search
menu

هتل Theodian Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Theodian Hotel Istanbul
امکانات کلی هتل تئودیان استانبول
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل تئودیان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Theodian Hotel Istanbul


هتل تئودیان در محله سلطان احمد استانبول قرار دارد. سلطان احمد یکی از مناطق جذاب شهر استانبول و جایگاه جاذبه‌های چشمگیری همچون مسجد و موزه ایاصوفیه است. با اقامت در این منطقه، بازدید از جاذبه‌‌هایی نظیر آب‌انبار باسیلیکا و کاخ و موزه توپکاپی برایتان بسیار راحت خواهد بود. یک گردش کوتاه در سلطان احمد گالری‌ها، بوتیک‌ها و موزه‌های فراوانی را پیش رویتان قرار خواهد داد. هتل تئودیان که کمتر از ۳۰۰ متر با دریای مرمره فاصله دارد، گزینه ایده‌آلی برای اقامت محسوب می‌شود. استانبول یکی از کلان‌شهرهای محبوبی است که در تمام طول سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند، شما هم با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید به این شهر رویایی سفر کرده و تعطیلات خاطره‌انگیزی داشته باشید. نزدیکی به سیستم حمل‌ونقل عمومی از مزیت‌های اقامت در هتل تئودیان است که امکان گردش در شهر با هزینه پایین را برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات کلی هتل تئودیان استانبول


در هتل Theodian Hotel Istanbull امکانات و خدمات باکیفیتی برای مهمانان تدارک دیده شده است. از تراس هتل چشم‌انداز زیبایی از دریای مرمره پیش رویتان خواهد بود. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است. پذیرش هتل تئودیان استانبول ۲۴ ساعته است و در قسمت پذیرش خدمات متنوعی از جمله خدمات تور، اتاق چمدان، چک‌این/اوت سریع و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. از امکانات کلی این هتل می‌توان به کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و تحویل مواد غذایی استفاده کنید. کارکنان هتل با وظیفه‌شناسی هرچه تمام، در جهت ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. علاوه بر زبان انگلیسی به زبان‌های ترکی، آذربایجانی و ایتالیایی نیز در این هتل مکالمه می‌شود. هتل تئودیان خوشامدگوی کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که سیگار کشیدن در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید. ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن و فرودگاه استانبول به ترتیب ۳۰ و ۳۴ کیلومتر با هتل فاصله دارند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل تئودیان استانبول دارای ۱۶ اتاق شیک و بسیار زیبا است. این هتل از تنوع واحدهای اقامتی مناسبی برخوردار است و هرکسی با توجه به سلیقه خود می‌تواند اتاق موردنظرش را انتخاب کند. اتاق استاندارد دوبل، اتاق اکونومی دوبل، اتاق اکونومی تریپل، اتاق استاندارد تریپل، اتاق استاندارد دوبل با منظره دریا و اتاق چهار نفره از انواع واحدهای اقامتی این هتل هستند. تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها قرار گرفته است. سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، روم سرویس، یخچال، میز، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی از امکانات موجود داخل اتاق‌های هتل Theodian Hotel Istanbul هستند. ناگفته نماند برخی از واحدها ظرفیت پذیرش نفر اضافه ‌دارند و لازم است قبل از رزرو در سایت مورد نظر چک نمایید؛ سرویس اضافی مشمول هزینه اضافی است.

رستوران هتل


با اقامت در هتل تئودیان می‌‌توانید صبحانه‌تان را در اتاقتان نوش جان کنید. منوی صبحانه شامل خوراکی‌های کانتیننتال و حلال است. علاوه‌بر غذا می‌توانید انواع شکلات، کوکی و میوه نیز سفارش دهید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران ضیا بابا و کوشم مارکت در کمتر از ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته‌اند.

فاصله هتل تئودیان استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ستون کنستانتین: ۳۰۰ متر
فاصله تا آب‌انبار باسیلیکا: ۷۰۰ متر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۸۰۰ متر
فاصله تا بازار ادویه: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد سلیمانیه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است