search
menu

هتل Regnum Carya Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Regnum Carya Antalya
انواع اتاق های هتل رگنوم کاریا آنتالیا و امکانات آن ها
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل رگنوم کاریا آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Regnum Carya Antalya


هتل رگنوم کاریا آنتالیا از دیگر هتل های ۵ ستاره ترکیه در منطقه ساحلی و زیبای بلک است که با ایجاد امکانات و ارائه خدمات مختلف برای کسب رضایت مهمانانش تلاش کرده است. بلک منطقه ای ساحلی با سواحل و جاهای دیدنی است که بخاطر فعالیت های آبی که برای گردشگران فراهم کرده به منطقه ای محبوب برای تفریح و گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. اگر بلیط هواپیما آنتالیا خریده و به دنبال هتلی با امکانات هستید بد نیست نگاهی به این هتل لوکس بیاندازید. رگنوم کاریا استخر روباز و سرپوشیده، خدمات اسپا، ماساژ، سونا و حمام بخار برای مهمانان خود ایجاد کرده تا در طول اقامتشان نهایت آرامش و راحتی را تجربه کنند. یکی دیگر از نقاط قوت این هتل داشتن ساحلی خصوصی است که به شما این امکان را می دهد به دور از شلوغی و هیاهوی گردشگران در محیطی آرام روی شن های ساحل استراحت کرده و یا با سایر دوستان و گردشگران هتل با تفریحات ساحلی سرگرم شوید.

انواع اتاق های هتل رگنوم کاریا آنتالیا و امکانات آن ها


یکی از هدف خریداران بلیط هواپیما خارجی آنتالیا و مسافران این شهر اقامتی چند روزه نزدیک دریا و سواحل زیبای ترکیه است. هتل رگنوم از جمله هتل هایی است که نزدیک به ساحل قرار گرفته و ساحل اختصاصی خود را دارد. این هتل لاکچری و شیک انواع اتاق های لوکس، سوییت های رو به دریا، سوییت گلف و اتاق های خانواده را دارد و مهمانان می توانند انتخاب کنند اتاقشان رو به دریا باشد یا کنار استخر هتل. تمامی واحدهای اقامتی هتل Regnum Carya Antalya دارای بالکن یا تراس اختصاصی هستند که رو به دریای مدیترانه هستند. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای قرار داده شده است. تمامی اتاق های عایق صدای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکانات مختلفی مانند حوله، لوازم بهداشتی رایگان، چای/ قهوه ساز، میز تحریر و صندوق امانات هستند. برخی از اتاق ها دارای اسپا هم هستند.

امکانات و خدمات هتل


اگر با هدف تفریح و گذراندن تعطیلات بلیط هواپیما خریده و به دنبال هتلی با امکانات هستید باید در هتل رگنوم اقامت داشته باشید. این هتل لاکچری هر آنچه که نیاز داشته باشید را به شما خواهد داد. هتل رگنوم ۷ رستوران مختلف با منوی لاکارته و بوفه دارد که هر کدام از آن ها انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی، بین المللی، ژاپنی، مدیترانه ای و غذاهای دریایی را در وعده های غذایی به مهمانان هتل سرو می کنند. برای مهمانان اهل ورزش و فعالیت های فیزیکی هتل باشگاه ورزشی مجهز و زمین های بازی مختلفی مانند تنیس در نظر گرفته شده است. اگر حس و حال موسیقی دارید بد نیست سری به دیسکوی هتل بزنید. همچنین مهمانان هتل رگنوم کاریا آنتالیا می توانند در تئاتر روباز هتل به تماشای برنامه ها و شوهای مختلف بنشینند. مهمانان این هتل به خدمات کانسیرج، خدمات تهیه بلیط، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته هتل دسترسی خواهند داشت. برای مهمانان کودک و نوجوان، هتل امکاناتی از قبیل کلاب کودکان، کتاب ها، دی وی دی ها و موسیقی های کودکان، بازی های فکری و ماجراجویی و زمین بازی داخل و خارج ساختمان هتل در نظر گرفته است. مهمانان دارای نوزاد و کودک کم سن می توانند در صورت تمایل با پرداخت هزینه اضافه از خدمات پرستاری کودک هتل استفاده کنند.

فاصله هتل رگنوم کاریا آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کادریه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف کایا ایگلر: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف ملی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر تاریخی آسپندوس: ۱۷.۲ کیلومتر

برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری آنتالیا می‌توانید نوشتار جاهای دیدنی آنتالیا را بخوانید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است