search
menu

هتل Hotel Grand Mark Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Grand Mark Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند مارک استانبول
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند مارک استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Grand Mark Istanbul


هتل گرند مارک استانبول از هتل های ۳ ستاره و قدیمی منطقه فاتح استانبول است که از آن جا تا بازار بزرگ تنها ۱۰ دقیقه پیاده روی است. جاذبه های تاریخی استانبول نیز در همین منطقه واقع شده اند و به راحتی می توان به آن ها دسترسی داشت. فاتح به غیر از این جاذبه ها با داشتن رستوران ها و کافه های متنوع به عنوان مقصد شکم گردی نیز شناخته می شود. هتل گرند مارک در قسمتی از منطقه بنا شده که با اقامت در آن به راحتی می توان به دریای مرمره نیز دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند مارک استانبول


امکانات و خدماتی که این هتل ارائه می دهد هم برای سفرهای تفریحی و هم کاری مناسب هستند و با داشتن اتاق های خانواده می تواند میزبان خانواده هایی باشد که برای تعطیلاتشان بلیط هواپیما استانبول خریداری کرده اند. این هتل فضایی را برای پارک خودرو اختصاص داده و استفاده از آن رایگان نیست. مهمانان می توانند در صورت درخواست از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل نیز بهره مند شوند. از تراس این هتل چشم اندازهای معرکه ای از شهر و دریا دیده می شوند. هتل Hotel Grand Mark از جمله هتل هایی است که در کنار میزبانی از مهمانان، پذیرای حیوان خانگی آن ها نیز است. این هتل در سال ۲۰۰۵ افتتاح شده و به همین دلیل برخی از امکانات و خدماتش نیاز به ارتقا دارند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


اتاق های هتل گرند مارک به شکل ساده ای دکور شده اند اما امکانات مدرنی دارند و برخی از آن ها دارای بالکن هستند. این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره ارائه می شوند و در مجموع تعداد آن ها به ۳۲ باب می رسد. با اینکه برخی از اتاق های هتل دلبازند و نورگیری خوبی دارند ولی برخی از اتاق ها نقلی و دلگیر هستند و هنگام رزرو باید به این نکته توجه داشت. این اتاق ها به امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانت، میز و صندلی مجهز شده اند و سرویس بهداشتی این اتاق ها دارای کابین دوش، سشوار و لوازم بهداشتی هستند. حوله های اتاق ها هر روز تعویض می شوند و رسیدگی به امور نظافتی اتاق ها نسبتا خوب است. ضمنا برخی از اتاق های هتل برای استفاده افراد توان جو بهینه شده اند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


با اینکه هتل گرند مارک به اکثر مراکز فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است ولی مهمانان می توانند در صورت تمایل از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل استفاده کنند و یا با کمی پیاده روی خود را به ایستگاه های حمل و نقل عمومی برسانند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در طول اقامت، شما را درباره امور خدماتی راهنمایی خواهد کرد. با هماهنگی قبلی با پذیرش می توانید در تورهای دورچرخه سواری شرکت کنید. این هتل برنامه های سرگرم کننده و اجرای موسیقی زنده را در لیست خدمات خود دارد. مرکز بیزینس هتل Grand Mark برای کسانی که به خاطر اهداف کاری به این هتل آمده اند، تجهیزات اتاق جلسه ارائه می دهد و دارای ایستگاه رایانه است. در کنار تمام این ها، هتل گرند مارک دارای حمامی عمومی است که مهمانان می توانند با پرداخت هزینه جدا برای رفع خستگی به آنجا مراجعه کنند.

رستوران هتل


هر روز صبح در سالن غذاخوری هتل صبحانه های بوفه به همراه چای و میوه سرو می شوند و به گفته مهمانان از کیفیت و تنوع چندان خوبی برخوردار نیستند. هتل رستورانی ترکی با محیطی دلنشین دارد که در وعده شام با انواع غذاهای ترکی پذیرای مهمانان است و مهمانان می توانند از روی منوی انتخابی غذای محبوب خود را سفارش داده و میل کنند. جدا از خدمات روم سرویس که می توانید با استفاده از آن غذای خود را در اتاقتان میل کنید، ده ها رستوران در چند قدمی هتل هستند که انواع غذاهای دریایی، فست فود، ترکی و بین المللی را در منوی خود دارند.

فاصله هتل گرند مارک استانبول از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا میدان بایزید: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ستون کنستانتین: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است