search
menu

هتل MEVAN OTEL VAN

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MEVAN OTEL VAN
امکانات کلی هتل موان وان
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موان وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل MEVAN OTEL VAN


هتل ۳ ستاره موان یک هتل زیبا در وان ترکیه است که با ارائه امکانات رفاهی عالی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. این هتل در ۲.۳ کیلومتری مرکز شهر، ۳۰۰ متری موزه وان و۴۰۰ متری تئاتر دولتی وان واقع شده است. ایستگاه اتوبوس وان ۳.۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. قلعه وان و خانه‌های قدیمی وان از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه می‌شوند. فرودگاه وان ۶.۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به وان، با اقامت در هتل MEVAN OTEL VAN سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل موان وان


این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان و صرافی برای میهمانان است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. بلیط جاهای دیدنی را می‌توانید از میز تور تهیه کنید تا وقت با ارزش خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. میهمانانMEVAN OTEL VAN می‌توانند از فعالیت‌هایی مانند اسکی و دوچرخه‌سواری در وان و اطراف آن لذت ببرند. این هتل همچنین سالن مشترک، باغ و وای فای رایگان را برای راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد است. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ با پرداخت هزینه اضافی استفاده کنند. برای داشتن پروازی به موقع می‌توانید از خدمات شاتل هتل نیز استفاده کنید.
برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. با کرایه خودرو نیز می‌توانید از اماکن دیدنی بازدید کنید. نظافت به صورت روزانه در هتل موان انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی و خشکشویی نیز در دسترس هستند. ورود به این هتل ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان است. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل به زبان‌های فارسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی پذیرای میهمانان هستند. میهمانان باید در هنگام ورود، کارت شناسایی عکس دار و کارت اعتباری خود را نشان دهند.

امکانات تفریحی هتل


برای گذرندان اوقات فراغت خود در هتل MEVAN OTEL VAN می‌توانید در کلاس‌هایی که درباره فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، گالری‌های هنری موقت، اسب سواری، بولینگ، تنیس روی میز، دارت، موسیقی زنده، اسکی، بیلیارد و ماهیگیری از دیگر فعالیت‌هایی است که برای سرگرمی میهمانان در نظر گرفته شده است. کودکان نیز می‌توانند با تماشای کانال‌های تلویزیونی کودکان سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل موان وان دارای سوئیت‌های متنوعی است که می‌توانید متناسب با نیاز خود و خانواده اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و سفر بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. هر اتاق در هتل MEVAN OTEL VAN دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع، خشک کن، کمد لباس، یخچال، میز ناهارخوری، صندوق امانات و فضای نشیمن است. هر اتاق همچنین مجهز به حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها فراهم شده است.

رستوران هتل


صبحانه در هتل موان به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. رستوران هتل دارای محیطی تمیز است و تمام بشقاب‌ها، کارد و چنگال، لیوان و سایر ظروف غذاخوری ضدعفونی می‌شوند. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، عصرانه، شیرینی و تنقلات نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل موان وان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا استادیوم شهر آتاتورک: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه‌های قدیمی وان: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کوه ارک: ۸ کیلومتر
فاصله تا دریاچه وان: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است