search
menu

هتل Tomtom Suites Istanbul

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tomtom Suites Istanbul
امکانات کلی هتل توم توم سوئیتز استانبول
اتاق ‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توم توم سوئیتز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tomtom Suites Istanbul


هتل توم توم سوئیتز انتخابی عالی برای کسانی است که به ساختمان‌های قدیمی و تاریخی علاقه دارند. در اواخر قرن نوزدهم راهبه‌های فرانسوی و افرادی از خانواده‌های لوانتین در این ساختمان که اکنون با نام Tomtom Suites شناخته می‌شود، زندگی می‌کرده‌اند. ساختمان هتل توم توم سوئیتز ۴ طبقه است. در هتل توم توم سوئیتز فضای تاریخی با همراهی امکانات مدرن محیط جذابی را خلق کرده است. حمام‌های مرمر، کف‌پوش‌ چوبی، آثار هنری اصل و دکوراسیون یونیک گوشه‌هایی از زیبایی هتل توم توم سوئیتز هستند. یک تراس دنج در بام هتل قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی از منطقه بی‌اوغلو را به نمایش می‌گذارد. بی‌اوغلو از مناطق تاریخی استانبول است که جاذبه‌های مهمی در آن قرار دارد. با اقامت در این هتل ۵ ستاره از بودن در بافت قدیمی و پویای شهر استانبول لذت خواهید برد. آسان‌ترین روش برای سفر به استانبول خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است.

امکانات کلی هتل توم توم سوئیتز استانبول


اگرچه ساختمان هتل Tomtom Suites متعلق به ۲۰۰ سال پیش است ولی مجهز به امکانات به‌روزی است که مهمانان با برخورداری از آنها تعطیلات خاطره‌انگیزی را تجربه خواهند کرد. اینترنت رایگان، ترانسفر رفت و برگشت، اتاق خانواده و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اصلی این هتل هستند. کتابخانه، صرافی، صندوق امانات، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، بیزینس سنتر، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، سیستم سرمایش و گرمایش و روزنامه از امکانات دیگر این هتل هستند. اگر قصد گردش در شهر دارید و هوس رانندگی به سرتان زده می‌توانید از خدمات اجاره خودرو هتل استفاده کنید. خدمات دیگری از جمله خدمات تور، تهیه بلیط، نظافت روزانه، واکس کفش، اتو، لاندری و خشک‌شویی در این هتل ارائه می‌شوند.
توم توم سوئیتز استانبول از هتل‌های چندزبانه است و علاوه بر ترکی به زبان‌های فرانسه، انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی هم در این هتل صحبت می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند. این هتل برای پذیرش محدوده سنی ندارد و تمامی کودکان در این هتل به گرمی استقبال می‌شوند؛ ‌لازم به ذکر است هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. ناگفته نماند سیگار کشیدن در مناطق مشترک ممنوع است و برای سیگار کشیدن محوطه‌ای در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق ‌های هتل و امکانات آنها


۲۰ اتاق زیبا در هتل توم توم موجود است. واحدهای اقامتی این هتل شامل سوئیت، سوئیت استاندارد، سوئیت لاکچری با تراس، سوئیت لوکس و سوئیت کلاسیک است. مهمانان می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد نفرات اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. روم سرویس، مینی بار، چای‌ساز، اینترنت، اتو، میز اتو، تلویزیون صفحه تخت، میز، کمد لباس، تلفن، دستگاه پخش فیلم، تهویه مطبوع، حمام اسپا، سشوار، لوازم بهداشتی، دمپایی و سرویس بهداشتی از امکانات داخل اتاق‌ها به شمار می‌روند. بعضی اتاق‌ها ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند و در صورت درخواست، سرویس اضافی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تخت کودکان زیر ۱ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


به منظور خاطره‌انگیز کردن هرچه بیشتر اقامت برای مهمانان فعالیت‌هایی متفاوتی نظیر پخش موسیقی زنده، کلاس آشپزی، تور فرهنگ محلی، تور پیاده‌روی و تور دوچرخه سوای تدارک دیده شده است. ماساژ از خدمات ویژه دیگری است که با اقامت در هتل توم توم از آن بهره‌مند خواهید شد.

رستوران هتل


می‌توانید صبحانه‌تان را در اتاق و یا رستوران نوش جان کنید، صبحانه کانتیننتال این هتل بسیار مورد پسند مهمانان قرار می‌گیرد. رستوران این هتل خاص نیکول نام دارد و غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای در آن سرو می‌شود. منوی رستوران هر ۶ هفته یک‌بار تغییر می‌کند. پس از بازدید جاذبه‌های استانبول سری به کافی‌شاپ هتل بزنید و در محیط دنج آن از خوردن دسرهای خوشمزه و انواع نوشیدنی حظ ببرید. این منطقه پر است از رستوران‌ها و کافه‌های معروف دیگری که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

فاصله هتل توم توم سوئیتز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه معصومیت: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه پرا: ۳۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۶۰۰ متر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۲٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است