search
menu

هتل Zeynep Sultan Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zeynep Sultan Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل زینب سلطان استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زینب سلطان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Zeynep Sultan Hotel Istanbul


هتل زینب سلطان بدون شک یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر استانبول است که اقامت در آن سفر شما را به رویایی‌ترین سفر تبدیل خواهد کرد. آنچه در ورود به این هتل شما را بیشتر جذب خواهد کرد این است که در عین کوچک بودن هتل اما فضای آن حس صمیمیت به شما خواهد داد. دکوراسیون هتل بسیار هوشمندانه و شیک انتخاب شده‌است و مبلمان آن بسیار جذاب است. بالکن هتل از موارد دیگری است که شما را بیش از پیش به خود جلب خواهد کرد. صندلی‌های چوبی بالکن با درختان بسیار زیبا و آسمان آبی جذابی که از این بالکن دیده می‌شود همه و همه سبب می‌شوند تا شما حس بی‌نظیری را در این هتل تجربه کنید. در اطراف هتل کافه‌ها و رستوران‌های محلی بسیار زیادی وجود دارد که رفت و آمد و جریان زندگی را در تک تک این نقاط حس خواهید کرد. هتل زینب سلطان از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است و آن را در زمره هتل‌های سه ستاره استانبول قرار داده‌است. فاصله هتل تا فرودگاه استانبول حدود ۵۳ کیلومتر است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل Zeynep Sultan Hotel Istanbul این امکان را به شما می‌دهد که با خیال راحت بتوانید به بخش‌های مختلف شهر بروید و از جاهای دیدنی استانبول از جمله کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، موزه معصومیت، موزه پرا و... دیدن کنید و از اقامتتان در استانبول نهایت لذت را ببرید. اگر با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به استانبول سفر می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است تا با مطالعه این متن اطلاعات کافی را در رابطه با این هتل کسب کنید و اقامت در این هتل را مشتاقانه انتخاب کنید.

امکانات عمومی هتل زینب سلطان استانبول


سعی شده‌است تا در رابطه با امکانات مختلف هتل Zeynep Sultan Hotel Istanbul به طور تمام و کمال در این متن توضیحاتی ارایه شود. این هتل مجهز به اینترنت وای فای پرسرعت است که در همه جای هتل امکان اتصال به آن وجود دارد. هتل یک لابی مبله و شیک دارد که تلویزیون نیز در این قسمت از هتل وجود دارد و برای استراحت کوتاه مدت جای بسیار مناسبی است. پذیرش هتل نیز بصورت ۲۴ آماده ارایه خدمات و پاسخگویی به مسافران محترم است.
هتل برای مسافران پارکینگ نیز در نظر گرفته‌است اما این پارکینگ در خود هتل نیست بلکه در نزدیکی آن قرار دارد و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه اضافه است. لاندری، اتو و خشکشویی نیز از سایر مواردی است که به مسافران ارایه می‌شود تا خیالشان از بابت نظافت لباس‌هایشان راحت باشد. علاوه بر این موارد موارد دیگری از جمله تهویه مطبوع نیز در این هتل وجود دارد و وسایل گرمایشی و سرمایشی در بهترین سطح از کیفیت در هتل وجود دارند. شاتل فرودگاهی برای آن دسته از مسافرانیکه می‌خواهند با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به استانبول سفر کنند ارایه می‌شود. صندوق امانت نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. از جمله موارد دیگری که در این هتل وجود دارد خدمات فتوکپی و عکاسی است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Zeynep Sultan Hotel Istanbul از امکانات بسیار مناسبی برخوردار هستند. از جمله مواردی که بصورت چشمگیر در تمام اتاق‌ها مشاهده می‌شود مبلمان بسیار شیک و تخت‌های راحت و تمیز اتاق‌ها است. در تمام اتاق‌ها تلویزیون وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید به اینترنت نیز دسترسی داشته باشید. تلفن نیز از جمله سایر مواردی است که در واحدهای اقامتی این هتل وجود دارد. چای ساز روی میز تمامی اتاق‌ها وجود دارد. سرویس بهداشتی و حمام نیز در تمام واحدهای اقامتی در بالاترین درجه از بهداشت وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی این هتل شامل:
• اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره
• اتاق سه نفره با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره و یا سه تخت تک نفره
• اتاق تک نفره با یک تخت تک نفره

رستوران هتل


رستوران هتل زینب سلطان استانبول بسیار دنج و درجه یک است. پنجره‌های بسیار بزرگ آن نور را به سمت رستوران در بهترین حالت ممکن هدایت می‌کند. چیدمان و نحوه سرویس دهی نیز بصورتی است که شما را به یک وعده غذایی دلچسب در محیطی درجه یک دعوت می‌کند.

فاصله هتل زینب سلطان استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است