search
menu

هتل Richmond Ephesus Resort Kusadasi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Richmond Ephesus Resort - All Inclusive Kusadasi
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
فعالیت های تفریحی
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی

هتل Richmond Ephesus Resort - All Inclusive Kusadasi


هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی (به انگلیسی: Richmond Ephesus Resort - All Inclusive Kusadasi) نمونه بارزی از اقامتگاهی لوکس و همه فن حریف است. این هتل که در قلب طبیعت زیبای ترکیه و در شرف جاهای دیدنی کوش آداسی قرار گرفته و توسط درختان همیشه سبز کاج محصور گشته است، از محیطی دنج و ساکت و فضایی دلباز و روح افزا و همچنین امکاناتی بی شمار برخوردار گردیده و به شایستگی برای میزبانی از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت به این منطقه شگفت انگیز و خوش منظره قدم می گذارند، بهینه شده است.

امکانات رفاهی هتل


بدون هیچ تردیدی مهمترین دلیل افراد برای انتخاب هتل Richmond Ephesus Resort - All Inclusive Kusadasi امکانات فراوانی است که این اقامتگاه به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل با داشتن طیف وسیعی از امکانات رفاهی قادر است میهمانان خود را از هر نیازی بی نیاز گرداند. وجود سه استخر وسیع و مجزا (یک استخر سرپوشیده و دو استخر روباز) در این هتل خیال دوستداران شنا و ورزش های آبی را از تجربه اقامتی بی دغدغه آسوده کرده است. گفتنی است که به منظور رفاه مطلق میهمانان هتل، امکاناتی از قبیل: پارکینگ رایگان، فضای سبز، کافی شاپ، ساحل خصوصی، اتاق چمدان، محوطه بازی کودکان، اینترنت رایگان و پرسرعت، محوطه برگزاری اجلاس، کادوسرا، سالن آرایش و زیبایی، مرکز تناسب اندام و اتاق ماساژ در محوطه هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی گنجانده شده تا هیچ کم و کاستی در زمینه امکانات رفاهی وجود نداشته باشد.

رستوران هتل


با رزرو اتاقی در هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی، دیگر نیازی نیست به دنبال یافتن مکانی مناسب برای صرف غذای خود باشید، چراکه این هتل با داشتن رستورانی باکیفیت قادر است کلیه ویتامین های مورد نیاز بدن شما را در غذاهای لذیذ و مقوی خود تامین گرداند. رستوران افس (Efes Restoran) با بکارگیری از سرآشپزانی کارکشته و پوشش محدوده وسیعی از غذاهای ترکی و بین المللی در منوی پر و پیمان خود، تاکنون موفق شده که بازخودرهای مثبت فراوانی را در سایت های خارجی دریافت و رضایت حداکثری میهمانان خود را جلب کند و صرف غذا در این هتل را به لذتی فراموش نشدنی مبدل سازد.

فعالیت های تفریحی


شاید بپرسید که مدیریت هتل برای سرگرم کردن میهمانان چه تدابیری اندیشیده است؟ در پاسخ باید گفت که مهم نیست در چه رنج سنی هستید و چه علایقی دارید، چراکه هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی قادر است با ارائه طیف وسیعی از فعالیت های مفرح و هیجان انگیز، هفته ها شما را سرگرم سازد. از شنا و ورزش های آبی گرفته تا گلف و تیراندازی با کمان، هر تجهیزاتی که برای گذراندن ساعاتی خوش و بیادماندنی در ترکیه بدان نیاز داشته باشید، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تجهیزات تفریحات مختلفی نظیر بیلیارد، دارت، تنیس روی میز، قایق سواری و اسکواش به شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید. خوب است بدانید که موسیقی سنتی ترکیه نیز به صورت زنده در این هتل اجرا خواهد شد تا لذت حضور در این هتل به خاطراتی ماندگار مبدل گردد.

خدمات هتل


خدمات ارائه شده در هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی بسیار متنوع است و کلیه سرویس های رفاهی اعم از شاتل فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، خانه داری، پرستاری از کودکان، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس و ماساژ را در بر می‌گیرد. گفتنی است که ارائه این خدمات توسط پرسنلی کارآمد و مجرب که به آداب میزبانی به خوبی آگاهی دارند، صورت خواهد گرفت.

واحدهای اقامتی هتل


از دیگر نقاط قوت هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی، تنوع طرح های اقامتی است که در اختیار گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت قرار می دهد: از واحدهای اقتصادی و استاندارد گرفته تا سوئیت های مجللی که با منظره زیبای ساحل کوش آداسی مزین گردیده اند، محدوده وسیعی از طرح های اقامتی در این هتل به میهمانان ارائه خواهد شد تا هر فردی قادر باشد اتاقی متناسب با نیازها و بودجه اقامتی خود رزرو کند. وجود تجهیزاتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمان، میز و صندلی، دراور، آباژور و غیره موجب شده که اقامتی آسوده در این مکان برای میهمانان تضمین گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی


فاصله هتل تا آکوا پارک کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا آکوا آدالند پارک: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا کلیسای مریم مقدس: ‌۵.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا ویرانه های شهر باستانی افه سوس: ۵.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر بزرگ افه سوس: ۵.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد آرتمیس: ۷.۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است