search
menu

هتل Buyuk Urartu Hotel Van

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Buyuk Urartu Hotel Van
امکانات و خدمات عمومی هتل بویوک اورارتو وان
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بویوک اورارتو وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Buyuk Urartu Hotel Van


هتل چهار ستاره بویوک اورارتو در شهر وان ترکیه واقع شده‌است و برای اقامتی خانوادگی و راحت بسیار مناسب است. از مزیت‌های هتل بیوک اورارتو می‌توان به این مورد اشاره کرد که به مراکز خرید متعددی نزدیک است و به راحتی می‌توانید پس از خرید و تفریحی شیرین اما خسته‌کننده سریع به هتل بیوک اورارتو برگردید و استراحت کنید. هتل بویوک اورارتو وان موقعیت قرارگیری مناسب و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر دارد. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید؛ خیالتان راحت باشد که فرودگاه فرید ملن وان تا هتل Buyuk Urartu Hotel Van تنها حدود ۸ کیلومتر فاصله دارد. وان ترکیه شرقی‌ترین شهر ترکیه و به سبب نزدیکی با ایران، از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه برای ایرانیان است. هتل های وان به دلیل آنکه میزبان طیف متفاوت و گسترده‌ای از مهمانان هستند، با تنوع خوبی آماده میزبانی شما هستند؛ یکی از هتل‌های خوب برای اقامتی اقتصادی و در عین حال خوش و آسوده در شهر وان، هتل بویوک اورارتو است. یکی از جاهای دیدنی وان که حتما باید از آن بازدید کنید و تا هتل بویوک اورارتو هم فاصله بسیار کمی دارد، دریاچه وان ترکیه است که یکی از بزرگ ترین دریاچه های کشور ترکیه است و از جاذبه‌های طبیعی تماشایی و چشم‌نواز شهر وان به شمار می‌رود.

امکانات و خدمات عمومی هتل بویوک اورارتو وان


لابی شیک، آسانسور، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، کافی‌شاپ، سالن و تسهیلات کنفرانس و جلسه و بیزینس سنتر از جمله امکانات خوب هتل بویوک اورارتو هستند. خدمات متنوعی که هتل Buyuk Urartu Hotel Van برای اقامت هرچه راحت‌تر و بدون کمبود مسافران ارائه می‌کند؛ شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، فکس، فتوکپی، نگهداری از چمدان، شاتل گشت شهری و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل بیوک اورارتو استفاده کنید تا با خیالی آسوده تردد کنید. کارکنان مجرب هتل بیوک اورارتو به زبان انگلیسی مسلط هستند و شما به راحتی می‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در مجموع در هتل Buyuk Urartu Hotel Van تعداد ۷۵ اتاق متنوع و مجلل با طراحی و دکوراسیونی راحت و زیبا وجود دارد. اتاق‌هایی که در هتل بیوک اورارتو وان می‌توانید در آنها اقامت کنید، بدین شرح هستند: اتاق‌های یک نفره، اتاق های دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با تخت دابل و سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. قابل ذکر است که اتاق‌های هتل بویوک اورارتو وان نمایی دیدنی و جالب توجه از شهر دارند. در اتاق‌های هتل Buyuk Urartu Hotel وسایل بسیار خوب و کاربردی قرار دارند تا اقامتی شیرین، بدون دغدغه و ماندگار برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل بویوک اورارتو شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، کتری برقی، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق و سشوار هستند. موردی که باید در اتاق‌های هتل بیوک اورارتو وان به آن توجه داشته باشید این است که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها وجود ندارد.

رستوران هتل


در رستوران مجلل و دنج هتل Buyuk Urartu Hotel Van می‌توانید در فضایی دلنشین بنشینید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را در تمام وعده‌های غذایی میل کنید و لذت ببرید. در هتل بویوک اورارتو وان صبحانه رایگان برای مسافران مهیا است.

فاصله هتل بویوک اورارتو وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید پارک وان: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید آرتوس وان: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام وان: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید گلد وان: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه وان: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه وان: ۱۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است