search
menu

هتل Ottoman Hotel Imperial Special Category Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ottoman Hotel Imperial-Special Category
امکانات کلی هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ottoman Hotel Imperial-Special Category


هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری از هتل‌های ۴ ستاره شهر استانبول است. Ottoman Hotel Imperial-Special Category در قلب شهر استانبول قرار دارد و با اقامت در آن به راحتی می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های استانبول دیدن کنید. همان‌طور که بهتر می‌دانید استانبول از شهرهای مهم در زمینه گردشگری به شمار می‌رود و روزانه افراد زیادی از سراسر جهان برای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول اقدام می‌کنند. با اقامت در هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری در ۲۰۰ متری تنگه بسفر و دیدنی‌های آن خواهید بود. جاذبه‌های تاریخی مهمی نظیر آب‌انبار باسیلیکا و مسجد و موزه ایاصوفیه در چند قدمی هتل قرار دارند و به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری استانبول ۳ طبقه است و امکانات رفاهی متنوعی در بالاترین کیفیت ممکن در آن قرار گرفته است. چشم‌انداز زیبا از ایاصوفیه یکی از جذابیت‌های این هتل ۴ ستاره است.

امکانات کلی هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری


به منظور اقامتی ایده‌آل امکانات و خدمات رفاهی متعددی در هتل اوتامان ایمپریال برای مهمانان تدارک دیده شده است. این هتل دارای باغ زیبایی است که مناسب برای گردش و استراحت است. فاصله هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری از فرودگاه‌های بین‌المللی صبیحه گوکچن و استانبول به ترتیب ۳۰ و ۳۴ کیلومتر است؛ و امکانات شاتل فرودگاهی در این هتل ارائه می‌شود. کتابخانه، آسانسور، فکس، فتوکپی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، آسانسور و روزنامه از امکانات دیگر هتل اوتامان ایمپریال به شمار می‌روند.
قسمت پذیرش هتل شامل خدمات کانسیرج، تور، تهیه بلیط، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان است. خدمات دیگری از جمله نظافت روزانه، لاندری، خشک‌شویی و اتو نیز در این هتل به مهمانان ارائه می‌شوند. هتل اوتامان ایمپریال افتخار پذیرایی از کودکان در هر رده سنی را دارد و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. با اجاره خودرو می‌توانید به راحتی در شهر گردش کرده و از تمامی جاهای دیدنی استانبول بازدید کنید. به ۳ زبان انگلیسی، ترکی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. کارکنان هتل بسیار خونگرم و حرفه‌ای هستند و ایجاد محیطی آرام برای مهمانان مهم‌ترین اولویت آن‌هاست. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری دارای ۴۹ اتاق شیک و زیبا است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود اقدام به رزرو واحد اقامتی مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبل، سوئیت جونیور، اتاق پریمیوم دوبل، سوئیت ماه‌عسل، اتاق سینگل و اتاق دوبل با یک تخت اضافه است. قالیچه‌های ترکی، کفپوش چوبی و وسایل شیک جلوه‌ زیبایی به اتاق‌ها بخشیده‌اند. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمامی واحدهای اقامتی در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. امکانات دیگر اتاق‌ها شامل روم سرویس، مینی بار، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، میز، تلویزیون، کمد لباس، پرده‌های ضد نور، اتو، میز اتو، سشوار، حوله و دمپایی است. توجه داشته باشید که برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند و در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد؛ لازم به ذکر است تخت اضافی برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است.

رستوران هتل


برای صرف غذا در هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری دو گزینه پیش رویتان خواهد بود: باغ هتل یا رستوران مشرف ‌به منطقه تاریخی سلطان احمد. روزتان را می‌توانید با صرف صبحانه کانتیننتال در اتاقتان و یا رستوران هتل آغاز کنید. منوی ناهار و شام شامل انواع غذاهای ترکی است. لازم به ذکر است در سالن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. همچنین رستوران‌ها و کافه‌های محبوبی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل اوتامان ایمپریال اسپشیال کتگوری تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از آب‌انبار باسیلیکا: ۱۰۰ متر
فاصله از مسجد و موزه ایاصوفیه: ۱۰۰ متر
فاصله از دریای مرمره: ۲۰۰ متر
فاصله از ستون کنستانتین: ۷۰۰ متر
فاصله از بازار ادویه: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از برج گالاتا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله از برج دختر: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله از کاخ دلمه باغچه: ۳٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است