، همچنین تا خیابان مشهور جمهوریت ۲۰۰ متر و تا خیابان ماراس حدوداً ۱۵۰ متر فاصله دارد و در نزدیکی این هتل چندین مراکز تفریحی و آب گرم نیز وجود دارند که لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

امکانات عمومی هتل نور وان


با توجه به قوانین رایج در این هتل بردن حیوانات خانگی به همراه خود ممنوع است. در هنگام ورود به این هتل با قسمت پذیرش روبرو خواهید شد که پرسنل مجرب در این قسمت با خوش‌رویی از شما استقبال می‌کنند، بدین‌جهت در نظر داشته باشید که در هر ساعت از شبانه‌روز با دسترسی به هتل Nur Hotel Van می‌توانید اتاقتان را تحویل بگیرید. در لابی از خدماتی مانند اتاق چمدان بهره‌مند خواهید شد و در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی موجود در لابی سرزده و تبدیل ارز کنید. در میز پذیرش تور و گردشگری می‌توانید در رابطه با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی این شهر اطلاعات کسب کنید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، محوطه‌ای به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. اگر به‌قصد کار و تجارت عازم شهر وان شوید، با خیال راحت می‌توانید در بخش بیزینس این هتل جلسات خود را برگزار کنید یا اینکه از خدماتی مانند کپی و فکس بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی و حرکتی هستند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است و قسمت ورودی این هتل هم‌سطح و صاف بوده و برای حرکت دادن ویلچر دچار مشکل نخواهید شد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد شامل یک تخت خواب دونفره، اتاق خانواده شامل سه تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره، اتاق تریپل استاندارد شامل یک تخت خواب تک‌نفره و یک تختخواب دونفره و آپارتمان پنج‌نفره شامل سه تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره و آپارتمان کوادروپل شامل دو تخت خواب تک‌نفره و یک تخت خواب دونفره. از میان واحدهای اقامتی اشاره‌شده در این هتل اتاق‌های خانواده از اهمیت خاصی برخوردار هستند و معمولاً در هنگام سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی انتخاب مناسبی هستند. در داخل اتاق‌های هتل Nur Hotel Van نیز حمام اختصاصی وجود دارد. در داخل اتاق‌ها برای قرار دادن وسایل گران‌بهایتان گاوصندوق قرار داده‌شده است و دکوراسیون داخلی اتاق‌ها نیز زیبا و چشم‌نواز هستند و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. از نکات قابل‌توجه در این هتل می‌توان به رایگان بودن اقامت کودکان زیر دو سال اشاره کرد و برای کودکان ۲ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است. کودکان بالای ۵ سال نیز همانند بزرگ‌سالان هزینه اقامت دریافت می‌شود. کف همه اتاق‌ها کف‌پوش شده و فرش انداخته‌شده است و از پنجره اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه اطراف را می‌توانید تماشا کنید. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کمد لباس و حمام اختصاصی، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی بهره‌مند شوید. در داخل اتاق‌های این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید و برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از سایر مسافران و اتاق‌ها تعبیه‌شده است.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران بوده و وعده صبحانه به‌صورت همه‌روزه و سرویس سلف ارائه می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به رستوران‌های نزدیک هتل سر بزنید.

فاصله هتل نور وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ای وی ام وان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است