search
menu

هتل Walnut Shell Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Walnut Shell Hotel Istanbul
امکانات عمومی هتل والنات شل استانبول
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل والنات شل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:

درباره هتل Walnut Shell Hotel Istanbul


هتل والنات شل از هتل‌های سه ستاره در شهر استانبول است که در عین کوچک بودن فضای بسیار صمیمی و جذابی را برای مسافران به وجود آورده‌است. این هتل‌های از جذابیت‌های مختلفی برخوردار است که این جذابیت‌ها شامل دکوراسیون جذاب فضای کلی هتل و همچنین مکان قرار گیری آن است. این هتل جذاب و کوچک دکوراسیونی بسیار جذاب و پرانرژی دارد و در چیدمان آن نهایت ظرافت و دقت انجام شده‌است تا با استفاده از وسایل و رنگ‌های جذاب برای مخاطبانش تجربه بی‌نظیری را به ارمغان آورد. هتل با جاهای دیدنی بسیاری در استانبول فاصله بسیار نزدیکی دارد و با اقامت در این هتل به آسانی می‌توانید به جاهای دینی استانبول از جمله: کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، موزه معصومیت، موزه پرا و ... بروید و از اقامتتان در این هتل نیز نهایت لذت را ببرید. از نظر فاصله با فرودگاه استانبول نیز باید ذکر کرد این فاصله حدود ۴۷ کیلومتر است. با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری می‌توانید به راحتی به استانبول سفر کنید و در هتل والنات شل استانبول اقامت کنید.

امکانات عمومی هتل والنات شل استانبول


در رابطه با امکانات عمومی هتل Walnut Shell Hotel Istanbul در این مطلب می‌توانید اطلاعات کافی را بدست آورید. اگر می‌خواهید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید، اقامت در این هتل این امکان را به راحتی در دسترس شما قرار خواهد داد. از موارد دیگری که در بسیاری از هتل‌های استانبول به چشم می‌خورد وجود خشکشویی و لاندری است که برای استفاده از این خدمات باید هزینه اضافی‌تری را بپردازید. شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی برای مسافرانی که با هواپیما و از طریق هوایی به استانبول سفر کرده‌اند نیز ارایه می‌شود. از موارد دیگر می‌توان به فعالیت‌ها و برنامه‌های جذابی اشاره کرد که برای مسافران در نظر گرفته شده است تا اقامت دلچسب‌تری داشته باشند. این برنامه‌ها شامل موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی و تورهای پیاده‌روی است که اگر بخواهید در این برنامه‌ها شرکت کنید باید هزینه آن‌ها را نیز پرداخت کنید. در صورت تمایل می‌توانید از خدمات امنیتی هتل مانند صندوق امانات نیز استفاده کنید.
امنیت هتل بصورت ۲۴ ساعته برقرار است و این امر سبب آرامش خاطر شما در طول مدت سفرتان خواهد شد. از جمله سایر مواردی که در این هتل برای شما جذاب خواهد بود رفتار بسیار حرفه‌ای کارکنان آن است که مسلط به سه زبان زنده دنیا شامل: ترکی، انگلیسی و روسی هستند. اگر خودرو شخصی شما در سفر همراهتان است با خیال راحت می‌توانید این هتل را انتخاب کنید زیرا هتل دارای پارکینگ است ولی باید در نظر بگیرید که برای استفاده از آن هزینه اضافی باید پرداخت کنید. بالکن هتل از جذابیت‌های دیگر هتل است که در کنار سایر امکانات آن سبب جلب توجه هر چه بیشتر مسافران خواهد شد. از جمله موارد دیگری که اشاره به آن ضروری به نظر می‌رسد، پذیرش ۲۴ ساعته هتل است که خیال شما را از بابت ارتباط با هتل در هر ساعت از شبانه روز راحت کرده‌است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


امکانات اتاق‌های هتل Walnut Shell Hotel Istanbul تقریبا کامل و در حد یک هتل سه ستاره یا بیشتر نیز هست. اتاق‌ها از نظافت بسیار خوبی برخوردار هستند و امکانات بهداشتی آن شامل سرویس بهداشتی و حمام نیز در بهترین درجه از کیفیت قرار دارند. تخت‌های بسیار راحت و مبل‌های شیک و راحت در همه اتاق‌ها قرار دارند. از سایر مواردی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد وجود چای‌ساز، کولر، تلویزیون و یخچال در تمام اتاق‌ها است. در اتاق‌های هتل والنات شل استانبول شما به راحتی می‌توانید به اینترنت اتصال یابید. پنجره‌های بزرگ در تمام اتاق‌ها وجود دارند و می‌توانید نور ورودی را از طریق پرده‌ها به راحتی کنترل کنید. انواع اتاق‌های هتل شامل:
• سوییت با بالکن و چشم انداز رو به دریا شامل یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق دو نفره شامل دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره
• اتاق خانوادگی شامل یک تخت دو نفره و ۴ تخت تک نفره یا دو تخت تک نفره

رستوران هتل


هتل Walnut Shell Hotel Istanbul رستوران ندارد ولی غذا به اتاق‌ها ارایه می‌شود.

فاصله هتل والنات شل استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک:


فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه دلمه باغچه: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است