search
menu

هتل Trass Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Trass Hotel Istanbul
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل

درباره هتل Trass Hotel Istanbul


هتل تراس استانبول (Trass Hotel Istanbul)، در فاصله ۲۱۰ متری از میدان تقسیم و ایستگاه متروی تقسیم، یعنی قلب استانبول قرار دارد. خیابان استقلال که همیشه پر جنب و جوش و مملو از گردشگران است تنها به اندازه ۳ دقیقه پیاده روی از هتل فاصله دارد و بهترین مکان برای دوستداران خرید است. هتل تراس در منطقه قدیمی بی اوغلو استانبول واقع شده که بهترین مکان از نظر دسترسی برای علاقه مندان به غذا، خرید و قدم زدن و کوچ های قدیمی است.

امکانات رفاهی هتل


هتل تراس استانبول دارای پذیرش ۲۴ ساعته و دسترسی به اینترنت پرسرعت رایگان در سراسر هتل است و تمامی اتاق‌های موجود در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی با لوازم بهداشتی و سشوار هستند.
مهمانانی که در هتل تراس استانبول اقامت می‌کنند، می‌توانند روزانه صبحانه خود را در رستوران هتل و یا در اتاق خصوصی خود میل کنند. اطراف هتل نیز کافه‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ های متعددی با انواع مزه‌ها و اتمسفرهای متفاوت و جذاب وجود دارند.
گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانند به راحتی به مکان مورد علاقه و مد نظرشان دسترسی داشته باشند. هتل تراس استانبول تا منطقه تاریخی پنسولا ۴ کیلومتر فاصله دارد. جالب است بدانید کارکنان این هتل به زبان فارسی نیز مسلط هستند.

خدمات هتل


از دیگر خدمات هتل تراس استانبول می‌توان خدمات اتاق، میز تور (تور دِسک، برگزارکننده تور شهری و بازدید از جاذبه‌های مهم و نزدیک)، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و کرایه ماشین و دوچرخه را نام برد. همچنین، خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مهمانان با دریافت هزینه اضافی ارائه می‌گردد. در محله بی اغلو، برای مسافرانی که به مراکز خرید، غذاهای محلی ترکی و قدم زدن در قسمت قدیمی شهر علاقه‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. در ۵۰۰ متری هتل Trass Hotel Istanbul می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش استقلال بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید و بوتیک های زیبا است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل


فاصله هتل تا خیابان استقلال:‌ ۱۰۰ متر
فاصله هتل تا میدان تقسیم: ۲۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید دمیرورن:‌ ۳۰۰ متر
فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه:‌ ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ادویه جات: ۲.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است