search
menu

هتل Villa Pera Suite Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Villa Pera Suite Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل ویلا پرا سوئیت استانبول
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ویلا پرا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Villa Pera Suite Hotel Istanbul


هتل ویلا پرا سوئیت استانبول، هتلی ۴ ستاره در منطقه معروف و پرجنب و جوش تکسیم، بی اوغلو است که امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای آن ها دارد. هتل ویلا پرا سوئیت استانبول تا جاذبه های تاریخی و معروف شهر فاصله کمی دارد و مهمانان می توانند هم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و هم با پای پیاده از بسیاری از آن ها بازدید کنند. خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل ویلا پرا سوئیت استانبول برای مهمانانی خوب است که دوست دارند ازدحام و شلوغی های شهر استانبول را به معنای واقعی تجربه کنند و با گشت و گذار در خیابان ها و محلات استانبول، زیبایی های آن را کشف نمایند. امکانات در نظر گرفته شده در هتل نیز کاملا مطلوب و مناسب هستند و مهمانان اقامت دلچسب و راحتی را تجربه می کنند. کارکنان زحمتکش و کاردان هتل Villa Pera Suite Hotel Istanbul نیز به طور شبانه روزی تلاش می کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویلا پرا سوئیت استانبول


در هتل ویلا پرا سوئیت استانبول امکانات متعدد برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه ATM و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات ترانسفر فرودگاهی، فکس، فتوکپی، دریافت سفارشات مارکت، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. ضمنا، کارکنان هتل ویلا پرا سوئیت استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می کنند.
مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی شان را دارند، لازم است تا بدانند که در هتل ویلا پرا سوئیت استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

اتاق های هتل


انواع اتاق ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز در هتل ویلا پرا سوئیت استانبول طراحی شده اند. واحدهای اقامتی هتل ویلا پرا سوئیت استانبول شامل اتاق های خانواده، سوئیت ماه عسل، اتاق های دبل دلوکس و اکونومی، دبل استاندارد، توئین، سوئیت دلوکس و ... هستند. برخی اتاق ها دارای تراس هستند که تماشای چشم انداز زیبای شهر از آن ها لذت بخش است. دکوراسیون اتاق ها منحصر به فرد و جذاب بوده و با اسباب و اثاثیه آنتیک و مدرن چوبی چیدمان یافته اند. ترکیب رنگ های استفاده شده در طراحی اتاق ها بسیار شیک و گیرا هستند. کف اتاق ها با سرامیک های فوق العاده زیبا و طرح دار فرشینه شده و اتاق ها از نظافت و تمیزی رضایت بخش برخوردارند؛ زیرا که خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق ها در هتل ویلا پرا سوئیت استانبول ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل ویلا پرا سوئیت استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات دیجیتالی، کمد لباس، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... مهیا گشته اند. برخی اتاق ها دارای امکانات آشپزخانه ای نظیر کابینت، سینک ظرفشویی، یخچال، قهوه/ چای ساز، اجاق گاز صفحه ای و ... هستند. فضای ناهارخوری نیز داخل اتاق ها طراحی شده است. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت، خودشان داخل واحدهایشان آشپزی کنند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یک سالن زیبایی در هتل ویلا پرا سوئیت استانبول وجود دارد که انواع خدمات زیبایی را به مهمانان ارائه می دهد و برای مهمانان خوش ظاهر و مرتب امتیاز بسیار خوبی به حساب می آید.

رستوران هتل


مهمانان می توانند وعده صبحانه غنی و خوشمزه را در رستوران هتل ویلا پرا سوئیت استانبول به صورت بوفه ای نوش جان کنند. صبحانه شامل انواع خوراکی ها، نوشیدنی های متنوع است. همچنین، در خیابانی که هتل در آن واقع شده، سراسر کافه و رستوران های گوناگون وجود دارند. مهمانان می توانند برای صرف دیگر وعده ها به یکی از آن ها مراجعه کنند.

فاصله هتل ویلا پرا سوئیت استانبول تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید دمیرورن استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا پارک گزی تکسیم استانبول: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه معصومیت استانبول: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه پرا استانبول: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۴٫۲ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است