search
menu

هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms
امکانات و خدمات عمومی هتل سزگینز بوتیک رومز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل سزگینز بوتیک رومز کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms


بوتیک هتل سزگینز،‌ هتلی یک ستاره و بسیار اقتصادی در شهر کوش‌آداسی در کشور ترکیه است که برای مسافرانی که علاقه دارند در هتلی راحت و به‌صرفه اقامتی خوش داشته باشند، بسیار مناسب است. هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms ویلاها و اتاق‌هایی در محوطه‌ای سرسبز و دیدنی دارد که به جاهای دیدنی کوش‌‌آداسی نزدیک است و شما می‌توانید در مدت زمانی کوتاه از جاذبه‌های مشهور شهر زیبای کوش آداسی بازدید کنید. اگر قصد دارید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید؛ خوب است توجه داشته باشید که باید به فرودگاه شهر ازمیر بروید و از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا هتل سزگینز بوتیک کوش آداسی فاصله‌ای حدود ۵۰ کیلومتر را با ماشین طی کنید. در کنار بازدید از جاذبه‌های تاریخی و سواحل، حتما در طول مدت اقامت خود در هتل سزگینز بوتیک رومز کوش‌ آداسی، به مراکز خرید کوش آداسی هم سری بزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سزگینز بوتیک رومز


محوطه و فضای سرسبز و دل‌انگیز، استخر روباز، اسپا، جکوزی،‌ سونا، حمام، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل،‌ پارکینگ رایگان همگی امکاناتی هستند که در بوتیک هتل سزگینز کوش آداسی قرار دارند و برای اقامت هر چه راحت‌تر و آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. خدمات خوبی که هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، سریع و اختصاصی،‌ نظافت روزانه، لباسشویی، خدمات شاتل، فروش بلیط‌های حمل‌ونقل عمومی، میز معرفی و فروش تور،‌ تبدیل ارز و نگهداری از چمدان. همچنین اگر بلیط هواپیما چارتر در دست دارید؛ از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل سزگینز بوتیک رومز استفاده کنید تا با آسودگی خیال و به‌موقع تردد کنید. یکی از مزیت‌های بوتیک هتل سزگنیز رومز کوش آداسی این است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اضافی‌تر،‌ حیوانات خانگی خود را هم به همراه داشته باشید. اگر علاقه داشته باشید که خودتان در شهر رانندگی کنید و گشت‌وگذار کنید؛ می‌توانید از بوتیک هتل سزگینز، خودرو اجاره کنید. قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل Sezgin Boutique Hotel کوش آداسی، به چندین زبان زنده دنیا مانند انگلیسی، آلمانی، هلندی،‌ کره‌ای و ژاپنی هم می‌توانند صحبت کنند و از مسافران سراسر دنیا استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


هتل بوتیک سزگینز کوش آداسی در مجموع دارای ۳۲ اتاق متنوع با طراحی و چیدمانی چشم‌نواز است که برای اقامتی خانوادگی و خوش ایده‌آل هستند. انواع اتاق‌های هتل Sezgin Boutique Hotel کوش آداسی بدین شرح هستند: اتاق یک نفره با نمای استخر، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق اقتصادی با تخت‌های تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل و نمای باغ،‌ اتاق سه نفره با تخت‌های سینگل و اتاق خانوادگی با نمای باغ که ظرفیت اقامت پنج فرد را دارد.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms با امکاناتی مجهز و باکیفیت برای اقامتی آسوده و بدون کمبود عالی هستند. وسایلی که در اتاق‌‌های بوتیک هتل سزگینز وجود دارند شامل مواردی است مانند مبلمان، تلویزیون، یخچال، تلفن، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق که به همین واسطه اتاق‌های هتل سزگینز رومز کوش آداسی امکان سیگار کشیدن ندارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از جذابیت‌های بوتیک هتل سزگینر این است که محوطه‌ای سرسبز و بزرگ دارد که می‌توانید از منظره‌ای تماشایی و آفتاب لذت ببرید و همچنین با همسفران خود بنشیند، گپ بزنید و ساعاتی به‌یادماندنی را به یادگار بگذارید. استخر روباز و فصلی هتل سزگینز بوتیک رومز کوش ‌آداسی و صندلی‌های کنار آن برای تفریح و استراحت در فضایی مطلوب و دلپذیر بسیار عالی است. برای زدودن خستگی‌ها و فاصله گرفتن از آشوب‌های زندگی روزمره، می‌توانید ساعاتی دلنشین را در حمام، سونا و جکوزی و بخش ماساژ هتل Kusadasi Sezgins Boutique Rooms سپری کنید و شادابی و سلامتی را به خود هدیه دهید. بوتیک هتل سزگینز کوش آداسی برای آگاهی مسافران از فرهنگ محلی، تور و کلاس هم برگزار می‌کند. همچنین برای گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز می‌تواند در ساحل نزدیک هتل سزگینر بوتیک رومز غواصی هم انجام دهید.

فاصله هتل سزگینز بوتیک رومز کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ کوش‌آداسی: ۶ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ساحل کوش‌آداسی: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل بانوان کوش‌آداسی: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش‌ آداسی: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا خانه مریم مقدس کوش‌ آداسی: ۳۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است