search
menu

هتل The Tango Hotel Istanbul

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Tango Hotel Istanbul
امکانات رفاهی و خدمات هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن نزدیک به هتل تانگو استانبول

درباره هتل The Tango Hotel Istanbul


اگر شهر استانبول را مثل یک انگشتر زیبا و شگفت‌انگیز فرض کنیم، بدون شک نگین این انگشتر جایی نیست جز هتل تانگو. هتلی که تعریف و تحسین جذابیت آن را در اکثر محافل دوستانه گردشگران می‌توان شنید. هتل The Tango Hotel İstanbul در ۷ طبقه و ۳۲ اتاق واقع در ۲.۵ کیلومتری از قسمت تاریخی و قدیمی شهر استانبول پذیرای خریداران بلیط هواپیما استانبول و گردشگران این شهر زیبا است.

امکانات رفاهی و خدمات هتل


این هتل محبوب که اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون ماهواره‌ای، کتری و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در دل خود جای داده، همواره با پذیرائی گرم و دلنشین خود از مهمانانش شناخته می‌شود. هتل تانگو استانبول امکانات جانبی مختلفی را هم در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان سرویس حمل و نقل به فرودگاه، خدمات اتاق، سرویس اتوکشی و خشکشویی را جزو بهترین‌ها دانست. برخی از سرویس‌ها رایگان بوده و برخی دیگر نیز با صرف هزینه‌ای اندک در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های این هتل وجود شاتل‌های فرودگاهی به صورت ۲۴ ساعته و همچنین امکان تائید فوری و کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق ها است. با امکاناتی چون منوی مخصوص کودک، نگهداری و خدمات کودک نگرانی درباره کودک خود نداشته باشید.
آغاز روزی دل‌انگیز با نوش جان کردن صبحانه‌ای کامل و سرشار از انرژی در هتل تانگو استانبول، لذتی نیست که به این راحتی بتوان از آن صرف نظر کرد. قهوه‌های لذیذ هتل توسط اکثر مسافران پیشنهاد شده است.

موقعیت مکانی هتل


بعد از خوردن صبحانه، موقعیت مکانی هتل تانگو به بهترین مزیت آن برای مهمانان تبدیل می‌شود. چراکه عالی بودن این موقعیت مکانی، فرصت بازدید از نقاط مختلف استانبول و خرید در مراکز خرید متنوع را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برای مثال این هتل فقط ۴۰۰ متر با مرکز همایش و نمایش استانبول و حدود ۶۰۰ متر هم با مرکز خرید زورلو فاصله دارد. ضمنا، بیمارستان‌های آجی بادام تقسیم و فولیا هم در ۱.۵ کیلومتری آن دیده می‌شوند. خیابان نیشان‌تاشی در نزدیکی هتل مکان مناسبی برای یه خرید لذت بخش از بهترین برندهای روز دنیا است. لازم به ذکر است نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه صابیحاگوگچن با ۳۱ کیلومتر فاصله می‌باشد.

اماکن نزدیک به هتل تانگو استانبول


کاخ دولما باغچه تا هتل تانگو استانبول: ۱.۷ کیلومتر
خیابان استقلال تا هتل تانگو استانبول:۱.۷ کیلومتر
میدان و ایستگاه مترو تکسیم تا هتل تانگو استانبول: ۱.۵ کیلومتر
بازار ادویه تا هتل تانگو استانبول: ۴ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل تانگو استانبول: ۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است