search
menu

هتل Era Gold Hotel Van

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Era Gold Hotel Van
امکانات عمومی هتل ارا گلد وان
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارا گلد وان تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Era Gold Hotel Van


هتل ارا گلد وان از دیگر هتل‌های وان است که در آن سعی شده‌است تا تمام امکانات مورد نیاز مسافران ارائه شود. هتل Era Gold Hotel Van هتلی میان‌رده است و ساختمان سفید و چند طبقه آن می‌تواند در نگاه اول حس خوبی را برای مسافران به وجود آورد. اتاق‌های بسیار مناسب با پنجره‌های بزرگ در این هتل وجود دارد که می‌تواند اقامت شما را دلنشین‌تر کند. با اقامت در این هتل مناسب و تمیز می‌توانید از جاهای دیدنی وان مانند: دریاچه وان، موزه وان، مراکز خرید وان و ... دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل ارا گلد وان


هتل امکانات متعددی دارد که سعی شده‌است همگی آن‌ها در این بخش بطور خلاصه آورده‌ شود. هتل دارای یک آشپزخانه اختصاصی است که همه مسافران اجازه استفاده از آن را دارند. اجرای موسیقی زنده و سرگرمی‌های عصرانه از سایر امکاناتی هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. اینترنت وای فای پرسرعت در تمام بخش‌های عمومی هتل قابل دسترسی است. اگر با خودرو شخصی به این شهر سفر کرده‌اید بهتر است بدانید که هتل Era Gold Hotel Van پارکینگ ندارد. صرافی هتل آماده ارائه خدمات برای مسافران محترم است تا به راحتی پول خود را به پول ترکیه تبدیل کنند و برای بدست آوردن پول رایج ترکیه به خارج از هتل مراجعه نکنند. کارکنان هتل بصورت ۲۴ ساعته در پذیرش هتل آماده پاسخگویی به مهمانان هتل هستند. نظافت و تمیزی بصورت روزانه در هتل انجام می‌شود تا بتوانید در یک محیط کاملا مناسب اقامت داشته‌باشید.
خدمات اتو و خشکشویی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است تا با پرداخت هزینه اضافی بتوانند از این خدمات بهره ببرند. اگر به خدماتی همچون فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید در خود هتل می‌توانید تمام این کارها را انجام دهید. خاموش کننده و حس‌گر آتش در هتل وجود دارد تا از هر گونه آتش سوزی احتمالی جلوگیری شود. تهویه مطبوع و وسایل گرمایشی نیز در هتل تعبیه شده‌است تا هوای مطبوعی برای اقامت در هتل وجود داشته باشد. برای معلولان نیز امکاناتی مانند ویلچر و سایر لوازم در نظر گرفته شده‌است تا بتوانند اقامت راحتی را داشته‌باشند. آسانسور نیز در هتل وجود دارد تا رفت و آمد بین طبقات مختلف هتل به راحتی صورت گیرد. می‌توانید به هتل سفارش دهید تا وسایل مورد نیازتان را از فروشگاه خرید کنند و به دست شما برسانند. اجاره خودرو نیز توسط هتل برای شما قابل انجام است. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید به ترکیه سفر کنید و از شهرهای دیدنی آن مانند وان دیدن فرمایید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل اتاق‌هایی بزرگ و راحت هستند و دکوراسیون آن‌ها با رنگ روشن طراحی شده‌اند. تمام واحدها دارای تلویزیون هستند. کمد نیز در اتاق‌ها وجود دارد تا بتوانید وسایل و لوازم شخصی خود را در آن‌ها قرار دهید. مبلمان شیک و راحتی نیز در کنار تخت‌ها وجود دارد تا بتوانید استراحت آرامی را در واحدهای اقامتی‌تان تجربه کنید. سرویس بهداشتی و حمام تمیزی برای واحدها در نظر گرفته شده‌است که حوله و لوازم بهداشتی تمیزی درون آن‌ها قرار دارد. اتاق‌ها نیز دارای تهویه مطبوع هستند. تلفن در تمام واحدها قرار دارد تا به وسیله آن با پذیرش به راحتی ارتباط برقرار کنید. انواع اتاق‌های هتل Era Gold Hotel Van شامل موارد زیر هستند:
• اتاق دو نفره با دو تخت
• اتاق سه نفره
• اتاق چهار نفره با بالکن
• اتاق لاکچری با سه تخت

رستوران هتل


هتل مذکور رستوران ندارد ولی در عوض یک آشپزخانه مشترک در هتل Era Gold Hotel Van وجود دارد که می‌توانید در آن غذای خود را تهیه کنید.

فاصله هتل ارا گلد وان تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه وان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا تئاتر وان: ۱ کیلومتر
فقاصله تا قلعه وان: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه‌های قدیمی وان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا دریاچه وان: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است