search
menu

هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe
امکانات عمومی هتل تریپ بای ویندهام سنجاق تپه استانبول
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تریپ بای ویندهام سنجاق تپه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe


هتل تریپ بای ویندهام سنجاق تپه از هتل های پنج ستاره در منطقه آسیایی استانبول است. منطقه مشهور کادیکوی حدودا ۲۲ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد، همچنین برای بازدید از جاذبه های تاریخی و دیدنی استانبول مانند مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول و غیره می توانید از ترانسفر رفت و برگشت بهره مند شوید. برای دسترسی به فرودگاه صبیحه گوکچن مسیر ۱۸ کیلومتری و فرودگاه استانبول مسیر ۵۱ کیلومتری را می توانید با شاتل فرودگاهی طی کنید. برخی از امکانات ارائه شده در هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe عبارتند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، چای ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق ها و بار.

امکانات عمومی هتل تریپ بای ویندهام سنجاق تپه استانبول


پارکینگ رایگان و اختصاصی این هتل در خدمت مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند، همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در بخش ورودی هتل با پرسنل مجرب و خوش برخوردی روبرو خواهید شد که در بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و آماده استقبال از میهمانان سراسر دنیا هستند. همه پرسنل هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و در فراهم کردن اقامتی بی نظیر و راحت برای مسافران تلاش می کنند. براساس قانون هتلداری در شهر استانبول اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود به داخل این هتل ندارید. از خدمات مربوط به شستشو می توانید از خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس بهره مند شوید که این خدمات با پرداخت هزینه های مربوطه انجام می گیرند. برای مسافرانی که به قصد تجارت عازم استانبول می شوند، به راحتی با رزرو این هتل می توانند در مرکز بیزینس جلسات و کنفرانس هایشان را برگزار کنند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی نظیر به دلیل داشتن باربیکیو و مرکز اسپا در میان گردشگران شهرت دارد، به طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می کنند. میهمانان بعد از گشت و گذارهای روزانه و سرشار از خستگی می توانند در سونا و اسپا ریلکس کنند. استخر سرپوشیده هتل تریپ بای ویندهام سنجاق تپه برای استفاده عموم رایگان بوده و در طی سال باز است، همچنین این استخر برای تمامی رده های سنی نیز مناسب بوده و در میان مسافران محبوبیت دارد. علاوه بر اینها می توان به امکاناتی نظیر پخش موسیقی زنده، فیلم های شبانه، میز تنیس و اتاق های بازی اشاره کرد. برای کودکان در هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe محل بازی سرپوشیده فراهم گردیده است تا برای مدتی هم شده سرگرم شوند و بزرگسالان با خیال راحت از سفرشان لذت ببرند. از امکانات تفریحی دیگر این هتل می توان به کلاس های بدنسازی، یوگا، خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی، حمام ترکی، جکوزی و انواع ماساژ اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه اتاق ها به دلیل دارا بودن سیستم تهویه کننده هوای مطبوعی دارند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارهای اتاق ها می توانید در سکوت و آرامش اقامتی به یادماندنی را تجربه کنید. انواع اتاق در این هتل متفاوت است که براساس تعداد نفرات، سلیقه و بودجه تان می توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید، این اتاق ها عبارتند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ فیتنس، سوئیت کینگ، اتاق خانواده، اتاق توئین. لازم به ذکر است در برخی از اتاق ها استعمال سیگار آزاد و در برخی دیگر ممنوع است، بنابراین در هنگام رزرو هتل به این مورد توجه کافی داشته باشید. هریک از اتاق های هتل Tryp By Wyndham Istanbul Sancaktepe شامل تلویزیون، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، کاناپه تختشو، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام اختصاصی با انواع امکانات مانند دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. خدماتی نظیر روم سرویس به تمامی اتاق ها در طول شبانه روز انجام می گیرد.

رستوران هتل


میهمانان هتل تریپ بای ویندهام می توانند انواع غذاهای بین المللی و ترکی را به صورت منویی و سلف سرویس در رستوران نوش جان کنند، همچنین در قسمت بار نیز انواع نوشیدنی های خوشمزه و تازه سرو می شود.

فاصله هتل تریپ بای ویندهام سنجاق تپه استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جنگل آیدوس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک پوند: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برندیوم: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید مال تپه پارک: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی مال تپه: ۱۶.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید هیلتون: ۱۸.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است