search
menu

مرکز خرید آیدین پریهان وان

مرکز خرید آیدین پریهان "Aydın Perihan"، از مهم‌ترین مراکز خرید شهر وان می‌باشد.
موقعیت این مرکز خرید به گونه‌ای است که در مرکز شهر و در خیابان جمهوریت قرار گرفته و دسترسی به آن، چه از طریق تاکسی، چه به صورت پیاده آسان است. اگرچه قیمت اجناس نسبت به مراکز دیگر بالاتر است؛ اما اگر در مدت حراجی به این فروشگاه سر بزنید قطعا خرید مقرون به صرفه‌تری خواهید داشت. در این مرکز خرید بزرگ به خوبی می‌توانید یک روز کامل را سپری کنید. بدو ورود به مرکز خرید آیدین پریهان مرکزی وان بوی خوش شیرینی به مشام می‌رسد که می‌توانید برای تست انواع شیرینی لذیذ ترکی به طبقه اول مراجه کنید. پس اگر با تور وان به این شهر سفر کردید، این مرکز خرید را در برنامه خود داشته باشید.
مرکز خرید آیدین پریهان وان
مرکز خرید آیدین پریهان مرکزی وان دارای ۴۲ مغازه، رستوران، کافه، سینما و محیطی برای بازی و سرگرمی است. این مرکز خرید بزرگ میزبان برندهای بسیاری ‌می‌باشد بنابراین یکی از مکان‌های مناسب برای خرید هرآنچه که به دنبالش هستید است. از پوشاک، کیف و کفش گرفته تا لوازم خانگی و الکتریکی. این مرکز خرید به قدری بزرگ است که در هر طبقه، مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. بعد از یک خرید لذت بخش می‌توانید قهوه عصرگاهی خود را در تراس طبقه ۶ همراه با منظره دیدنی از شهر وان میل کنید. رستوران‌ها در طبقه ۵ قرار دارند که با منوی بلند بالا از غذاهای متنوع، آماده پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان است. یک تجربه‌ی هیجان انگیز و فراموش نشدنی را می‌توانید در سینما ۹ بعدی مرکز خرید Aydin Perihan داشته باشید.
یکی از محبوب‌ترین بخش‌های این مرکز خرید فروشگاه‌های زنجیره 2000stars است که اجناس با قیمت بسیار مناسبی درآن عرضه می‌شود.
مرکز خرید آیدین پریهان وان
مرکز خرید آیدین پریهان از برگزارکننده برخی از فستیوال‌ها در فصل بهار است و می‌توانید آن را برنامه خرید وان خود بگنجانید. در این جشن موسیقی های محلی پخش می شود و همچنین برنامه هایی مناسب کودکان نیز برگزار می گردد علاوه بر این، برای خرید هم زمان مناسبی محسوب می‌شود؛ زیرا همزمان با برگزاری این جشنواره، اجناس مشخصی نیز به حراج گذاشته می‌شوند. علاوه بر این، مرکز خرید آیدین پریهان وان دارای حراج‌های فصلی جذاب است. این مرکز خرید با وجود داشتن امکانات بازی برای کودکان در طبقه زیر همکف محیطی مناسب برای همه اعضای خانواده به شمار می‌رود. نکته‌ مهمی که در باره مرکز خرید آیدین پریهان وان وجود دارد و باعث جذب توریست‌های زیادی به اینجا می‌شود، این است که بسیاری از مغاره‌های این مراکز خرید به صورت شبانه‌روزی باز هستند. پول نقد و چانه زنی در خرید را فراموش نکنید!

فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است