search
menu

هتل Tilia Hotel Istanbul

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tilia Hotel Istanbul
امکانات و خدمات عمومی هتل تیلیا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیلیا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Tilia Hotel Istanbul


هتل تیلیا هتلی ۴ ستاره با معماری منحصر به فرد است که در محله کمال پاشای استانبول واقع در منطقه فاتح، چشم نوازی می کند. این هتل که یک دهه پیش هتلی لاکچری به حساب می آمد، با جاذبه های تاریخی استانبول مثل مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و کاخ توپکاپی ۲ کیلومتر فاصله دارد و با کمی پیاده روی از هتل می توان به میدان بایزید استانبول و بازار بزرگ دسترسی داشت. کسانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما استانبول و هتلی با نرخ اقامتی مناسب می گردند، می توانند هتل تیلیا را برای اقامت خود برگزینند.

امکانات و خدمات عمومی هتل تیلیا


هتل تیلیا از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است چون ایستگاه های مترو، قطار و تراموا در چند قدمی آن قرار دارند و این گشت و گذار در شهر را برای مهمانان بسیار راحت می کند. هتل دارای رستوران، مرکز اسپا و سلامتی و اینترنت رایگان است و خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد اما فاقد پارکینگ است. اقامت در این هتل از نظر نظافت و برخورد حرفه ای پرسنلش همواره برای مهمانان رضایت بخش بوده ولی باید گفت که تنوع امکانات و خدماتش در حد هتل های ۴ ستاره نیست. البته موقعیت مکانی عالی یکی دیگر از دلایلی است که گردشگران را به این هتل می کشاند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


با اینکه هتل Tiliaدر منطقه شلوغی از شهر واقع شده ولی پنجره های عایق صدا از ورود هر گونه صدای آزاردهنده ممانعت می کنند تا مخل آرامش مهمانان نشوند. این اتاق ها کفپوش پارکت دارند و به سبک معاصر دکور شده اند و در دکوراسیون آن ها رنگ های خنثی و گرم به کار رفته است. اتاق های هتل تیلیا از فضای چندان بزرگی برخوردار نیستند ولی نورگیری آن ها نسبتا خوب است. امکاناتی که در این اتاق ها در اختیار مهمانان قرار می گیرند شامل: تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای، حمام های مدرن، چای ساز، کمد، میز کار، مینی بار، لوازم بهداشتی رایگان، بخش نشیمن جدا و گاو صندوق هستند. هتل تیلیا در مجموع دارای ۶۰ واحد اقامتی است که در ۶ طبقه هتل پراکنده شده اند و در قالب اتاق و سوئیت به مهمانان ارائه می شوند. هنگام رزرو هتل تیلیا استانبول گزینه هایی همچون اتاق استاندارد دبل، تریپل، اکونومی سینگل و اکونومی دبل و سوئیت های دلوکس برایتان نمایش داده می شوند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل تیلیا در مجموع دارای چندین سالن کنفراس و یک اتاق جلسه بزرگ و مجهز است و بخش سلامت آن دارای امکاناتی همچون حمام ترکی، اسپا و سوناست و خدمات ماساژ نیز در آنجا ارائه می شود ولی مهمانان برای بهره مندی از تمامی آن ها باید هزینه ای جدا پرداخت کنند. این هتل در ساختمان خود سالن پیرایش نیز دارد و لازم به ذکر است که برخی از امکانات این هتل برای مهمانان توان جو نیز بهینه شده اند و پرسنل هتل به غیر از زبان های ترکی و انگلیسی با زبان های فرانسوی و روسی نیز آشنایی دارند. مهمانان می توانند برای بازدید راحت از جاذبه های دیدنی استانبول و با درخواست به پذیرش هتل از خدمات تور و تهیه بلیط Tilia Hotel بهره مند شوند.

رستوران هتل


صبحانه های بوفه هتل تیلیا در رستوران این هتل سرو می شوند و مهمانان می توانند همه روزه در ساعات صبح برای صرف صبحانه به این رستوران بروند یا صبحانه های خود را در اتاقشان میل کنند. در منوی این رستوران غذاهای اصیل ترکی و عثمانی برای وعده های ناهار و شام طبخ و سرو می شوند و این در حالی است که رستوران های معروفی هتل تیلیا را احاطه کرده اند و رستورانی مثل لاله لی با غذاهای خاورمیانه ای و ترکی درست در چند صد متری هتل واقع شده است. گرچه کسانی که تمایل به شکم گردی در استانبول نداشته باشند می توانند با استفاده از خدمات روم سرویس غذایشان را در اتاقشان میل کنند.

فاصله هتل تیلیا از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا مسجد لاله لی: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان بایزدید: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار ادویه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد ایاصوفیه: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است