search
menu

هتل Turk Art Hotel Istanbul

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Turk Art Hotel Istanbul
امکانات هتل ترک آرت
خدمات هتل ترک آرت
واحدهای اقامتی
امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ترک آرت استانبول

درباره هتل Turk Art Hotel Istanbul


هتل ترک آرت استانبول یک هتل بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی در شهر استانبول است که از لحاظ موقعیت مکانی و امکانات و خدمات رفاهی که به مهمانان ارائه می‌دهد ارزش اقامت بسیار زیادی دارد. خدمات و امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد به قدری نسبت به امکانات یک هتل دو ستاره متنوع‌تر و گسترده هستند که پس از اقامت در آن به خوبی متوجه این تفاوت خواهید شد. هتل در منطقه سلطان احمد که یکی از مناطق تاریخی و بسیار معروف شهر استانبول است قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید به بسیاری از اماکن جذاب شهر مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و… دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن Turk Art Hotel به ساحل دریای مرمره نیز نزدیک است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ساعت‌ها در کنار سواحل زیبای استانبول قدم بزنند و از تفریحات موجود در آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر استانبول در این هتل دوست داشتنی اقامت داشته باید و از امکانات و خدمات رفاهی موجود در آن لذت ببرید.

امکانات هتل ترک آرت


امکانات رفاهی متعددی در هتل ترک آرت استانبول به مهمانان ارائه می‌شوند که کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه آن‌ها برای مهمانان بسیار رضایت بخش خواهد بود. فضای داخلی هتل کاملا تمیز، زیبا و آرامش بخش است و اقامت در آن احساس خوبی را به مسافران منتقل می‌کند. هتل دارای یک رستوران بسیار زیبا است که در تراس قرار گرفته و علاوه بر منظره فوق العاده زیبایی که رو به شهر و دریای مرمره دارد با غذاهای بسیار لذیذ ترکی نیز از مهمانان پذیرایی می‌کند. اطراف هتل نیز پر از رستوران‌های متنوع است که می‌توانید طعم دلچسب انواع غذاهای محلی ترکی را در آن‌ها امتحان کنید. سالن کنفرانس هتل در اختیار مهمانان قرار دارد و امکان برگزاری جلسات کاری و اداری متفاوت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از اینترنت نیز برای ساکنان هتل رایکان است و مسافران می‌توانند در سرتاسر ملک هتل به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشند. پارکینگ رایگان، امکانات باربیکیو، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق‌های عایق صدا و… از دیگر امکانات رفاهی موجود در Turk Art Hotel هستند.

خدمات هتل ترک آرت


علاوه بر امکانات رفاهی عالی، هتل ترک آرت استانبول خدمات رفاهی فوق العاده‌ای را نیز به مهمانان ارائه می‌دهد و بدون شک از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد. از خدمات ویژه هتل می‌توان به ارائه ماساژ‌های تخصصی صورت، دست، پا، بدن و… اشاره کرد که در آرامش مسافران هنگام اقامت تاثیر بسیار خوبی دارد. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بدون نیاز به رفت و آمد‌های طولانی و خسته کننده ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. پرسنل هتل بسیار صمیمی و خوش برخورد هستند و با چندین زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و… از مهمانان استقبال می‌کنند. خدماتی مانند اجرای موسیقی زنده، گالری هنرهای موقت، سرگرمی‌های شبانه و برگزاری تورهای پیاده روی از جمله خدمات بسیار محبوب این هتل هستند که مهمانان برای گذراندن اوقات فراغت در هتل از این خدمات استقبال فراوانی می‌کنند. خشکشویی، لباسشویی، سرویس اتو، میز تور و… نیز از دیگر خدمات رفاهی موجود در Turk Art Hotel هستند که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما استانبول و اقامت در این هتل زیبا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

واحدهای اقامتی


اتاق‌های راحت هتل ترک آرت استانبول با فرش‌های سنتی ترکی و پارچه‌های زیبا تزئین شده‌اند و حس خوبی را در زمان اقامت به مهمانان منتقل می‌کنند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق استاندارد دوقلو، اتاق استاندارد دونفره، سوئیت، سوئیت جونیور با چشم‌انداز دریا و اتاق دوتخته اقتصادی اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحدهای اقامتی


امکانات رفاهی متنوعی در واحدهای اقاتی Turk Art Hotel به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، تلفن، مینی بار، کتری برقی و… اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل ترک آرت استانبول


فاصله تا برج گالاتا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است