search
menu

هتل Zem Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zem Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل زم استانبول
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zem Hotel Istanbul


هتل زم استانبول بهترین گزینه برای گشت‌و‌گذار در شهر استانبول است. Zem Hotel Istanbul توسط مهم‌ترین جاهای دیدنی استانبول احاطه شده است. با اقامت در این هتل زیبا به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های استانبول بازدید کنید. آب انبار باسیلیکا در ۷۰۰ متری هتل قرار گرفته است. جاذبه‌های متنوع دیگری نیز در این کلان‌شهر زیبا وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل زم از هتل‌های تازه تاسیس استانبول به شمار می‌رود. این هتل مدرن در سال ۲۰۲۰ به بهره‌برداری رسیده است و خدمات مطلوبی به مهمانان ارائه می‌کند. یکی از مزیت‌های اقامت در هتل زم نزدیکی به ایستگاه‌های قطار است؛ با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سراسر استانبول گردش نمایید. با اقامت در این هتل تعطیلات خاطره‌انگیزی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل زم استانبول


در هتل زم استانبول طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل زم ۲۴ ساعته است در این قسمت خدمات تور، کانسیرج، چک‌این/اوت سریع و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در Zem Hotel Istanbul چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. جالب لست بدانید زم از هتل‌های چند زبانه استانبول به شمار می‌رود و به زبان‌های ترکی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی، گرجی و عربی در این هتل صحبت می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل با مسئولیت‌پذیری تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام بها محاسبه می‌شود. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی هتل زم را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات و کپسول آتشنشانی اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در ۳۱ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل زم استانبول داری ۲۵ واحد اقامتی زیبا و راحت است. واحدهای اقامتی این مجموعه به سبک مدرن طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی Zem Hotel Istanbul شامل اتاق سینگل ساده، اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد خانواده، اتاق اقتصادی سینگل، اتاق اقتصادی دوبل، اتاق اکونومی تریپل و اتاق سوپریور خانواده است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، سیستم گرمایش، کمد لباس، میز و تلفن اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند حداکثر تعداد تحت اضافه بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و در صورت موجود بودن ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


بزرگترین امتیاز اقامت در Zem Hotel Istanbul موقعیت مکانی آن است. هتل زم در قلب شهر استانبول قرار دارد. منطقه سلطان احمد از تاریخی‌ترین مناطق استانبول است و توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل با بسیاری از مراکز تاریخی استانبول روبرو خواهید شد. موزه‌ها، گالری‌ها، بوتیک‌ها و کافه‌های متعددی در این منطقه قرار گرفته‌اند که گردش در آن را خاص‌تر می‌نمایند.

رستوران هتل


صبحانه در هتل زم استانبول شامل آیتم‌های متنوعی از جمله انواع کیک و شیرینی است. وعده‌های غذایی در تراس هتل همراه با چشم‌انداز زیبایی از دریا سرو می‌شود. لازم به ذکر است این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل زم، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار داند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند. رستوران Hanzade Terrace Restaurant تنها ۵۰ متر تا هتل فاصله دارد.

فاصله هتل زم استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد آبی: ۵۰۰ متر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه ایاصوفیه: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است