search
menu

هتل Istankoy Hotel Kusadasi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istankoy Hotel Kusadası
امکانات و خدمات عمومی هتل ایستانکوی کوش آداسی
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایستانکوی کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istankoy Hotel Kusadası


هتل ایستانکوی در شهر کوش آداسی در کشور ترکیه واقع شده‌است و هتلی سه ستاره و مجلل است که برای اقامتی راحت و خاطره‌انگیز ایده‌آل است. هتل ایستانکوی کوش آداسی در کنار دریا قرار دارد و نمای دریا از داخل هتل جلوه خاصی به رستوران و برخی اتاق‌های هتلIstankoy Hotel Kusadası بخشیده است. برای رسیدن به هتل ایستانکوی می‌توانید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر را تا هتل ایستانکوی کوش آداسی با ماشین طی کنید. برای گشت‌وگذار و تفریح در شهر زیبای کوش‌آداسی، حتما از سواحل کوش آداسی و همچنین از مراکز خرید کوش آداسی بازدید کنید و سفری به‌یادماندنی و دلپذیر را تجربه کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایستانکوی کوش آداسی


هتل ایستانکوی کوش آداسی با دارا بودن لابی شیک و دنج، کافی‌شاپ، رستوران، آسانسور، پارکینگ و اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل برای اقامتی آسوده و فراموش‌نشدنی طراحی شده‌است. خدماتی که هتل Istankoy Hotel Kusadası به مسافران ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، صندوق امانات، خدمات اتاق، تبدیل ارز، خدمات شاتل،‌ لباسشویی و اتو. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل ایستانکوی برای رفت‌وآمد استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد. اگر علاقه داشته باشید که با ماشین شهر را بگردید و خودتان رانندگی کنید؛ هتل ایستانکوی امکان اجاره خودرو را دارد. کارکنان هتل ایستانکوی کوش آداسی قادر هستند به زبان انگلیسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های راحت و متنوع هتلIstankoy Hotel کوش آداسی متناسب با اقامتی با آسودگی خیال و بدون دغدغه هستند و هر کدام چیدمانی چشم‌گیر و جذاب دارند. انواع اتاق‌هایی که در هتل ایستانکوی کوش ‌آداسی قرار دارند شامل اتاق‌های مختلفی هستند مانند اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین،‌ اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق سه نفره با یک تخت سینگل و یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل ایستانکوی کوش آداسی می‌توانید از مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، تلفن، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند شامپو،‌ صابون و حوله، کتری برقی،‌ سیستم سرمایشی و گرمایشی استفاده کنید و اقامتی راحت و خوش را داشته باشید. همچنین اتاق‌های هتل ایستانکوی دارای سیستم اطفا حریق و تهویه مطبوع هم هستند. قابل ذکر است که در داخل اتاق‌های هتل Istankoy Hotel Kusadası امکان ندارد که سیگار بکشید. اگر تمایل داشته باشید که میوه میل کنید و یا صبحانه را به اتاق شما بیاورند این امکان در هتل ایستانکوی کوش آداسی مهیا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یک میز بیلیارد در لابی هتل ایستانکوی کوش آداسی قرار دارد که برای گذراندن اوقاتی مفرح و لذت‌بخش در کنار دوستان، خانواده و همسفران خود بسیار عالی است. علاوه بر آن می‌توانید در لابی دنج هتل ایستانکوی شطرنج بازی کنید و یا از کتابخانه کتابی جذاب و خواندنی بردارید و مشغول کتاب خواندن شوید.

رستوران هتل


رستوران هتلIstankoy Hotel در طبقه بالایی هتل قرار دارد و دوبلکس است. در قسمت بالایی رستوران هتل ایستانکوی کوش آداسی می‌توانید در کنار میل کردن خوراک‌هایی متنوع و لذیذ، چشم‌اندازی تماشایی و چشم‌نواز از دریا را تماشا کنید و ساعاتی دل‌انگیز و به‌یادماندنی را سپری کنید. همچنین در کافی‌شاپ لابی هتل ایستانکوی هم میان‌وعده‌ای خوشمزه را میل کنید. گفتنی است که امکان درخواست و سفارش خوراک‌های رژیمی، خوراک مخصوص کودکان هم در هتل ایستانکوی وجود دارد.

فاصله هتل ایستانکوی کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل بانوان کوش آداسی: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کادینلار: ۱۳ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است